Kiril “Bazooka Arms” Tereshin obawia się o swoje życie!

Jak pamiętacie, Kiril Tereshin zasłynął w mediach społecznościowych po tym jak zaprezentował swoje bicepsy, do których wstrzyknął niebezpieczną dawkę syntholu. Oświadczył ostatnio swoim fanom, że jest chory.

Leżałem przez dwa dni w łóżku. Ledwo mogłem wstać po treningu ramion. Moja ręka spuchła i był to poważny cios dla mnie. Boli mnie strasznie, a moja matka płacze. Nie wiem co robić. Pozostaje mi tylko polegać na Bogu. Położę się na moim łóżku i pomodlę się.

Zasłynął nie tylko z groźnych eksperymentów na swoim ciele. Kiril opublikował na swoim Instagramie sesję zdjęciową gdzie przebrał się za kobietę – księżniczkę. Pojawiły się nawet spekulacje, że Tereshin jest transseksualistą, ale on sam tego nigdy nie potwierdził.

Po opuszczeniu wojska Kiril zaczął pracować na siłowni, ale najwyraźniej ciężkie treningi i dieta mu nie wystarczały – wstrzykiwał sobie olej syntetyczny, aby jego bicepsy stały się jeszcze większe. Teraz mają około 60 cm. Lekarze ostrzegają, że synthol jest bardzo niebezpieczny – może prowadzić do cyst, wrzodów, a nawet zatoru płucnego. Miejmy nadzieje, że Kiril wyzdrowieje i wyciągnie wniosku ze swojego zachowania.

https://www.instagram.com/p/BgoQ-7sHL_x/?utm_source=ig_embed

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *