Kilka prostych zasad, aby poprawić siłę przysiadów

przysiady

Przysiad jako priorytet treningu

Chcesz zacząć podnosić duże ciężary? W takim wypadku przysiady muszą się stać priorytetem w Twoim treningu. Musisz go tak zaplanować, aby przysiady wypadały w takim dniu, w którym masz najwięcej energii. Przykładowo: nie katuj nóg, gdy dzień wcześniej przebiegłeś 10 kilometrów.

Skoncentruj się na właściwym ułożeniu

Upewnij się, że twoje ręce, tułów, nogi i są ustawione równo. Pozwoli to zminimalizować ryzyko kontuzji, a zmaksymalizuje ilość powtórzeń które zdołasz wykonać.
Nie wiesz co to oznacza “równo”? Poniżej przedstawiamy rysunek jak poprawnie wykonać ćwiczenie. Jeżeli nadal masz z tym problem, to zapytaj trenera na siłowni lub osobę bardziej doświadczoną.

technika-przysiady

Wdech i wydech

Pomyślisz że to banał, ale wiele osób podczas wykonywania ćwiczenia zapomina o odpowiednim oddychaniu. Pamiętaj aby przed zejściem do przysiadu wykonać głęboki wdech, a wydech dopiero w momencie ukończenia ćwiczenia.

 

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. MarkoZ pisze:

    Moglibyście dać obrazek jak równo układać stopy etc.,
    bo ja np nie mam kogo zapytać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *