Kilka prostych zasad, aby poprawić siłę przysiadów

przysiady

Przysiad jako priorytet treningu

Chcesz zacząć podnosić duże ciężary? W takim wypadku przysiady muszą się stać priorytetem w Twoim treningu. Musisz go tak zaplanować, aby przysiady wypadały w takim dniu, w którym masz najwięcej energii. Przykładowo: nie katuj nóg, gdy dzień wcześniej przebiegłeś 10 kilometrów.

Skoncentruj się na właściwym ułożeniu

Upewnij się, że twoje ręce, tułów, nogi i są ustawione równo. Pozwoli to zminimalizować ryzyko kontuzji, a zmaksymalizuje ilość powtórzeń które zdołasz wykonać.
Nie wiesz co to oznacza “równo”? Poniżej przedstawiamy rysunek jak poprawnie wykonać ćwiczenie. Jeżeli nadal masz z tym problem, to zapytaj trenera na siłowni lub osobę bardziej doświadczoną.

technika-przysiady

Wdech i wydech

Pomyślisz że to banał, ale wiele osób podczas wykonywania ćwiczenia zapomina o odpowiednim oddychaniu. Pamiętaj aby przed zejściem do przysiadu wykonać głęboki wdech, a wydech dopiero w momencie ukończenia ćwiczenia.

 

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. MarkoZ pisze:

    Moglibyście dać obrazek jak równo układać stopy etc.,
    bo ja np nie mam kogo zapytać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *