Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Masakra kondycyjna wg CHAO PRAYA ACADEMY!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Masakra kondycyjna wg CHAO PRAYA ACADEMY!

    Polecam:

    Worek bokserski lub tarcze

    ("Five by fives")

    Kopiemy b. szybko i do?? mocno w systemie z progresj? ilo?ci powtórze?, BEZ PRZERWY:

    I SERIA: 1 lowkick, 2 lowkicki, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 = 25 technik

    II SERIA: 1 lowkick, 2 lowkicki, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 = 25 technik

    III SERIA: 1 lowkick, 2 lowkicki, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 = 25 technik

    IV SERIA:1 lowkick, 2 lowkicki, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 = 25 technik

    V SERIA:1 lowkick, 2 lowkicki, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 = 25 technik

    MI?DZY SERIAMI NIE MA ODPOCZYNKU!

    Je?li nie damy rady zrobi? 5 serii naraz, robimy np. 2 serie (50 technik), przerwa i ciag dalszy pó?niej. W sumie w 5 seriach wykonujemy - 125 lowkicków. Je?li damy rad? robimy ca?o?? 2-3 razy (250 lub 375 technik). Zamiast lowkicka mo?e by? middlekick. Najpierw robimy jedn? nog? pó?niej drug?.

    [ JAKO CIEKAWOSTKA: kiedy? na jednym treningu zrobi?em 20 pi?tek pod rz?d, czyli 500 kopni?? w serii - oczywi?cie du?ym kosztem si?y wzgl?dem pocz?tkowych podej?? ]


    ("Ten by Tens")

    Analogicznie do kopania lowkicków robimy uderzenia r?koma (LEWY PROSTY + PRAWY PROSTY):

    I SERIA: 2 uderzenia proste, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 = 50 technik
    ...
    V SERIA: 2 uderzenia proste, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2 = 50 technik

    MI?DZY SERIAMI NIE MA ODPOCZYNKU!

    W sumie 250 technik r?cznych w ramach 5 serii. Je?li damy rad? robimy ca?o?? 2-3 razy (500 lub 750 technik)



    ("Four by Fours") -Tarcze tajskie lub worek

    Kopni?cia, uderzenia r?koma i nogami w nast?puj?cej kolejno?ci:
    * 4x kopni?cie okr??ne praw? nog?,
    * 4x kopni?cie okr??ne lew? nog?,
    * 4x lewy prosty + prawy prosty,
    * 4x w klinczu uderzenia kolanami

    Powtórz ca?o?? 10 razy, czyli wykonujemy: 80 kopni?? okr??nych, 40 technik r?cznych, 40 uderze? kolanami


    ("Five/Ten/Two") - Tarcze tajskie lub worek

    Kopni?cia i uderzenia kolanami w nast?puj?cej kolejno?ci:
    * 5x kopni?cie okr??ne praw? nog?,
    * chwyt worka lub partnera i 10 prostych kolan,
    * obrót partnera trzymaj?ce tarcz? i 2x kopni?cie okr??ne praw? nog?

    Powtórz pi?? razy, pó?niej zmiana nogi (ogó?em wykonujemy 70 kopni?? okr??nych i 100 kolanek)



    Tarcze tajskie lub worek

    Ca?o?? wykonujemy 10 razy:

    * Lewy prosty + prawy prosty
    * Lewy prosty + prawy prosty, lewy sierpowy,
    * Lewy prosty + prawy prosty, lewy hak,
    * Lewy prosty + prawy prosty + lewy ?okie?,
    * Lewy prosty + prawy prosty + prawy ?okie?,
    * Lewy prosty + prawy prosty + lewe kopni?cie okr??ne,
    * Lewy prosty + prawy prosty + prawe kopni?cie okr??ne,
    * Lewy prosty + prawy prosty + lewe kolano proste,
    * Lewy prosty + prawy prosty + prawe kolano proste,

    Ogó?em: 180 uderze? prostych, 20 uderze? ?okciami, 20 kopni?? okr??nych, 20 kolanami.
    Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
    Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

    "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

    Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

  • #2
    nazwa bardzo adekwatna
    kurwa toz to serio masakra, chyba bym nie dal rady

    Komentarz


    • #3
      Ja po treningach BJJ (gdy ju? par? walk po par? minut robi?em i dawa?em rad? wydolno?ciowo)- my?la?em, ?e mam dobr? kondycj?

      Powiem tak, ?e starczy?o mi zrobi? te cholerne lowkicki na ilo?? i uderzenia r?koma - by odczu? totalne wyczerpanie. Teraz ju? jest znacznie lepiej, ale i tak ten trening wypruwa flaki.
      Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
      Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

      "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

      Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

      Komentarz


      • #4
        nie no ale wysilek w grapplingu to inny wysilek niz w stojce
        sa tez ludzie co taki trening jak ten co dales robia a w parterze caly czas na spince i 2 min i odpadaja

        ja nie wiem czy bym dal te lowkicki nawet rade zrobic

        Komentarz


        • #5
          trening ci??kiii.... , po wytrzyma?o?ciowym w zapasach te? ?adnie wraca?o mi si? przy pomocy ?ciany do szatni
          Zero gniewu, zero złości
          Wyjebane po całości

          Komentarz


          • #6
            _Luk - z ciekawo?ci, co tam robili?cie? Ja mia?em tylko "zwyk?e" zapasy no i dedykowany trening kondycyjny pod BJJ (te? ci??ko bywa?o).

            Zamieszczone przez mkd
            nie no ale wysilek w grapplingu to inny wysilek niz w stojce
            sa tez ludzie co taki trening jak ten co dales robia a w parterze caly czas na spince i 2 min i odpadaja
            Owszem, ale na tej samej zasadzie s? tacy co w stójce wyprztykaj? si? w 2 minuty i nie maj? si?y gardy trzyma? nawet
            Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
            Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

            "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

            Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

            Komentarz


            • #7
              bo wysilek w parterze i w stojce to inny rodzaj wysilku, nie ma przelozenia wytrzymalosc z jednej plaszczyzny do drugiej prawdziwa ogolna wytrzymalosc wychodzi na jaw dopiero w walce przekrojowej, tam odpadaja leszcze


              a ja slyszalem cos niecos jak buduja wytrzymalosc na zapasach i naprawde bylo to ciezkie, ale szczegolow nie jestem sobie w stanie przypomniec
              Ostatnio edytowany przez mkd; [ARG:4 UNDEFINED].

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez _Knife_ Zobacz posta
                _Luk - z ciekawo?ci, co tam robili?cie? Ja mia?em tylko "zwyk?e" zapasy no i dedykowany trening kondycyjny pod BJJ (te? ci??ko bywa?o).
                rozgrzewka 30 minut lekki rozruch, potem sporo krótkich sprintów przeplatanych elementami akrobatyki http://www.youtube.com/watch?v=jx4j3wFF2X0 potem elemnty podobne z drugiej po?owy filmiku http://www.youtube.com/watch?v=i83_0HRaIJg , nast?pnie wytrzyma?o?? w elementach walki z du?? intensywno?sci? wszelkiego rodzaju wynoszenia , kontrola przeciwnika wykluczenia rzuty itp
                Zero gniewu, zero złości
                Wyjebane po całości

                Komentarz


                • #9
                  U mnie w sekcji Karate jest dos?ownie taki sam trening.
                  czasami ró?na kolejno?? stacji ale wszystko porównywalne.
                  lowkicki robili?my po 10 serii
                  i po ka?dej serii by?a przerwa, ale na brzuszki 30sekund ró?nych ?wicze? na brzuch.

                  mkd nawet nie ?artuj, ?e nie da?by? rady.

                  Komentarz


                  • #10
                    nie wiem czy dalbym rade bo nigdy tego nie robilem
                    ale ciezko to widze zeby wszystko zrobic na maksymalnej szybkosci i sile

                    Komentarz


                    • #11
                      To wszystko na raz ?

                      Komentarz


                      • #12
                        ?adne od?wie?enie
                        Zero gniewu, zero złości
                        Wyjebane po całości

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X