Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Witaminki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Witaminki

    Myślę, że warto taki temat założyć.

    O witaminach, dawki, co z czym dlaczego itp.
    No i warto też wspomnieć o produktach dostępnych na rynku.

    Ostatnio była rozmowa o Wit C i jej właściwościach (przeciw zapalne?) i wit D(?) o tym że pomaga spalać (?)/trzymać w ryzach tłuszcz.
    Jeśli może niech ktoś poruszy temat bo warto a kopałem w internecie i znajduję tylko coś w stylu naturalnego występowania itp ...

    Może też ktoś się wypowie na temat stosowania witamin. Czy okresowo większe dawki czy cało rocznie małe?
    DT - coś tam w domu macham ciężarkami

  • #2
    ja okresowo wieksze , okresowo takie co daja 100% zapotrzebowania i okresowo zero witamin.
    z godnych polecenia wg mnie
    olimp multiple i te vita-min zwykle w dawce 2x1
    wiadomo orange triad, jakies adamy, special two to juz konkret ale tez cenowy niestety

    dosc ciekawe sa z universala uni-vite to jakas nowosc

    Komentarz


    • #3
      W sumie dobrze, że powstał taki temat, bo kwestia witaminek "pałętała się" w różnych tematach i ciężko było coś z tego wyłowić.

      Mam pytanie dot. niacyny. Wyczytałem, że może ograniczać metabolizm tłuszczu (spotkałem też relacje osób, które brały 2g nicyny i notowały spadek wydolności i mniejszą utratę tkanki tłuszczowej np. TU). Z drugiej strony może kilkukrotnie podbić poziom hormonu wzrostu (KLIK). Czy dodatkowa suplementacja niacyną może być w jakiś sposób przydatna w bb?

      Komentarz


      • #4
        To ja poruszę znowu temat witaminy C po treningu, jeśli tak to kiedy ? 4h 8h 12h? czy brać tylko w dnt?

        Komentarz


        • #5
          Biotech-one a day....obecnie wcinam

          Komentarz


          • #6
            Jak to jest z tym czy witaminy/minerały powinno się przyjmować na czczo czy po posiłku?
            Bo już różne wersje słyszałem.

            Ogólnie zawsze brałem w trakcie lub po posiłku, ale jak np. odczuwałem niedobory magnezu i brałem go na czczo to najszybciej czułem poprawę.

            Oczywiście wiadomo, że ADEK trzeba brać z tłuszczami, ale co z resztą?
            When tyranny becomes a law,
            rebellion becomes a duty.

            Komentarz


            • #7
              jem Orange Triad 3 opakowanie
              dla odmiany zrobię albo całkowity OFF albo sam Olimpowe Multiple

              zobaczymy czy poczuje jakąś różnice

              Komentarz


              • #8
                jesli sie miche porzadna trzyma, a w niej warzywa, miechi itd bez shitow bo nie bedzie roznicy mysle bo duzo sie dostarcza wlasnie z pokarmu

                Komentarz


                • #9
                  zobacz ile Orange Triad ma dodatków, być może zauważy różnice po dłuższym czasie

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Matek93 Zobacz posta
                    To ja poruszę znowu temat witaminy C po treningu, jeśli tak to kiedy ? 4h 8h 12h? czy brać tylko w dnt?
                    No właśnie? A może przed snem ed 1000mg?
                    Las3k i jego blogas3k

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez maly mis Zobacz posta
                      olimp multiple
                      Pojęcia nie mam po co komu takie dawki?
                      Nie możesz jednocześnie myśleć i uderzać - Miś Yogi.

                      Komentarz


                      • #12
                        Triad ma większe dawki w porcji - 6 tabletek.
                        zawsze można brać mniej 4 lub 3

                        Komentarz


                        • #13
                          Strata pieniędzy.
                          Nie możesz jednocześnie myśleć i uderzać - Miś Yogi.

                          Komentarz


                          • #14
                            piszesz tak bo to syntetyki ?
                            ogólnie jesteś na NIE jeśli chodzi o witaminy z supli?

                            Komentarz


                            • #15
                              Pisze tak ,bo nie widzę sensu brania dużych dawek, bo w większości (jako to ma miejsce w mineralno-witaminowych produktach dla sportowcow) nie ma to żadnego uzasadnienia w badaniach. Niedobory określonych zwykle wynikają ze złej diety,a nie kosmicznym zapotrzebowaniom organizmu.
                              A co do syntetycznych to generalnie (w niektórych przypadkach nie ma różnicy) są gorzej przyswajane (choć nie zawsze), szczególnie związki polifenolowe, które znacznie lepiej wchłaniają się w obecności szeregu innych związków występujących natualnie jako kompleksy z polisacharydami czy białkami. Często też pod nazwą konkretnej witaminy kryje się szereg związków w naturze o różnym działaniu, choć o cechach wspólnych. Dość dobre są suplementy naturalne ,ale w sensie suszone czy w formie wyciągów itp.
                              Ostatnio edytowany przez KowalX; [ARG:4 UNDEFINED].
                              Nie możesz jednocześnie myśleć i uderzać - Miś Yogi.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X