Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Low carb - kilka pytań

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • htw
    odpowiedział(a)
    ja daje 3-4 jajek na porcje
    do mielonych daje ?opatk? wieprzow? plus indyka ze skór?

    proch ~20,30g

    bia?ka wpada 100-120, jak wpadnie wi?cej nie p?acz? no i patrz na SÓD (nie sól) (~3-5, jak nie wiecej w zale?no?ci od intensywno?ci treningów )

    Zostaw komentarz:


  • BESTIA12345
    odpowiedział(a)
    Wiec bedzie cos takiego
    5 jajek. 50-100 g boczku smalec
    125 g mascarpone lub smietana tlusta z mct
    250 g mielonej pewnie najczesciej karkówki

    Ile dajesz jajek i ile jesz bialka bo chyba ponad 100 g lekko siedzi .

    Zostaw komentarz:


  • htw
    odpowiedział(a)
    Ja jem tak :

    DNT - IF, dwa posi?ki, jajka (omlet na s?odko, s?ono, jajecznica) , mi?so(mielone, steki) , ryby (makrela, ?oso?)
    DT - proch z mascarpone albo T?USTA ?mietana plus MCT po treningu miecho plus deser (keto nutella), trzeci posi?ek jajka

    W ka?dym posi?ku warzywo, broku?y, cukinia szpinak etc.


    PS. Makrela w?dzona w biedrone 3,5.
    Ostatnio edytowany przez htw; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • BESTIA12345
    odpowiedział(a)
    Ludzie mowia mi ze jestem gruby, więc chyba trzeba wprowadzic rotacje.
    Pon,sroda,piatek to dnt i chce tam dac tylko bialka plus tkuszcze tylko zbytnio nie wiem jakie produkty posilki.

    Sniadanie 5 jajek plus boczek pieczone na smalcu jak zawsze rano.
    W robocie parowki ,kielbasa, kabanosy.
    W domu jakieś tluste miecho ze +250g i kolacja to juz wam nie wiem.
    Co dodac ,zmienić?
    Ostatnio edytowany przez BESTIA12345; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • htw
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sunnboy Zobacz posta
    ale ja nie narzekam na sen poprostu zauwazylem roznice jak dowalilem wegli wiecej

    a dowaliłeś czipsami bo miałeś ssanie na słodkie ? czy dowaliłeś eksperymentalnie, żeby zobaczyć jak reagujesz ? HF nie nadaje się dla ludzi niestabilnych emocjonalnie z wypalonymi nadnerczami etc (nie uderzam w nikogo) albo dla osób które święcie wyznaja zasadę, że licza sie tlko MAKRO.

    Dla wszystkich czekolado-czipsocholików polecam taki wykresik :



    a dla wszyskich wyznawców MAKRO polecam rzucić okiem :



    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27358026

    Zostaw komentarz:


  • sunnboy
    odpowiedział(a)
    ale ja nie narzekam na sen poprostu zauwazylem roznice jak dowalilem wegli wiecej

    Zostaw komentarz:


  • htw
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sunnboy Zobacz posta
    ja od 3 miechow jestem na HF-50gr wegli dziennie,ale jak wczoraj opitolilem paczke czipsow to mnie scielo o 21 a wstalem o 9...a trening po weglach masakrycznie dobry...



    ej kurwa co jest z Wami ? biadolenie za biadoleniem ! róbcie porządnie HF to ssania nie ma, a sen się zrobi wydajny i krótki. ~6 h w moim przypadku styka w DT w DNT 4-5 na CC ( węgla ~100g, 350g) sen ~8h

    Zostaw komentarz:


  • Miszczak0295
    odpowiedział(a)
    to zastanow sie dobrze czy niskie wegle u Ciebie maja sens

    Zostaw komentarz:


  • sunnboy
    odpowiedział(a)
    ja od 3 miechow jestem na HF-50gr wegli dziennie,ale jak wczoraj opitolilem paczke czipsow to mnie scielo o 21 a wstalem o 9...a trening po weglach masakrycznie dobry...

    Zostaw komentarz:


  • booolooo
    odpowiedział(a)
    Nie sądziłem, a mnie chyba też dopadło. Budzę się o 3 w nocy na 5-10min. Śpię od 22 do 5 zazwyczaj.

    Zostaw komentarz:


  • LubięFazę
    odpowiedział(a)
    ale jak pozniej funkcjonujecie?
    znaczy ja ,,chodzilem'' pare dni po 4h snu, ale w koncu dowalilem wegli, zeby dac odpoczac organizmowi.
    a jak u was?

    Zostaw komentarz:


  • BzykuDG
    odpowiedział(a)
    Dokładnie, jest lipa. Ja próbowałem 5htp, gaba, ZMA, melatonina i pomaga tylko na fazę bezpośrednio po położeniu się. Dochodzi 3-4 w nocy i jest lipa.

    Zostaw komentarz:


  • Mumino222
    odpowiedział(a)
    na nie spanie pod koniec redukcji nic a nic nie pomaga.unikam zolpa jak ognia ale czasem juz nie ma wyjscia. kilka razy w roku zdarza mi sie wrzucic pol tabsa.ratuje to sytuacje dosc ladnie.

    Zostaw komentarz:


  • LubięFazę
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Mumino222 Zobacz posta
    u mnie nie wazne czy low carb czy inna dieta redukkcyjna jak jest juz mocno glodno czyli pzniej 10% bf (jestem endo i naturalnie mam z 15-20% bf) juz nie spie prawie wcale 2-3 h na raty i wsio. nawet zolpidem slabo daje w dawce pol tabsa a wiecej nie chce dawac.ostatnio zjadlem pol zolpa bo juz 2 noce nie spalem i mialem dosc.fakt ze szybko usnalem ale 3h i obudzilem sie o 3 30 wyspany.

    ja też edno
    witam w klubie nieśpiących
    jak próbowałeś takie drogsy, to pewnie nic słabszego nie pomagało ?

    Zostaw komentarz:


  • Mumino222
    odpowiedział(a)
    u mnie nie wazne czy low carb czy inna dieta redukkcyjna jak jest juz mocno glodno czyli pzniej 10% bf (jestem endo i naturalnie mam z 15-20% bf) juz nie spie prawie wcale 2-3 h na raty i wsio. nawet zolpidem slabo daje w dawce pol tabsa a wiecej nie chce dawac.ostatnio zjadlem pol zolpa bo juz 2 noce nie spalem i mialem dosc.fakt ze szybko usnalem ale 3h i obudzilem sie o 3 30 wyspany.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X