Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • no ?apami walisz w przód na skutek tego ze za szeroko trzymasz
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

    Komentarz


    • trening A

      rwanie na wysoko 1p + zej?cia rwaniowe 5p 40kg 50kg 60kg
      wykroki ze sztang? nad g?ow? 15x40 15x50 15x62.5
      dzie? dobry 15x50 15x60 15x72.5
      przysiad tylny z podwójnym dnem 15x60 15x75 15x92.5
      uginanie ramion nachwytem siedz?c 15x20 15x30 15x37.5
      wyciskanie z kaptura siedz?c , w?sko 15x30 15x35 15x42.5
      rotacja barku - brak
      podciaganie na dr??ku podchwytem 15x 15x5kg 15x12.5kg
      pompki na por?czach 15x 15x5kg 15x12.5kg
      -"szrugso-wpi?cia-na-palce" 30 powt 80kg 90kg 105kg

      komentarz:
      wsz?dzie doda?em po 2.5kg (w ost ?w 5kg) ,by?o l?ej ni? ostatnio
      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

      Komentarz


      • trening B

        rwanie 3x40 3x50 3x60 3x70 2x75 3x80 1x85 3x90 (ost 3x87,5)
        podrzut 3x60 2x70 3x80 3x90 2x100 1x105 2x112.5 (ost 3x110)

        przysiady tylnie 5x100 5x120 4x8x130 (ost 4x8x127.5)
        wyciskanie skos 45 st w?sko 8x50 4x8x72.5 (ost70)
        ci?gi rwaniowe 3x90 3x100 3x110 3x8x115 (ost 3x5x115)
        m?otki 4x8x15kg (ost 4x8x15)
        przenoszenie sztangielki za g?ow? le??c 4x8x15kg (ost 4x8x15)

        komentarz

        w rwaniu si?owo zapas, koordynacja nie by?a na najwy?szym poziomie ale zadowalaj?ca
        w podrzucie ma?o brakowa?o do 3go wybicia, skróci?em nog? wykroczn? i sztanga zosta?a z przodu

        przysiad si?owo zapas, ale m?cz? okrutnie te 4 serie, w ci?gach te?, reszta lajt

        Wodyn na co m?otki zamieni? bo my mamy tylko 3 pary hantli (12kg, 15kg i 28kg), ju? si? mia?em dawno zapyta?
        Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • a macie wyci?g dolny i grub? lin??

          albo mam lepszy pomys? a nawet 2

          Bardziej na mas?


          bardziej na si??
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • to mi si? podoba

            przetestuje obie wersje i wybior? jedn?
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • trening C

              rwanie 2x40 2x50 2x60 1x70 1x75 1x80 1x85 1x90 (ost 1x95)
              podrzut 2x60 2x70 1x80 1x90 1x100 1x110 1x115 1x120 (ost 1x110)

              przysiady przednie 2x100 2x110 2x120 2x130 2x135 2x142.5 (ost 2x140)
              ci?g podrzutowy 2x100 2x120 2x130 2x140 2x150 2x160 2x165 2x172.5 (ost 2x170)

              komentarz

              rwanie mnie wku*** , si?a i dynamika na 100kg ,a koordynacja si? pier*** od 85kg ,90kg dopiero za 3 razem, potem trener kaza? mi ju? odpu?ci?

              po rwaniu w podrzucie mia?em mega agresje i mo?e przez to 120 posz?o bo zarzuci?em prawie na wysoko, siad?em lekko i wybi?em troch? w przód ale nadgoni?em j? 2 krokami.

              siady i ci?gi ci??kawo, reszty nie zd??y?em zrobi?

              chyba zaczn? "supermena" robi? po treningach i codziennie jako? rozci?ga? obr?cz barkow?
              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

              Komentarz


              • mo?e przysiady rwaniowe by pomog?y?
                http://www.poomoc.pl/

                Komentarz


                • robi? w wybiciach rwaniowych 110x2 , w siadach pewnie by by?o troch? wi?cej tak?e tu problemu nie ma

                  problem ogólnie jest na samym dole jak ju? sztang? ma wej?? na prostych r?kach nad g?ow? i nie trafia w odpowiedni punkt i zaczyna si? naci?ganie sztangi na wszystkie strony aby si? ustabilizowa?a


                  pami?tam ,?e bardzo dobrze robi?o mi si? rekordy jak robi?em na poprzedzaj?cym treningu rwanie na sta?ym ci??arze z du?? ilo?ci? serii (rampa i potem 3-5 serii na 80% ) , wtedy z serii na serie technika by?a coraz lepsza, bliska idea?u i w dzie? sprawdzianu ?adnie wszystko wchodzi?o

                  jak robi? zwyk?? ramp?/progresj? to tak nie ma dobrze

                  co ty na to Wodyn
                  Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                  Komentarz


                  • takie GVT na malej ilosci powt ? ?wietna sprawa dla techniki

                    ale uwazam ze rampa a pozneij "przesunieta rampa" czyli innymi s?owy "FALA" lepiej koordynuje i aktywuje dane jednostki motoryczne

                    ponadto pope?niasz b??d daj?c wy??cznie filmiki na których Ci si? udaje, podczas gdy to te nieudane s? kluczem do wypatrzenia co jest na prawd? nie tak.
                    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                    oraz Silnego Nowego Roku

                    Komentarz


                    • ale to trzeba by zmienia? ca?y plan nie ? czy da si? to jako? w tym zrobi? ?

                      co do filmików to mog? wrzuca?, ale po prostu trener mi mówi na bie??co co jest ?le i od razu wiem, a filmiki wrzucam dla publiki ;]
                      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                      Komentarz


                      • no có?, skoro trener tam Ci? pilnuje w bojach, ja mog? si? jedynie zaj?? przygotowaniem czysto si?owym np w przysiadach , prawda?
                        Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                        oraz Silnego Nowego Roku

                        Komentarz


                        • filmiki my?l? ,?e te? si? przydadz? , zawsze co? si? wy?apie czego nie wida? za 1 razem
                          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                          Komentarz


                          • Np trener nie wylapal ze skoro wybijasz w pezod to mozesz poszerzyc chwyt. Podstawowy manewr.
                            Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                            oraz Silnego Nowego Roku

                            Komentarz


                            • Dabaya od 2 40 on po cleanie zmienia sobie szeroko?? uchwytu
                              http://www.youtube.com/watch?v=2elClSpEkp4
                              Ostatnio edytowany przez lukullus; [ARG:4 UNDEFINED].

                              Komentarz


                              • lukullus - próbowa?em to zrobi? i nie da rady w ?aden sposób
                                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X