Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #91
    Gratulacje z udanego startu i miejsca na podium

    No Wodyn dobrze argumentuje !

    Komentarz


    • #92
      dzi?ki

      pierwszy trening po 6 dniowej przerwie regeneracyjnej

      rwanie 3x40 3x50 3x55 3x60 3x65 3x70 3x75 3x80
      podrzut 2x40 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 3x105
      ci?gi rwaniowe 3x90 3x100 3x110 3x3x115
      przysiady tylne 8x60 8x80 8x100 8x110 4x120 8x130

      komentarz

      trening zrobiony po ?niadaniu i o 12 ale nie by?o tak ?le , w rwaniu wypracowa?em ju? dla siebie niemal idealn? technik? (przynajmniej du?o lepsz? ni? pó? roku temu) , tak?e teraz tylko dok?ada? kg
      w podrzucie ostatnie wybicie na 105 by?o najlepsze
      ci?gi lajt, siady troch? wym?czone ale nogi jeszcze by?y "zaspane" po przerwie

      w poniedzia?ek robie trening na maxa , ?roda- czwartek przygotowawczy i sobota DMP II rzut
      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

      Komentarz


      • #93
        wczoraj pó?no wróci?em z polibudy tak?e na szybko zrobi?em jako taki trening

        rwanie 2x40 2x50 2x60 2x70 1x75 1x80 1x85
        podrzut 2x60 2x80 2x2x90
        ci?g podrzutowy 5x110 3x5x120
        przysiady tylne 5x80 3x5x100

        bardzo lekko wszystko, prawie bez przerw mi?dzy seriami
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • #94
          to chyba plany licho wzi??o
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • #95
            na dru?ynowe nie musz? chyba jecha? tak?e luz

            mo?e uda mi si? teraz po?wiczy? Twoim planem
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • #96
              trening z wczoraj

              rwanie 3x40 3x50 3x60 3x70 3x75 1x80 3x85 (ost 3x80)
              podrzut 3x60 3x70 2x80 2x90 2x100 3x110 (ost 3x105)
              przysiady tylnie 5x100 5x110 4x8x125 (ost 8x130)
              ci?g rwaniowy 3x90 3x100 3x110 3x120 (ost 3x3x115)

              komentarz

              Mam luz od zawodów i wczoraj prawie uda?o mi si? zrobi? plan Wodyna tylko czasu zabrak?o.

              W rwaniu na 85 ma?e problemy bo raz wyrwa?em , dwa razy przelecia?o do ty?u, ale to przez s?abe skupienie, potem odpocz??em i 3x pod rz?d wyrwa?em do?? lekko

              W podrzucie chocia? w barki wchodzi?o nie najgorzej to no?yce robi?em z dupy, zarzut lajtowo
              Przysiady wym?czy?y mnie konkretnie, nogi mia?em jak z waty po nich. Potem szybko ci?gi zrobi?em ?eby by?o.
              Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

              Komentarz


              • #97
                Mam luz od zawodów i wczoraj prawie uda?o mi si? zrobi? plan Wodyna tylko czasu zabrak?o.
                powiedz kiedy? temu swojemu trenejro kto Ci zasugerowa? szersze trzymanie sztangi do wybicia nawet nie widz?c filmiku z Twoim nieudanym wybiciem <chwali si? perfidnie >
                Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                oraz Silnego Nowego Roku

                Komentarz


                • #98
                  ostatnio wspomnia?em o tym, ?e poszerzy?em chwyt i lepiej wchodzi a trener na to "ja si? tam nie wtr?cam do tego jak szeroko trzymasz, skoro tak Ci lepiej to ok" i tyle gadki
                  Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                  Komentarz


                  • #99
                    ale analityk
                    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                    oraz Silnego Nowego Roku

                    Komentarz


                    • rwanie 2x40 2x50 2x60 1x70 1x75 1x80 1x85 1x90 1x95
                      podrzut 2x40 2x60 1x70 1x80 1x90 1x100 1x110 1x115

                      komentarz

                      Dowiedzia?em si? po przyj?ciu ?e mam godzin? na trening tak?e tylko tyle.
                      Rwanie bez dynamiki i szybko?ci ale 95 wesz?o za 1 razem.
                      W podrzucie szed?em 3x 120kg ale zawsze minialnie z przodu zostawa?a. Win? jest odskakiwanie w ty? zaraz po wybiciu z klaty. Na tych podej?ciach co wrzuce na yt tego nie wida? ale na 120 tak by?o.
                      Jutro doko?cz? trening.

                      70kg, 90kg, 115kg
                      Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                      Komentarz


                      • przysiady przednie 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 2x110 2x120 2x130 2x135 2x140
                        pompki na por?czach 2x 2x20 2x30 2x40 2x50 2x60
                        zarzut na wysoko 2x60 2x80 2x100
                        ci?g podrzutowy 2x120 2x130 2x140 2x150 2x160 2x170

                        komentarz

                        doko?czy?em prawie ca?y trening na innej si?ce dlatego te? nie by?o ?y?owania
                        siady z zapasem, por?cze te? (nie mia?em jak zrobi? pull over and press a przy WL boli bark), ci?g troch? ci??ko z uwagi na ma?e kr??ki (gryf 5cm ni?ej ni? na wymiarowych)
                        Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • boli bark?

                          tak w ogole ?adnie calkiem wybicie poszlo
                          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                          oraz Silnego Nowego Roku

                          Komentarz


                          • tak, na ?awce poziomej nawet przy dobrym mostku i spi?ciu ?opatek (k?ucie gdy sztanga jest ju? przy klacie) , ale co najdziwniejsze ju? przy lekkim skosie przestaje bole?


                            ja z wybicia na 115 nie jestem zadowolony, robi?em ju? lepiej (na zawodach 120 ?adnie wesz?o), ale nagra?em, ?eby? zobaczy? sobie obecn? szeroko?? chwytu
                            Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                            Komentarz


                            • nie widac dokladnie doprostowania na tym filmiku

                              a co do wyciskania, pewnie za szeroko trzymasz a lokcie mog?yby byc wezej
                              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                              oraz Silnego Nowego Roku

                              Komentarz


                              • trening A

                                rwanie na wysoko 1p + zej?cia rwaniowe 5p 40kg 50kg 60kg
                                wykroki ze sztang? nad g?ow? 15x40 15x50 15x60
                                dzie? dobry 15x50 15x60 15x70
                                przysiad tylny z podwójnym dnem 15x60 15x75 15x90
                                uginanie ramion nachwytem siedz?c 15x20 15x30 15x35
                                wyciskanie z kaptura siedz?c , w?sko 15x30 15x35 15x40
                                rotacja barku 4x8x12kg
                                podciaganie na dr??ku podchwytem 15x 15x5kg 15x10kg
                                pompki na por?czach 15x 15x5kg 15x10kg
                                -"szrugso-wpi?cia-na-palce" 30 powt 80kg 90kg 100kg

                                komentarz
                                nudny i lekki trening, zm?czy?y mnie bardziej przysiady i w wyciskaniu z kaptura pali?y kaptury i barki
                                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X