Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    możliwe, normalnie czułem jakbym miał testosteron wywalony w kosmos

    z podrzutu nagram coś niedługo
    Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

    Komentarz


    • #62
      no ale na chwile obecna jak szeroko chwytasz?
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • #63
        tak że dłonie (kciuk) mam po ok 8cm od barków gdy sztangę mam z przodu

        PS może być też od diety bo dodałem ostatnio 50g masła i jem 10000IU (tak 10 tysięcy ;] ) vit d3 dziennie
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • #64
          ja mam 5000iu, masło omege 3 i ZMA na noc - mega kombinacja jesli chodzi o samopoczucie, czuje sie jakbym miał 2 mózgi tak dobra koncentracja LOL

          co do chwytu moze jednak warto 10 cm zamiast 8 ?
          pamietaj ze wybijasz pionowo w gore, w przod wypychasz zapewne tricepsem lub ograniczeniem mobilnosci barku
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • #65
            zma i omega3 obowiązkowo ;]

            ok poszerzę o 2cm następnym razem
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • #66
              powiem Ci ze ja chwytam tak ze mały palec jest niemal na power ringach na sztandze trojbojowej 81cm i łatwiej mi nie tylko wybić ale takze zarzucić ze względu na krótszy "rzut" ramion na oś pionową
              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
              oraz Silnego Nowego Roku

              Komentarz


              • #67
                Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
                ja mam 5000iu, masło omege 3 i ZMA na noc - mega kombinacja jesli chodzi o samopoczucie, czuje sie jakbym miał 2 mózgi tak dobra koncentracja LOL


                5000iu- co to jest?

                Cobra-widze że masz problem w wybiciu nad głowe,mi bardzo pomogło w tym dodatnie końcówki siadów przednich i dodanie wyciskania do czoła w SS z podciąganiem,ruszyłem w ten sposób zastój w PP, może w wybiciach na nożyce też będzie lepiej.Wyc do czoła widze że robisz ale o końcówkach siadów nic nie ma.
                http://www.poomoc.pl/

                Komentarz


                • #68
                  Robił wszystkie te ćwiczenia
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • #69
                    no to ja więcej pomysłów nie mam, a co to jest to 5000iu?
                    http://www.poomoc.pl/

                    Komentarz


                    • #70
                      dawka
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • #71
                        rwanie na wysoko 3x40 3x50 3x60 2x60 2x65 2x70 1x75 1x80 1x80 1x82.5 1x82,5
                        podrzut na wysoko 2x60 2x60 2x80 2x90 1x100 1x105 1x110
                        ciągi rwaniowe 3x80 3x90 3x100 3x110 5x3x115
                        wyciskanie wąsko z kaptura siedząc 8x20 8x30 8x40 4x50 7x52.5
                        przysiad przedni 8x60 8x70 8x80 8x90 8x100 4x110 8x112.5
                        końcówka siadu przedniego 3x120 3x130 3x140 3x150 5x3x160

                        komentarz

                        trening po 4 dniowej przerwie średnio się robiło, ale nie było źle

                        w rwaniu trochę mało dynamiki, w podrzucie najlepsze podeście zrobiłem na 110 z poszerzonym chwytem o 1cm z każdej strony (tyle wystarczyło żeby ładnie weszła w barki)
                        Ciągi już dynamicznie. W wyciskaniu z kaptura 8 powtórzenia nie dałem rady. Siad przedni z zapasem i końcówka siadu w 5 seriach głównych dla idealnej techniki i dynamiki.

                        kondek - na razie muszę ćwiczyć planem mojego trenera
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • #72
                          Trening przygotowawczy

                          rwanie 3x40 3x50 3x60 2x60 2x65 2x70 2x75 3x80
                          podrzut 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 3x105
                          ciągi podrzutowe 3x5x105
                          przysiady przednie 3x5x100

                          komentarz

                          w rwaniu moc okrutna, czyli dobrze się zapowiada na sobotnie zawody, w podrzucie wybicie takie sobie, ale trzecie powtórzenie najlepsze

                          Zwiększyłem dawkę Inh-Ar do 3 kap
                          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                          Komentarz


                          • #73
                            w rwaniu trochę mało dynamiki, w podrzucie najlepsze podeście zrobiłem na 110 z poszerzonym chwytem o 1cm z każdej strony (tyle wystarczyło żeby ładnie weszła w barki)
                            no widzisz, poeksperymentujesz jeszcze z szerokim chwytem i bedziesz mial ten odwieczny problem z głowy
                            Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                            oraz Silnego Nowego Roku

                            Komentarz


                            • #74
                              Z czym jecie to masło ? Zwykłe "ze sklepu" czy takie z mleka niepasteryzowanego ?
                              Ostatnio jadłem 23 kaps o-3 gold dziennie, też się czułem jakbym miał 2 mózgi, do tego przyjemne dreszcze przez praktycznie cały dzień, w połączeniu z adaptogenami byłem wszechwiedzący i nieśmiertelny
                              pytania o brain doping : http://ucinacz.pl/863435

                              Komentarz


                              • #75
                                WODYN - jak na razie pomogło ;]

                                Krisss_zaw - a jedz z czym chcesz , ja miksuje do ostatniego posiłku z ryżem, jogurtem (calpro z krasnystaw ,polecam, ma 250mg wapnia na 100g +probiotyk) ,kakao i miodem . Niestety mam tylko pasteryzowane ale za to 100% masło. Co do omegi to nie stać mnie na tyle. Jem 4 kap dziennie +adaptogeny i też daje rade.
                                Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X