Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    mo?liwe, normalnie czu?em jakbym mia? testosteron wywalony w kosmos

    z podrzutu nagram co? nied?ugo
    Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

    Komentarz


    • #62
      no ale na chwile obecna jak szeroko chwytasz?
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • #63
        tak ?e d?onie (kciuk) mam po ok 8cm od barków gdy sztang? mam z przodu

        PS mo?e by? te? od diety bo doda?em ostatnio 50g mas?a i jem 10000IU (tak 10 tysi?cy ;] ) vit d3 dziennie
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • #64
          ja mam 5000iu, mas?o omege 3 i ZMA na noc - mega kombinacja jesli chodzi o samopoczucie, czuje sie jakbym mia? 2 mózgi tak dobra koncentracja LOL

          co do chwytu moze jednak warto 10 cm zamiast 8 ?
          pamietaj ze wybijasz pionowo w gore, w przod wypychasz zapewne tricepsem lub ograniczeniem mobilnosci barku
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • #65
            zma i omega3 obowi?zkowo ;]

            ok poszerz? o 2cm nast?pnym razem
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • #66
              powiem Ci ze ja chwytam tak ze ma?y palec jest niemal na power ringach na sztandze trojbojowej 81cm i ?atwiej mi nie tylko wybi? ale takze zarzuci? ze wzgl?du na krótszy "rzut" ramion na o? pionow?
              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
              oraz Silnego Nowego Roku

              Komentarz


              • #67
                Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
                ja mam 5000iu, mas?o omege 3 i ZMA na noc - mega kombinacja jesli chodzi o samopoczucie, czuje sie jakbym mia? 2 mózgi tak dobra koncentracja LOL


                5000iu- co to jest?

                Cobra-widze ?e masz problem w wybiciu nad g?owe,mi bardzo pomog?o w tym dodatnie ko?cówki siadów przednich i dodanie wyciskania do czo?a w SS z podci?ganiem,ruszy?em w ten sposób zastój w PP, mo?e w wybiciach na no?yce te? b?dzie lepiej.Wyc do czo?a widze ?e robisz ale o ko?cówkach siadów nic nie ma.
                http://www.poomoc.pl/

                Komentarz


                • #68
                  Robi? wszystkie te ?wiczenia
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • #69
                    no to ja wi?cej pomys?ów nie mam, a co to jest to 5000iu?
                    http://www.poomoc.pl/

                    Komentarz


                    • #70
                      dawka
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • #71
                        rwanie na wysoko 3x40 3x50 3x60 2x60 2x65 2x70 1x75 1x80 1x80 1x82.5 1x82,5
                        podrzut na wysoko 2x60 2x60 2x80 2x90 1x100 1x105 1x110
                        ci?gi rwaniowe 3x80 3x90 3x100 3x110 5x3x115
                        wyciskanie w?sko z kaptura siedz?c 8x20 8x30 8x40 4x50 7x52.5
                        przysiad przedni 8x60 8x70 8x80 8x90 8x100 4x110 8x112.5
                        ko?cówka siadu przedniego 3x120 3x130 3x140 3x150 5x3x160

                        komentarz

                        trening po 4 dniowej przerwie ?rednio si? robi?o, ale nie by?o ?le

                        w rwaniu troch? ma?o dynamiki, w podrzucie najlepsze pode?cie zrobi?em na 110 z poszerzonym chwytem o 1cm z ka?dej strony (tyle wystarczy?o ?eby ?adnie wesz?a w barki)
                        Ci?gi ju? dynamicznie. W wyciskaniu z kaptura 8 powtórzenia nie da?em rady. Siad przedni z zapasem i ko?cówka siadu w 5 seriach g?ównych dla idealnej techniki i dynamiki.

                        kondek - na razie musz? ?wiczy? planem mojego trenera
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • #72
                          Trening przygotowawczy

                          rwanie 3x40 3x50 3x60 2x60 2x65 2x70 2x75 3x80
                          podrzut 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 3x105
                          ci?gi podrzutowe 3x5x105
                          przysiady przednie 3x5x100

                          komentarz

                          w rwaniu moc okrutna, czyli dobrze si? zapowiada na sobotnie zawody, w podrzucie wybicie takie sobie, ale trzecie powtórzenie najlepsze

                          Zwi?kszy?em dawk? Inh-Ar do 3 kap
                          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                          Komentarz


                          • #73
                            w rwaniu troch? ma?o dynamiki, w podrzucie najlepsze pode?cie zrobi?em na 110 z poszerzonym chwytem o 1cm z ka?dej strony (tyle wystarczy?o ?eby ?adnie wesz?a w barki)
                            no widzisz, poeksperymentujesz jeszcze z szerokim chwytem i bedziesz mial ten odwieczny problem z g?owy
                            Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                            oraz Silnego Nowego Roku

                            Komentarz


                            • #74
                              Z czym jecie to mas?o ? Zwyk?e "ze sklepu" czy takie z mleka niepasteryzowanego ?
                              Ostatnio jad?em 23 kaps o-3 gold dziennie, te? si? czu?em jakbym mia? 2 mózgi, do tego przyjemne dreszcze przez praktycznie ca?y dzie?, w po??czeniu z adaptogenami by?em wszechwiedz?cy i nie?miertelny
                              pytania o brain doping : http://ucinacz.pl/863435

                              Komentarz


                              • #75
                                WODYN - jak na razie pomog?o ;]

                                Krisss_zaw - a jedz z czym chcesz , ja miksuje do ostatniego posi?ku z ry?em, jogurtem (calpro z krasnystaw ,polecam, ma 250mg wapnia na 100g +probiotyk) ,kakao i miodem . Niestety mam tylko pasteryzowane ale za to 100% mas?o. Co do omegi to nie sta? mnie na tyle. Jem 4 kap dziennie +adaptogeny i te? daje rade.
                                Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X