Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    ten ostatni ? http://www.body-factory.pl/showpost....1&postcount=18
    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

    Komentarz


    • #47
      No ten post widzialem ale nie bardzo go rozumiem. Nie ma tu podzialu na A B C D. Jak go wykonywac jak go rozumiec?

      Komentarz


      • #48
        co tu do rozumienia, masz przecie? rozpisane na 3 dni w tyg
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • #49
          trening z wczoraj

          rwanie 3x40 3x50 2x60 1x65 1x70 1x75 1x80 1x85
          podrzut 3x60 2x70 2x80 2x90 1x100 1x105 1x110 1x115
          ci?gi podrzutowe 2x3x120 2x3x130 3x140 3x3x145
          przysiady z przodu 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 2x110 2x120 2x130 1x135 2x140
          SS podci?ganie w?sko+ pompki na por?czach 2x 2x10 2x20 2x30 2x40 2x50

          komentarz

          rwanie robi?em na starym ci?zko kr?c?cym si? gryfie i ?rednio si? robi?o, podrzut ju? na eleiko i ?adnie wchodzi?o, ci?gi podrzutowe lekko, przysiad z przodu ci??ko (czu?em jeszcze mikrourazy w udach po ?rodzie) , na koniec szybko super seria bo ju? si?ownie zamykali
          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

          Komentarz


          • #50
            na profilu z sfd widze, zes z tarnowskich. gdzie trenujesz? chcialbym tez sprobowac sie w tym zacnym sporcie, a nie wiem, gdzie mozna j#bnac sztange na ziemie bez zawistnego spojrzenia wlasciciela
            Ostatnio edytowany przez liarf; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


            • #51
              nie trenuje na publicznej si?owni tylko w klubie na Piekarach ?l?skich

              na TG nie porzucasz nigdzie
              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

              Komentarz


              • #52
                dno. ja nawet nie z TG, tylko z gliwic, a do piekar dostac sie jeszcze gorzej.

                Komentarz


                • #53
                  Trening z wczoraj po 3 dniowej przerwie

                  rwanie 3x40 3x50 3x60 2x70 1x75 1x80 1x85 1x85 1x85
                  podrzut 3x60 2x70 2x80 2x90 2x100 1x110
                  przysiady tylnie z podwójnym dnem 5x60 5x80 5x90 15x90
                  wykroki ze sztang? nad g?ow? 15x40 15x50 15x60

                  komentarz

                  w rwaniu zdecydowanie lepiej mi si? robi du?o serii na tym samym ci??arze, trzecie podej?cie na 85 by?o idealnie techniczne, szybkie i lekkie
                  w podrzucie wybicie takie sobie, bo troch? dociska?em, ale lekkie by?o

                  po ?wi?tach waga bez zmian
                  Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                  Komentarz


                  • #54
                    dzisiejszy trening

                    rwanie 3x40 3x50 3x60 3x70 3x70 3x70 3x70
                    podrzut 3x60 3x70 3x80 3x90 3x90 3x90
                    ci?gi rwaniowe 3x90 3x100 3x110 3x110 3x110
                    przysiady tylnie 8x60 8x80 8x100 4x120 8x130
                    wspi?cia na palcach 8x130 8x150 20x180
                    rotacja 4x8x12kg

                    komentarz

                    czu? by?o dzisiaj skutki wczorajszego treningu, tzn lekkie zamulenie, wolniejsze ruchy ale dzisiaj trener kaza? zrobi? boje na 70% tak?e lajtowo by?o, w przysiadach jedynie da?em jak zwykle i by?o ci??ej

                    pi?em dzisiaj po treningu ?owickie tiramisu, zapach jak cappuccino, smak nawet niez?y ,czu? troch? peptyd , piana 2cm , po 2 min od mieszania rozpu?ci?o si? ca?e
                    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                    Komentarz


                    • #55
                      w nawiasach wypisuj ile bylo poprzednio na analogicznym treningu, mowie o cwiczeniach jak np przysiad

                      oczywiscie kiedy juz sie pojawia

                      masz jakies cele odnosnie przysiadu, np 2 paki ATG czy co? ?
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • #56
                        ok od teraz b?d? wpisywa? bo b?dzie ju? 2tyg tego planu tak?e si? ju? powtórzy

                        200 by by?o elegancko, a masz jaki? pomys? ?
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • #57
                          jesli mia?bym miec jakikolwiek pomys? to tyczy?by sie wybicia nad g?ow? jako najs?abszego ogniwa

                          wówczas musia?bys przestac cwiczyc push press i wybicia wg ciezarowej rozpiski

                          Rwanie o ile "rzucane" przesz?oby, jakiekolwiek zarzuty przesz?yby

                          po prostu zarówno przysiad jak i wybicie wg innej metodyki
                          czyli 15/8/2 NA SAM KONIEC TRENINGU KIEDY TRENER SE POJDZIE

                          tydzien nieparzysty:
                          15tki wyc z kaptura 3-4 serie jak najw??ej
                          8ki push press z kaptura 4-5 serii jak najw??ej
                          2jki jerk z kaptura, 5-6 serii, moze byc na poczatku treningu jesli wolisz

                          tydzien parzysty
                          15tki wyc z barków 3-4 serie jak najw??ej . porzadna pauza
                          8ki push press z barków 4-5 serii jak najw??ej
                          2jki jerk z barków, 5-6 serii, moze byc na poczatku treningu jesli wolisz


                          jak najw??sze chwyty s? po to by dotrenowa? triceps
                          ale w dni 2jek z barków czy kaptura chwyt najefektywniejszy lb taki jakiego bys u?ywa? na zawodach
                          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                          oraz Silnego Nowego Roku

                          Komentarz


                          • #58
                            no tak ,ale raczej nie ma szans ?ebym nie robi? normalnie podrzutu jak w planie

                            trener powiedzia? ?e do zawodów na ka?dym treningu b?dzie rwanie podrzut techniczny i to na 3-1pow

                            a po podrzutach chyba niewiele to da ?
                            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                            Komentarz


                            • #59
                              rwanie 3x40 3x50 3x60 2x60 2x65 1x70 1x75 1x80 1x85 1x90 1x95 (ost 1x85)
                              podrzut 2x60 2x70 2x80 2x90 1x100 1x110 1x115 (ost 1x115)
                              przysiady tylnie 2x60 2x100 2x120 2x130 2x140 2x150 2x160 (ost 1x160)
                              ci?g podrzutowy 2x100 2x120 2x140 2x150 2x160 2x170 (ost 3x3x145)
                              podci?ganie w?sko 2x 2x10 2x20 2x30 2x40 2x50 2x55 (ost 2x50)
                              pompki na por?czach 2x 2x20 2x30 2x40 2x50 2x60 2x65 (ost 2x50)

                              komentarz

                              By?a moc. Ju? od wczoraj od 22 chodzi?em na?adowany, na szcz??cie mia?em jeszcze jeden posi?ek z w?glami i zasn??em normalnie. Dzisiaj od rana równie? czu?em moc.
                              Rwanie zajebi?cie posz?o, co podej?cie to mocne pierdolni?cie i zero zachwiania. 100kg sobie zostawiam na zawody. W podrzucie zarzut lajt jak zwykle, 120 podchodzi?em 3x ale za ka?dym razem wybija?em w przód i spada?a. Siady tylnie z zapasem, ci?gi te?. Podci?ganie i pompki ju? dla zabawy.

                              Ciekawe sk?d takie pobudzenie i bardziej ciekawe jest czy si? utrzyma na nast?pne treningi.
                              Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                              Komentarz


                              • #60
                                po przysiadach?

                                co do podrzutu masz gdzies jakis filmik?
                                mysle ze skoro wybijasz w przod to pomocne moze byc poszerzenie chwytu
                                Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                                oraz Silnego Nowego Roku

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X