Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Trening C

    -Rwanie 3x2x87.5kg (85)
    i natychmiast w superserii:
    -Subscapularis pull-up 10x2p

    -Przysiad tylni ATG 10x3p 150kg (145)
    i po ka?dej serii natychmiast
    -Wyskok dosi??ny z przysiadu 10x3powt

    komentarz

    Rwanie sz?o ca?kiem nie?le, niestety w 4 serii naci?gn??em kontuzjowan? r?k?. Na szcz??cie bola?o tylko przez par? minut, ale kontynuowa? nie by?o sensu. B?dzie si? to za mn? ci?gn?? chyba ju? ca?y czas.
    Przysiady ci??ko.

    Wodyn, kto? si? nie ba? i zajeba? zaciski dlatego musia?em robi? bez.
    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

    Komentarz


    • stary, a chwyciles w??ej w rwaniu?
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • tak, tylko dla ?okci to jest gorsza opcja w przypadku gdy nie do ko?ca sztanga wejdzie

        gdy mam szerzej to po prostu j? przerzuc? bo jestem lu?niejszy, gdy mam w?ziej pozycja jest sztywniejsza i mniej ruchoma co powoduje wi?ksze napr??enia

        teraz boli mi?sie? podczas ruchu "uderzania pi??ci? w stó?" (nie gdy uderzam ale gdy dociskam pi??? "M?otkowo" do sto?u)
        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

        Komentarz


        • ktory miesien?
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • Dzie? D:

            -zarzut 10x 2p 110kg
            i po ka?dej serii natychmiast
            -Wyskok dosi??ny z przysiadu 10x3powt

            -Pompki na por?czach Z PODWÓJNYM DNEM 10x5 powt +30kg
            w superserii z:
            -Zottman curl 10x5p 15kg
            oraz
            - Face Pull 10x8p 3sztabki

            komentarz

            W zarzucie zapas, dobrze mi si? go robi?o mimo 2 miesi?cy przerwy od tego ?wiczenia.
            W pompkach na por?czach pomyli?o mi si? i my?la?em ?e mam zrobi? 5pow, a nie 3 jak w planie. Jednak mam z nimi problem bo strasznie mn? buja przy drugim dnie i przez to trac? du?o si?y na utrzymanie równowagi.
            Wodyn, mog? robi? pauze na samym dole zamiast 2go dna ? Poza tym tak mnie to wym?czy?o ?e ledwo r?ce do góry mog?em podnie? przez pierwsze 30min po treningu.
            Co do r?ki to jednak wi?zad?o którego? z tych mi??ni boli przy "m?otkowym docisku pi??ci do sto?u" ale teraz ju? tylko przy pe?nym rozci?gni?ciu mi??nia (na max zgi?tej r?ce) Tak?e ból przechodzi.
            http://www.getbodysmart.com/ap/muscu.../tutorial.html
            http://www.getbodysmart.com/ap/muscu.../tutorial.html
            Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • skoro mlotkowy docisk pie?ci do sto?u to flexor carpi ulnaris, prawda?

              co do 2 dna, to chwilka.. dopiero co zacz??e?, masz nowy bodziec wiec moze nieco musisz zani?y? ci??ar ale wkrótce Ci si? op?aci
              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
              oraz Silnego Nowego Roku

              Komentarz


              • zdaje si? ,?e flexor carpi ulnaris

                w pompkach nie chodzi o to ?e jest ci??ko z ci??arem tylko giba mnie z tym jak ma?p? na ga??zi gdy si? drugi raz odbije

                2s pauza na samym dole nie da rady ?
                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                Komentarz


                • jak dam 2 dno to jest gwarancja

                  a gibanie jest dobre - daje pretekst do uzycia wiekszej ilosci jednostek motorycznych do opanowania ruchu

                  podobnie bardziej giba jak robisz wybicie niz gdy robisz wyciskanie siedzac na maszynie Smitha - a które cwiczenie uruchomi wiecej jednostek motorycznych?
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • Trening A


                    -Rwanie 10x2p 87.5kg (3x2x87.5)
                    i natychmiast w superserii:
                    -Subscapularis pull-up 10x2p

                    -Przysiad tylni ATG 10x3p 152.5kg (150)
                    i po ka?dej serii natychmiast
                    -Wyskok dosi??ny z przysiadu 10x3powt

                    komentarz

                    Rwanie bardzo dobrze wychodzi?o. By?a moc i dobra technika. R?ka da?a rad? i nie bola?a.
                    Przysiad ci??ko ale podobnie jak ostatnio.
                    Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                    Komentarz


                    • jaki chwyt, jak przedramiona?
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • 1cm od power ringów, taki jest obecnie optymalny

                        przedramiona troch? czu?em po treningu przy rozci?ganiu ale w normie
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • w sumie moznaby je do?wiczy? promieniowym prostowaniem nadgarstka z "m?otem Thora"
                          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                          oraz Silnego Nowego Roku

                          Komentarz


                          • to dodam do treningu A i C na koniec z 4 serie po 5-8pow
                            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                            Komentarz


                            • Dzie? B:

                              -Wybicie na no?yce L-P 10x2p 105kg (zza karku)
                              a pomiedzy seriami:
                              - podciaganie na drazku szer nachwytem bez ci??aru DO KARKU po 3 powt

                              -Podci?ganie na dr??ku podchwytem 10x5p 32,5kg (30kg)
                              w superserii z:
                              -Trap 3 obur?cz 10x8p 4s opuszczanie10.5kg (10kg)
                              oraz
                              -Uginanie nóg 10x5p 4s opuszczanie 4sztabki +2.5kg (4sztabki)

                              komentarz

                              Nie da?em rady zrobi? wybicia z przodu. Ból w jednej strony kregos?upa l?dzwiowego zaraz nad biodrem (jakby koniec prostownika) by? za du?y. G?ównie bola?o w pozycji no?yc, im d?u?sze tym bardziej, gdy trzyma?em nad g?ow? to bola?o o po?ow? mniej.
                              Zrobi?em wybicie zza karku. Ci??ar by? lekki to tez no?yce robi?em krótkie i ból by? zno?ny.
                              Musze to jako? rozci?gn?c i rozmasowa?.
                              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                              Komentarz


                              • poloz sie plecami na walek do ciasta i pojezdzij sobie po bolesnym miejscu, cierpliwie...
                                Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                                oraz Silnego Nowego Roku

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X