Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    15 (w nawiasach ile było ostatnio)

    wykroki trzymajac sztange ponad glowa 8+8p 72.5kg (70kg)
    dzieńdobry 75kg ( 75kg)
    przysiady z podwojnym dnem 92.5kg ( 90kg)
    uginanie ramion nachwytem siedząc, [z podkrcaniem nadgarstka jak w zarzucie] 37,5kg (35kg)
    wyciskanie z kaptura siedząc , wąsko 42.5kgx12 (40kg)
    rotacja barku 4x8x12kg (tak samo)
    podciaganie na drążku podchwytem 16.25kg (15kg)
    pompki na poręczach 16.25kg (15kg)
    -"szrugso-wpięcia-na-palce" 30 powt , zapomniałem

    rozciaganie jak do rwania

    komentarz

    wykroki ok, czuć było palenie w kapturach od długiego trzymania sztangi
    w skłonach dałem taki sam ciężar, ale zrobiłem wolniejsze opuszczanie i podnoszenie
    siady ok
    w uginaniu nachwytem coś mi przeskakuję w przedramionach i prąd czuję jak to robię, bardzo nieprzyjemne
    wyciskanie z kaptura tylko 12pow przez mocne palenie w barkach i pompę
    reszta bez komentarza
    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

    Komentarz


    • #32
      no to jakies slabe punkty wychodzą
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • #33
        troche mały uzysk pomiedzy treningiem B i C - tylko 5kg ?
        Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
        oraz Silnego Nowego Roku

        Komentarz


        • #34
          a może by dodać zejścia rwaniowe na rozgrzewkę w dniu 15 , albo 8? myślę, że poprawiło by to szybkość zejścia, bo za dobra nie jest

          No mały, w rwaniu słaby ciąg jakiś był, i wybicie też nie za mocne i w przód trochę wybijałem
          Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

          Komentarz


          • #35
            moga byc zejscia ale jako pierwsze serie w rampie rwania
            Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
            oraz Silnego Nowego Roku

            Komentarz


            • #36
              ch*ia straszna, nie mogę trenować swoim planem

              sory Wodyn ,ale trener oznajmił ,że albo trenuję jego planem albo wypad z sekcji, nie mam wyjścia bo nic go nie przekona,

              jeszcze raz sory za zawracanie głowy Wodyn

              jedynie jest szansa na robienie przysiadów systemem 15 10 5; 15 8 2 na końcu treningu bo trener wychodzi zanim ja skończę trening także nie będzie mnie już pilnował

              tyle musi wystarczyć

              wczorajszy trening

              wybicia rwaniowe 3x60 3x65 3x70 3x75 3x80 3x85 3x90
              ciąg rwaniowy 2x3x90 2x3x95 2x3x100 2x3x105
              ciąg+zarzut na wysoko+przysiad+wybicie 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100
              przysiady z tyłu 4x100 4x110 4x120 4x130 4x140

              komentarz
              wybicia ciężarowo ultra lekko, ale robiłem z max szybkością zejścia, reszta też lekko, jedynie ta składanka podrzutowa trochę wymęczyła

              dieta trzymana w 110% (było kilka ciastek czekoladowo owsianych wczoraj ;] )
              Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

              Komentarz


              • #37
                zauwazylem glupia tendencje u trenerow z sekcji podnoszenia ciezarow - wszystko wiedza najlepiej.... a pozniej narzekania zawodnikow na stawy kolanowe, na kregoslup - sami powielaja te mity ktore powinni zwalczac dla mnie to jest conajmniej dziwne.

                Sledze dziennik, SILA!!

                Komentarz


                • #38
                  TAAA

                  w sumie juz taka akcje mialem z PC

                  S1WY z bf mial przykazane trenowac jak tam mu kazali ale przysiady wg ich metodologii kompletnie nie szly i byly glownym czynnikiem limitujacym postepy

                  jednak om mial inaczej czyli co zarzucil to juz na 100% wybijal.

                  dalem mu taki plan

                  w czesci pierwzzej cokolwiek z cw technicznych

                  w czesci drugiej przysiady

                  tygodnie nieparzyste
                  pon
                  siad przedni 15tki

                  sr przedni 8ki

                  pt przedni 2jki

                  tygodnie parzyste

                  pon tylni 15tki

                  sr tylni 8ki

                  pt tylni 2jki


                  i pomimo ze 15tki i 8ki nie angazuja w pelni wlokien szybkokurczliwych to jednak zdalo to ogzamin i bardzo szybko poprawil zarowno nogi/siady jak tez boje

                  #

                  u Ciebie zas problemem jest gora/wybicie, pracowalbym wiec nad odwagá podchodzenia pod sztange

                  przysiady rwaniowe i wykroki ze sztanga nad glowa jak w podrzucie

                  nie sadze zeby 15/10/5 podzialalo w cw typu wyc nad glowe kiedy przed nimi miales juz cw techniczne ale sprobowac mozna


                  skopiowal bym wowczas plan jak od S1wego

                  z tym ze w tygodniach nieparzystych bylyby ow wykroki w ilosci 8+8 lub 4+4 lub 2+2


                  a w tygodniach parzystych byloby wyciskanie z kaptura ale siedzac


                  oba cw na szerokosci takiej jak podrzut
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • #39
                    oczywiście trener doczepił się do ćwiczeń typu wyciskanie na skosie ,wiosłowanie czy młotki

                    że po skosie będę wybijał w skos , od robienia bica nie doprostuję rąk w wybiciu a i tak mam już z tym problem, a wiosło to po huj

                    że to moge sobie robić poza sezonem ale nie przed zawodami

                    ok spróbuję robić tak jak napisałeś
                    Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                    Komentarz


                    • #40
                      to jest przesada.
                      Wycisk skos masz raz w tyg tak?? a podrzut? 3-4?? wiec jakim niby cudem mozna wybijac pod skosem, skoro to cw. jest tylko raz w tyg....w zaden sposob nie zaburza proporcji.

                      Wodyn a jak sa takie rygorystyczne przykazania od trenera to moze by regresje zastosowac? w zasadzie byloby to co Ty chcesz i to co Cobra chce, tylko nie wiem jakby sie to przelozylo na caly wydzwiek planu.

                      Komentarz


                      • #41
                        rwanie 3x40 3x50 3x60 3x60 2x70 2x70 1x75 1x75 1x80 1x85
                        podrzut (do 100kg 2 zarzuty 1 wybicie) 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100 1x110
                        ciąg podrzutowy 2x3x120 2x3x130 2x3x140
                        przysiady tylnie 2x60 2x90 2x110 2x120 2x130 2x140 2x150 1x160 1x160
                        wykroki ze sztangą nad głową (1pow z wybicia) 4x60 4x70 4x80 4x90 4x95 4x100
                        pullover and press 2x60 2x70 2x80 2x90 2x100
                        wiosłowanie półsztangą jednorącz (waga samych talerzy) 5x40 5x50 5x60 5x70 4x5x85

                        komentarz

                        rwanie i podrzut lekko, lepiej technicznie niż ostatnio, trener ustalał ciężary, ciąg lajt, w przysiadach mało mocy, reszte już dodałem od siebie ;] w wykrokach dość ciężko było ustalić najniższą pozycję ale jakoś wyszło, w pullover and press coś mnie bark boli przy opuszczaniu, wiosłowanie spokojnie

                        Waga jednak wróciła do 89.0 dzisiaj z rana
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • #42
                          Trening

                          Wybicia rwaniowe 3x50 3x60 3x70 3x80 3x90 3x95
                          Ciągi rwaniowe 3x80 2x3x90 2x3x100 3x105 3x3x110
                          Podrzut na wysoko 3x60 3x70 3x80 3x90 3x100
                          Przysiady przednie 8x60 8x70 8x80 8x90 4x100 8x110
                          Wyciskanie z kaptura wąsko siedząc 8x20 8x30 8x40 8x45 8x50

                          komentarz

                          wybicia i ciągi lekko, zarzut trochę ciężej po ciągach , wybicie całkiem nieźle, przysiady przednie i wyciskanie też z zapasem

                          dieta trzymana
                          Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                          Komentarz


                          • #43
                            Wybicia rwaniowe niezłe, mnie dzisiaj 50kg rzucało
                            Mnie rozpierdala jak trenerzy PC zalecają "ćw. kulturystyczne" czyli np. rozpiętki na atlasie jako ćwiczenia uzupełniające
                            Albo pacjenci robiący skłony na 60kg (po przysiadach do 180/3)
                            Ostatnio edytowany przez Krisss_zaw; [ARG:4 UNDEFINED].
                            pytania o brain doping : http://ucinacz.pl/863435

                            Komentarz


                            • #44
                              3x95 to mało ;] 2x110 robiłem przecież, ale trener kazał zmniejszyć ciężar i zwiększyć prędkość podejścia po sztangę i obniżyć pozycję przyjęcia przynajmniej na pół siad (bo tak to wywalałem ją na lekko zgiętych nogach i potem dopiero siadałem)

                              co do ćwiczeń uzupełniających to u nas nie ma żadnych

                              znaczy można sobie zrobić po treningu ale i tak nikt nie robi oprócz mnie

                              jeszcze mi wypiska z poniedziałku uciekła


                              18.04.2011
                              Wyciskanie zza karku szeroko w siadzie 3x20 3x30 3x35 3x40 3x45
                              Rwanie na wysoko 3x40 3x50 3x55 3x60 3x65 3x70 3x75 3x80
                              Ciąg rwaniowy 2x3x90 2x3x100 2x3x110 3x115
                              PP 3x40 3x50 3x60 3x70 3x80 3x85 3x90
                              Przysiady przednie 5x60 5x70 15x80

                              komentarz

                              W rwaniu na wysoko całkiem niezła moc, dzisiaj czuje lekkie mikrourazy na kapturach. Reszta lajtowo. Przysiady na koniec na 15 pow . Będę je robić systemem 15 8 2.
                              Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                              Komentarz


                              • #45
                                Mam prosbe. Wrzucilbys gdzies tutaj caly ten plan ktory rozpisal dla Ciebie Wodyn?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X