Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cobra / dziennik / Rehabilitacja ciezarowca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wytrzymasz jeden cykl na pewno
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

    Komentarz


    • trening A

      rwanie 2x40 2x50 2x55 2x60 2x65 10x2x70
      przysiad tylni 3x60 3x80 3x100 1x120 10x3x130

      komentarz

      rwanie ładnie wychodziło, w 6 i 7 serii zaczęło robić się takie lekkie że przerzuciłem do tyłu raz sztange
      przysiad ok
      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

      Komentarz


      • cobra w jakich dawkach stosujesz te ekstrakty teraz? Z tego co wyczytalem na forum to warto spróbować

        Komentarz


        • cobra - wlasnie o to chodzi w tej metodzie - mega powtarzalnosc az ruch stajke sie super automatyczny, aż za łatwy

          czyli awans na 72,5. jako punkt honoru postawilbym sobie 100kg na 10x2
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • splitx - poszukaj moich wypowiedzi w suplach, pisałem kilka razy o tym

            wodyn - 100kg no ja myślę ;] ,ale na tym treningu ? bo nie napisałeś ile ma trwać ta specjalizacja
            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

            Komentarz


            • aż pojawi się zastój
              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
              oraz Silnego Nowego Roku

              Komentarz


              • Trening B
                -subscapularis pull up 8x 8x5kg 8x10kg

                -uginanie ramion nachwytem na modlitewniku - wyciąg 8x2sztabki ,8x3sztabki 8x4sztabki
                -promieniowe zginanie nadgarstkow - 8x20kg 8x25kg 8x30kg
                -supinacja - 3x8x15kg
                -pronacja - 3x8x15kg
                -uginanie nadgarstkow podchwytem grubym koncem sztangi jednoracz 8x5kg 8x10kg 8x15kg (waga talerza)
                -zwijanie palcami z barkow 8x50 8x60 8x70 8x80

                -Trap 3 3x8x15kg
                -Rotacja zewn na kolanie 3x8x10kg
                -Powell raise 3x8x10kg

                -uginanie nog palce do wewnatrz 8x2sztaki 8x2sztabki 8x3sztabki
                -uginanie nog palce na zewnatrz 3x8x4sztabki

                -unoszenie nog lezac 3x40powt

                komentarz

                Muscle up nie da rady u mnie zrobić ze względu na nisku sufit.
                Subscapularis pull up zrobiłem jak na filmiku od Poliquina.
                W ćwiczeniach na łapy akurat dobrałem ciężar, przewiduje duży progres tutaj bo tych ćwiczeń nie robiłem 100lat . Najbardziej podoba mi się uginanie nadgarstkow podchwytem grubym koncem sztangi jednoracz ;] .Zwijanie palcami z barkow, lekko wychodziło, dużo mogę tutaj dołożyć.
                Przy Trap 3 się zmęczyłem już bardziej.
                Uginanie nóg na klubowym atlasie to była katorga, przełożenie jest bardzo ciężkie a i konstrukcja ławki jest zła bo za daleko jest część uginana od jej końca i bolą uda od wgniatającego się końca ławki. Tył uda bolał mnie już konkretnie po 3 seriach z palcami wewnątrz, z palcami na zewnątrz dużo łatwiej się robiło.

                Wodyn - w ćwiczeniach w których musze używać hantli jest problem bo mamy tylko 3 pary hantli na siłowni o stałym ciężarze 10 ,15, 25kg .Myślałem że mój stary mały gryf się przyda ale nie mam do niego zacisków. Co z tym zrobimy ?
                I jeszcze te uciążliwe uginanie nóg, mogę na inne ćw to zamienić ?
                Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                Komentarz


                • potrafisz poprawinie wykonac subscapularis pullup z doczepionym ciezarem? nono ...

                  cwiczenia z hantlami: sproboj grubej liny uzyc do trzymania, podwies na nia talerze

                  uginania nog nie zmieniabym jednak mimo wszystko, chyba ze na zurawia
                  Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • heh subscapularis pullup z powolnym opuszczaniem i jeszcze miałem zapas, ale kontuzjowane przedramię czułem trochę przy odpychaniu się i opuszczaniu

                    co do sznura dobry pomysł ;]

                    co do uginania to może się przyzwyczaję, zobaczymy bo żuraw to cholernie ciężkie ćwiczenie
                    Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                    Komentarz


                    • ale jak chcesz miec zajebistą dynamike jesli masz słabe hamstringi?
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • spokojnie, pierwszy raz robię uginanie nóg od 4 lat a żurawia tak z marszu w domu sprawdzałem kiedyś jak się robi, 2 pow na 3/4ruchu bez rąk i po rozgrzewce myślę że 5pow bym zrobił tak

                        na pewno chce je mieć mocne

                        pytanie techniczne, wykonywać do końca ugięcie w uginaniu nóg czy niekoniecznie ?
                        Ostatnio edytowany przez Cobra; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                        Komentarz


                        • hmmm... jeszcze lepiej... ugnij z podwojnym szczytem

                          czyli do konca, opuść 2-3 cm, znow do konca ugnij i wtedy 8 sekund opuszczaj

                          co drugi trening zaś rób tak:
                          ugnij obunóż w miarę lekki ciężar, zatrzymaj, zwolnij jedną nogę i druga opuść powolutku 4 sek ciężar ponadmaksymalny(dla jednej nogi)
                          Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                          oraz Silnego Nowego Roku

                          Komentarz


                          • fak ja ledwo z tymi 4 sztabkami zrobiłem 8pow a tu taki hardcore, 8 sekund

                            jak trzeba to trzeba
                            Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                            Komentarz


                            • to zmniejszysz ciezar, do sztabek doczepiaj male ciezarki
                              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                              oraz Silnego Nowego Roku

                              Komentarz


                              • Trening C

                                rwanie 2x40 2x50 2x60 2x65 1x70 10x2x72.5 (70)
                                przysiad tylni 3x60 3x80 3x100 3x120 10x3x132.5 (130)

                                komentarz

                                rwanie jeszcze lżej niż ostatnio, od 5 serii tak lekko że robiłem na pół siad i dosiadałem
                                przysiad ok, podobnie jak ostatnio, w 2 ostatnich seriach największy power miałem, chociaż w 5 i 6 już mi się nudziło

                                Wodyn - mogę liczyć na wzrost masy na tym planie ?
                                Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X