Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mawashi, chodzę, biegam, ćwiczę, żyję. Start str175

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przyjemny soundtrack.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez mleqs Zobacz posta
      Przyjemny soundtrack.
      Z darowej apki do obróbki video

      Pi?tkowy trening bez ci?gów, zm?czony by?em co? i czu?em ?e jak zrobi?, to co? si? zesra.
      Drugi tydzie?, 5dni w tygodniu, jeszcze tydzie? poci?gn? ale ju? raczej nie wróc?. Chyba, ?e podjem ze 20mg mieczys?awa. Juz regeneracja nie ta niestety.

      OHP

      Komentarz


      • Pierwszy dzie? ostatniego tygodnia 531 - More Squatting.
        Nowy rekord w tym roku Zaczyna?em od 80 kg, wesz?o 100 z lekkim zapasem.

        dodatkowo wycisk hantli p?asko i wios?o jednor?cz

        Kolejny plan to b?dzie 4 dni Simple Strenght, gdzie wykorzystam nieco odbudowan? si?? we frontach. Chcia?bym poci?gn?? ten plan ze 2 miesi?ce i potem mo?e znowu wróc? do More Squatting. Zobacz?. Podoba mi si? to, chocia? jest m?cz?ce.

        W kolejnym planie chcia?bym zrobi? siady (podstawowe) high barem, a uzupe?niaj?co fronty tak jak w rozpisce planu. Na low bar nie mam jeszcze ochoty i nie wiem czy nie zrobi? go dopiero za 2-3 miesi?ce dopóki nie poprawi? s?abych ogniw. S? nimi bez w?tpienia fronty i jak si? domy?lam high bar. W przysz?ym tygodniu zrobi? sobi? mo?e w poniedzia?ek lub we wtorek mini sprawdzian na ?wiczenia do kolejnego planu, których maksów nie znam, czyli high bar, SLDL, skos i wycisk w?sko. Ale planuj? zrobi? test na 6 lub 8 powt w rampie, ?eby deload by? w miar? deloadem Reszt? dni to b?d? ze 2 lekkie treningi, pewnie FBW na jakie? 60% i mo?e jaki? rower jak pogoda pozwoli.

        Fronty

        Komentarz


        • Kolejny trening i single. Wesz?o 125 kg, wi?c progres +25 kg licz?c od pierwszego sprawdzianu si?owego po przerwie, zanim przyst?pi?em do 5/3/1

          Dodatkowo wykomninowa?em sobie patent na wyprosty i GHR bez dodatkowego sprz?tu. W kolejnym planie si? przyda (simple strenght).

          Widz? na filmie, ?e tricepsy trzeba wzmocni? wi?c ciesze si?, ?e b?d? mia? zarówno w?skie wyciskanie jak i skos w kolejnym planie.

          WL 125


          patenciak

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
            Kurr... dobry patent, za ten reverse hyper odda?bym wiele. Sam robi? tak?*wersj? na oparciu od kanapy ale to jednak nie to, brakuje tego fragmentu ruchu gdzie gdzie stopy "wje?dzaj?" powy?ej linii bioder.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez -qq- Zobacz posta
              Kurr... dobry patent, za ten reverse hyper odda?bym wiele. Sam robi? tak?*wersj? na oparciu od kanapy ale to jednak nie to, brakuje tego fragmentu ruchu gdzie gdzie stopy "wje?dzaj?" powy?ej linii bioder.
              ?awka przy ?cianie (rownolegle), na to du?a pi?ka fitness, ?apiesz si? ?awki i jedziesz. Jak pi?ka dotyka ?ciany to si? mniej chybocze ca?a konstrukcja. Tylko pilke napompuj dobrze ?eby nie sprezynowala, bo jest ?atwiej wtedy :P by John Rusin

              Komentarz


              • W?a?niu kupi?em ma?? trampolin? fitnes. Bedzie w gara?u do rozgrzewki i do odmiennej aktywno?ci fizycznej ni? zwykle.
                Zainteresowa?a mnie tym patentem i zwróci?a uwag? na uk?ad limfatyczny niesamowita specjalistka od treningu zdrowotnego u której robi?em kiedy? kurs (Jessica Parnevik Muth - projekt MAP 1080). Mo?e to czas ?eby dodawa? co? wi?cej dla zdrowia. Mam nadziej?, ?e i dzieciaki b?d? mia?y zabaw?, a latem stanie co? wi?kszego na podwórku (ta jest ma?a i sk?adana, do obcia?enia 130 kg).

                Dodatkowo nie wiedzia?em, ?e o skakaniu robi si? grubsze rozkminy

                https://medfitnetwork.org/public/all...ng-lymphedema/

                Komentarz


                • Niestety nadesz?y smutne czasy w moim ?yciu, ale nie chc? odpuszcza? treningu. Daje mi to si?? i motywacj? by o siebie dba?. Dzi?ki temu b?d? silniejszy dla rodziny. Jest to te? robienie czego? dla siebie, oderwanie si? od k?opotów. ?eby mia? oto sens, nie b?d? lecia? z planem 5/3/1 mimo ?e bardzo go lubi?. Powód jest prosty - nie wiem kiedy pójd? zmieni? si? przy synku w szpitalu. Na razie siedzi mama, ale kolejny rok to zbyt du?o. Obojgu nam jest bardzo ci??ko.

                  Zastosuj? splita, push/pull lekko odnowionego (propozycja z t-nation). Dobór ?wicze? pod s?abe punkty, czyli wi?cej single leg, dwójki, etc. ?wiczenia dobieram tak, ?eby mie? 2 odmiany dla dnia pierwszego i 2 dla drugiego.
                  Poniewa? mam ?wie?e maksy z 5/3/1 to ?atwo pójdzie dobra? ci??ar do g?ównych ?wicze?. Po prostu startuj? z oko?o 55-60% CM i b?d? po trochu dok?ada?.
                  Poniewa? wczoraj robi?em troch? siadów nie wiedz?c jeszcze jak b?d? ?wiczy?, to dzisiaj zacz??em od dnia drugiego. Zamierzam ?wiczy? 4x w tygodniu.

                  Je?li b?d? na zmianie w szpitalu tydzie? czy dwa, po prostu b?d? robi? cofk? z ci??arami i lecia? sobie dalej z planem.

                  Dzisiaj dobra?em taki zestaw:

                  SLDL - 85 kg 4*5
                  MP - 40 kg 4*5

                  Reverse lunges 2 kettle 8kg 3*8
                  WL 75kg 3*8

                  Uginanie jednonó? z power bandem (zielony) 3*10
                  Wyciskanie jednor?cz na wyci?gu pionowym 3*10

                  Ostatnio edytowany przez Mawashi; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • Dobra jedziemy upper/lower.

                    2 tygodnie w szpitalu z synem, ale ch?? do trenignu by?a. Nawet pompki, siady, wykroki i troch? z power bandem porobione wieczorem jak ju? wszystko ogarni?te i szed? spa?.

                    Wczoraj wesz?o:

                    WL 80kg 4*10
                    Wyciskanie hantli siedz?c bez podparcia 16kg 4*12
                    Wios?o pó?sztang? 70 kg 4*10
                    ?ci?ganie na wyci?gu pionowym szeroko 2*10
                    Wyprosty na triceps na wyciagu+Uginanie m?otkowe z hantlami 4*10

                    Do podstawowych ?wicze? ci??ary dobrane z zapasem, przewidziany progres 2,5-5 kg co tydzie?, do wyczerpania post?pu, nast?pnie redukcja obci??enia i ilo?ci powtórze? o 2 i dalej.
                    Akcesoria do porzygu.

                    4DT w tygodniu, 2*upper/lower. ?wczena b?d? inne w poszczególnych dniach.

                    Komentarz


                    • trzymaj sie Maw duzo zdrowka dla m?odego

                      dobrze ?e ?wiczysz troch? g?owa odpocznie

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez quarantino Zobacz posta
                        trzymaj sie Maw duzo zdrowka dla m?odego

                        dobrze ?e ?wiczysz troch? g?owa odpocznie
                        Dzi?ki!

                        Po ostatnim roku stwierdzi?em, ?e ju? nie odpuszcz?. Nawet je?li wyjd? do gara?u pomacha? bez ?adu i sk?adu, to to zrobi?. To motywuje do ogarni?cia miski, trzymania jakiego? nawyku i po prostu do lepszego samopoczucia.
                        Godzina 4x tydz i przynajmniej jest do czego wraca? po po?udniu, a nie zamula? w chacie i rozgl?da? si? za browcem.

                        Na razie udaje si? ?wiczy? z ?adem i sk?adem, wi?c tego si? trzymam.

                        Komentarz


                        • We wtorek wesz?o lower body

                          Siady ATG, high bar 4*10 - 60 kg
                          SLDL 3*15 - 60 kg
                          Wyprosty podudzi z wyci?giem jednonó? 4*12
                          Uginanie podudzie jednonó? na wyci?gu 4*12

                          Dzisiaj rano upper body

                          Wyciskanie hantli poziom 4*10 - 26kg
                          MP 4*12 - 30 kg
                          Wios?o jednor?cz 4*10 - 35kg
                          Wyci?g z góry szeroko 2*10
                          Wyci?g z lin? na triceps 4*10
                          Uginanie ze sztang? na biceps 4*10

                          Wi?c ju? wida? jak b?dzie podzielone upper body, raz tak, raz tak.
                          Lower body jutro druga opcja, napisz? co wykombinowa?em.

                          Komentarz


                          • Lower body

                            Trap bar deadlift

                            4x10 - 110 kg
                            Frankenstein squat 3*15 - 30 kg
                            Uginanie i prostowanie podudzi 4*10

                            Upper body

                            WL 82,5kg 4*10
                            Wyciskanie hantli siedz?c bez podparcia 17kg 4*12
                            Wios?o na wyciagu dolnym w oparciu o ?awk? sko?n? przodem 4*10
                            ?ci?ganie na wyci?gu pionowym szeroko 2*10
                            Wyprosty na triceps na wyciagu+Uginanie m?otkowe z hantlami 4*10

                            Wszedzie do?o?one do ?wicze? które si? nie zmieni?y. Posz?o l?ej ni? na ostatnim treningu upper, szczególnie wyciskania. Jest OK, oby tak dalej.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
                              Jest OK, oby tak dalej.
                              jedziesz z koksem ?eby zamula? w chacie i rozgl?da? si? za browcem.
                              knowable doesn't mean you know it, unknowable doesn't imply you can't do anything about it

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez htw Zobacz posta
                                jedziesz z koksem ?eby zamula? w chacie i rozgl?da? si? za browcem.
                                Uda?o si? zrezygnowa? z codziennego browca. Z rana wrzucam ró?eniec, a w ci?gu dnia 300+300 cytrynianu magnezu i taurynianu magnezu. Jest ró?nica, równie? w jako?ci snu. Udaje si? spa? po 8h dziennie, trzyma? mich? i ?adowa? akumulatory na ci??sze czasy.
                                Równie? kombinuje ze swoim najwi?kszym hobby i jako? leci.

                                DIY

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X