Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mawashi, chodzę, biegam, ćwiczę, żyję. Start str175

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
    OK, zrobi si?.
    <3

    Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
    Ci??ar na wyciskaniu zrobilem z dwoma podwieszonymi ketlami 8 kg na gumach. Fajna praca stabilizacyjna, b?de dok?ada?.
    Robi?em kiedy?, trudne skurwysy?stwo. Raz próbowa?em robi? na takiej uginaj?cej si? rurce, chyba to si? nazywa bamboo bar, giba?em sie jak skóra na chuju

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Cajmer Zobacz posta
      <3



      Robi?em kiedy?, trudne skurwysy?stwo. Raz próbowa?em robi? na takiej uginaj?cej si? rurce, chyba to si? nazywa bamboo bar, giba?em sie jak skóra na chuju
      Tam gdzie mam akcesoria to b?d? tak kombinowa? w?a?nie. Fajnie si? uzupe?nia.

      Cajmer - ja mam rozgrzewk? pod siebie, bo musz? aktywowa? przywodziciel, troch? po?ladek i core. Mo?e masz co? konkretnego co musisz poprawi?, albo czujesz ?e nie puszcza jak by? chcia??

      Komentarz


      • Gruszkowatym i kolano (przysrodkowy). Z tym najwi?kszy problem

        Komentarz


        • Maw, wys?a?em Ci na pw raport po 20 dniach. Pozdro

          Komentarz


          • Kolejne treningi za mn?. Teraz maksuj?, wi?c tak: na barki posz?y zgodnie z planem AMRAP wyznaczonym ci??arem (53,5), a w ci?gach modyfikacj? na jazd? singlami po trójkach. Robienie AMRAPów przy ci?gach u mnie si? nie sprawdza. Ca?? reszt? (wyciskanie i siady) b?d? robi? zgodnie z wypisk?.

            OHP
            OHP


            Ci?gi
            MC

            Komentarz


            • Dzisiaj ?awka i upper body generalnie. Wesz?o ?adnie, AMRAP na 96 kg x9, a ostatni planowany Jocker Set na 116x1 zaliczony.

              W OHP sobie urozmaicam i robi? od pocz?tku planu z podwieszonymi cie?arkami dla stabilizacji. ??czone z wios?em.

              96x9


              116x1


              ohp + wios?o

              Komentarz


              • Technika w opór mocna klata a przy tym ohp to bym sie pewnie buja? jak skóra na chuju

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Cajmer Zobacz posta
                  Technika w opór mocna klata a przy tym ohp to bym sie pewnie buja? jak skóra na chuju
                  Dzi?ki OHP to jeszcze skromne ci??arki, ale musz? wrzuci? te? przygotowanie góry. Po 2 miesi?cach musz? powiedzie? ?e stabilizacja mocno w gór?. Po przerwie strasznie os?ab?y mi górne plecy, rotatory g?ównie. Teraz nie pozwoli?em ?eby sobie sz?o jak tam b?dzie sz?o tylko wrzuci?em na to priorytet. Barki nie bol?, ruchomo?? ok, stabilizacja bardzo dobra.

                  Warto pobawi? si? takimi zabawkami jak Indian Clubbels czy Mace. Robi? z tym rozgrzewki na gór? i powiem, ?e jeszcze ko?lawo, ale uczy pokory

                  Mo?e w weekend ogarn?, musz? o?wietlenie w gara?u zrobi? bo teraz kr?cenie czego? to rze?ba. Mam ju? graty kupione do o?wietlenia, mam wyci?g do zmontowania i podest do u?o?enia wi?c jest co robi? ale b?dzie lepiej wygl?da?o i funkcjonalno?? si? podniesie ca?o?ci.

                  Komentarz


                  • Wendler mój ulubiony plan. Jednak na staro?? polubi?em wi?ksz? ilo?? powtórze? i ni?sze ci??ary, robi? si? podobny do rysia...pompa, ?y?a, lustro.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez mleqs Zobacz posta
                      Wendler mój ulubiony plan. Jednak na staro?? polubi?em wi?ksz? ilo?? powtórze? i ni?sze ci??ary, robi? si? podobny do rysia...pompa, ?y?a, lustro.
                      Ale tam masz plany na du?o powtórze? Par? serii rozgrzewkowych, a potem ci?niesz AMRAPy i akcesoria na 10-20 powt, albo 100 Nie musisz cisn?? Jocker Setów.

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
                        Ale tam masz plany na du?o powtórze? Par? serii rozgrzewkowych, a potem ci?niesz AMRAPy i akcesoria na 10-20 powt, albo 100 Nie musisz cisn?? Jocker Setów.
                        Tak wiem, ale nawet w glownych bojach przesiadlem sie na wiecej powtorzen. Ponizej 5-6 powt juz mnie nie bawi.
                        Ostatnio edytowany przez mleqs; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez mleqs Zobacz posta
                          Tak wiem, ale nawet w glownych bojach przesiadlem sie na wiecej powtorzen. Ponizej 5-6 powt juz mnie nie bawi.
                          Szanuj? Ja mam wr?cz odwrotnie

                          Komentarz


                          • Dzisiaj fronty, czyli najs?abszy bój i najs?absze ogniwo. 73,5 AMRAP wesz?o 7 powt ale przydusi?o i nie robi?em wi?cej. Poszed?em w single (ostatni trening jedynek, 3 tydz, kolejny to ju? deload) i zrobi?em ponad plan, 95x1. Generalnie progres ok, 7 tyg temu by?o 80 kg a 90 mnie zgniot?o. Wi?c post?p jest, chocia? do WL jeszcze 20 kg lekko licz?c, a chc? to wyrówna? lub chocia? zbli?y? te wyniki do siebie.

                            Fronty

                            Komentarz


                            • A tak ksi??kowo to jaki powinien by? stosunek fronta do ?awki, 1:1 czy front powinien by? mocniejszy?

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Bia?y19894 Zobacz posta
                                A tak ksi??kowo to jaki powinien by? stosunek fronta do ?awki, 1:1 czy front powinien by? mocniejszy?
                                Front chyba 20 proc mniej ni? back squat. To jak back squat 200 proc masy, a ?awka 150 proc., to front minimalnie wi?cej.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X