Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Martainn / Jak się rozchylą uda, to będziemy piersi :P

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Martainn / Jak się rozchylą uda, to będziemy piersi :P

    Temat jest ju? na SFD, ale zak?adam te? tu. Musz? by? modyfikacje, bo mi to nie pasuje.
    Z si?owni? stykam si? od prawie 2 lat. W tym czasie uda?o mi si? osi?gn?? no w?a?nie nic nie uda?o si? osi?gn??. Powodów jest kilka. Po pierwsze, przez d?ugi czas ?wiczy?em bez ?adu i sk?adu i bez odpowiedniego od?ywiania. Tak by?o przez prawie pó?torej roku. Non stop piwko, kebaby, pizze itp. Jak nie trudno si? domy?li? nic z tego dobrego nie wysz?o. Zat?u?ci?em si? bardzo, a zawsze by?em szczup?y i wysportowany. Uprawia?em sport na poziomie pó?profesjonalnym. Potem by?a rywalizacja na BF. Tam przez krótki czas osi?gn??em wi?cej ni? w poprzednim ca?ym okresie. Do?? mocno si? zredukowa?em i do?o?y?em troch? mi??nia. Potem trenowa?em dla utrzymania formy, a nast?pnie zrobi?em lekk? mas?. By?em zadowolony. Przybra?em do 94kg, ale pas nawet minimalnie spad? do 93 cm. Przy 170 cm wcale ?le to nie wygl?da?o. Niestety dopad?a mnie cholerna choroba, która dawa?a o sobie zna? przez prawie dwa miesi?ce. Nie mog?em wróci? do treningów. Nie mia?em ochoty na nic, a musia?em pracowa?. Ze wzgl?du na zapieprz w pracy nie mog?em wzi?? L-4. W domu nie mia?em ochoty ani czasu na szykowanie posi?ków. Wi?c ?ywi?em si? ?mieciowo. L-4 nie dosta?em bo w firmie nikt inny nie ma poj?cia o tym co ja robi?. Troch? to chore. Jak mnie nie ma wszystko le?y. Zaowocowa?o to tym, ?e schud?em prawie 3 kg w pasie nic nie przysz?o, ale sylwetka jest znacznie gorsza. Jest brzydka, wr?cz tragiczna. Koniec ko?ców wiem dlaczego tak cz?sto i d?ugo choruj?. Jest szansa na ca?kowite wyj?cie z tego b??dnego ko?a. Wniosek z tego taki. Przybra?em fatu, zgubi?em mi??nie.
    W ostatnim tygodniu jednak dzi?ki mojej pracy, pozycja w firmie wzros?a. I mimo tego, ?e musz? zosta? do wieczora to mog? w mi?dzyczasie wyskoczy? na si?ownie i mam nielimitowane przerwy kiedy chc?.
    A oznacza to mo?liwo?? zjedzenia pe?nowarto?ciowego posi?ku.
    Teraz wi?c musi si? uda?. I mam nadziej?, ?e uda si? w ko?cu z wasz? pomoc. 3 fotki pokazuj?, ?e tragedia jest. A najgorsze jest to, ?e mimo w?a?nie mniejszej wagi wygl?da to du?o gorzej ni? 2 miechy temu.



    Najwa?niejsze wymiary na dzie? dzisiejszy:
    Waga: 91kg
    Pas: 93 cm
    Wi?cej nie mierzy?em. To mnie najbardziej interesuje.
    DIETA
    Carb Cycling - fat loss.
    Jak b?dzie rozk?ad dni w du?ej mierze b?dzie zale?e? od wybranego treningu. Tam gdzie b?d? siady i ci?gi, b?dzie high carb, a reszta na dobr? spraw? mo?e by? low carb.

    TRENING
    No w?a?nie. Tutaj trenowa?em ostatnie 2 tygodnie treningiem dzielonym na 3 dni. Troch? jednak mi nie pasi, no i kto? mi te? powiedzia?, ?ebym co? ci??ko zapoda?. Licz? na wasz? pomoc w tym temacie. Od razu mówi?, ?e nienawidz? aerobów, ale wiem, ?e chyba bez nich si? nie obejdzie

    SUPLEMENTY

    I wreszcie suplementy. Bo to przecie? o nie na te?cie chodzi!
    Bia?ka:
    Anabolic Protein Fusion Peak:
    Mieszanka. Izolat bia?ka mleka, bia?ko mleka i izolat soi. Soja szcz??liwie w smaku niewyczuwalna. Bia?ko jest w opakowaniu gainerka.
    B: 86
    W: 2,5
    T: 3
    Whey Fusion Hi-tec:
    Równie? mieszanka. Smak czekolada bardzo dobry. Odpowiednik Whey Fusion z Peak. Dodatek ecdysteronu. W opakowaniu Treca.
    Peak Micellar Casein. Czysta kazeina. Czekolada ca?kiem niez?a. Konsystencja budyniu. Raz zrobi?em blenderem to wysz?a forma ca?kowicie sta?a. Jad?em ?y?k?
    WPC ?owickie:
    Cappuciono. Smaczne, dobrze si? rozpuszcza i fajnie pachnie.
    W drodze. Matrix 2.0 ciastka i czeko oraz Whey Supreme czeko z konkursu na sfd.
    Bia?ek du?o, bo lubi? ró?norodno??. Na ca?y czas pewnie styk?o by jedno opakowanie, ale lubi? pi? ró?ne na zmian? po prostu.


    Kreatyna:
    G?ównie o test tych produktów chodzi.
    Po pierwsze mono z PxS. Bardzo chwalone. Bardzo dobrze si? rozpuszczaj?ce.
    Po drugie Anabolic Innovations Maniac:
    Xtreme Nitro Formula 20,500mg **:
    L-Arginine AKG, Citrulline Malate, L-Citrulline AKG, L-Histinine AKG, NAD
    Muscle Volumizer:
    Creatine Malate, Trimethylglicine, Glycine, Cinnulin
    Energy Burst:
    L-Tyrosine, Taurine, Caffeine
    Electrolytes:
    Magnesium Phosphate, Disodium Phosphate, Potassium Phosphate
    W porcji 24g ponad 20g substancji czynnej i 3g w?gli. Super smak, super rozpuszczalno?? i super dzia?anie. Wi?cej po opisach konkretnych treningów


    Potreningowo:
    Leucyna PVL
    Anabolic Window
    Rozpisywa? si? nie ma za bardzo co. Wiadomo o co chodzi.


    Spalacze/energetyki:
    U?yte w?a?nie bardziej jak energetyki z rana.
    U?yte b?d? Dren i Drenalin Harcore.
    Na pierwszy ogie? pójdzie Drenalin, a potem Dren.
    Cyberowe zabawki jako ciekawostka. Thyrotherma podjada kolega i bardzo chwali. Yoszka z Kilo dzia?a i grzeje ?adnie, ale jak b?dzie u?yta to póóóóó?no.


    Prozdrowotnie:
    Zielonki od Cybera. Ca?y zestaw do ?niadania. Dzia?aj? bardzo dobrze. Zestaw probiotyków. Po kilku dniach stosowania czu? wyra?nie lepsze trawienie, lepsze samopoczucie. Z relacji wynika równie?, ?e polepsza si? wch?anianie bia?ek. Zestaw stosuje moja mama, która ma problemy trawienne i od czasu stosowania jest duuuu?o lepiej.
    Aloes. 50ml dziennie do ?niadania. Wzmacnia odporno??, polepsza trawienie.
    Oba produkty na podniesienie odporno?ci. Wi?kszo?? moich post?pów hamowana by?a przez choroby. Kiedy jestem chory nigdy nie mam ochoty na robienie jedzenia, a o treningach nie ma mowy. Uk?ad odporno?ciowy mam s?aby i trzeba go wzmacnia?. Dobre w z?ym jest to, ?e wiem dlaczego jest s?aby i cz?sto choruj?. Okaza?o si?, ?e winna jest alergia. Mam oczywi?cie na roztocza kurzu. Codzienne sprz?tanie pokoju i zakup po?cieli antyalergicznej ju? zdaje egzamin.
    Ale jestem te? uczulony na wiele innych rzeczy, a odczulanie b?dzie dopiero wiosn?. Teraz wi?c trzeba na max wspomaga? immuno.
    B?onnik u?ywany okazyjnie w gorszych dniach, gdzie prawie same bia?ko z szejka. Mam nadziej?, ?e rzadko.
    Omega-3 wiadomo po co.
    Liver Detoxifier & Regenerator prozdrowotnie na w?tróbk? i na immuno.
    Vitamin A-Z Hitec witaminki + ekstrat z winogron.
    Digest plus okazyjnie przy problemach trawiennych. Odk?d nie jem rano p?aktów zdarzaj? si? sporadycznie. Podobnie jest z produktami pszennymi. Jak ich nie jem ju? po kilku dniach spada obwód brzucha, nie czuj? si? oci??a?y itp. Szukam teraz odpowiedniego ?ród?a w?gli w zast?pstwie.

    I to by by?o na tyle. Licz? na pomoc szczególnie w kwestii treningu i kwestii diety. Wiem, ?e nie s?u?? mi p?atki i produkty na bazie m?ki pszennej. Ich na pewno w diecie nie b?dzie. Ale co w zamian np. rano? Ostatnio jad?em soczewic? i by?o znacznie lepiej. Bez wzd?? i mniejszy brzuch.
    B?dzie pewnie te? pojazd (jak to na B-F). A i niech b?dzie, ale z argumentami co zmieni?. To pomo?e i zmotywuje.
    Jak test si? nie powiedzie to si? przerzuc? na szachy

  • #2
    strasznie duzo tych supli
    za duzo imo.

    tren...
    moze tradycyjne fbw / hst?
    bardzo dobry trening
    do twojego celu pasuje

    powodzenia
    www.Mr-Trener.pl - Trener Personalny Warszawa i okolice

    Komentarz


    • #3
      Mo?e tak jak wspomnia? Rtz Wodynowe 15-10-5 ?

      Supli sporo, ale skoro mo?esz sobie na nie pozwoli? to co za problem

      Powodzenia w realizacji celu.
      Bo My jesteśmy Legia Warszawa i nie pierdolimy się w tańcu.

      Komentarz


      • #4
        Drozder wi?kszo?? kupiona dawno. Cz??? termin si? ko?czy. Po?owa w ogóle z konkursów jest
        Prozdrowotnych du?o, ale one mi na prawd? mocno pomagaj?.
        My?l? nad FBW w?a?nie Wodynowym.
        Ostatnio edytowany przez usuniety_677; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • #5
          Fajnie ,ze Ci? przekona?em.
          Napisz najlepiej jaka dieta by Ci pasowa?a,co lubisz a czego nie.
          Bo opcji jest kilka.

          Jak przemy?lisz jad?ospis , to czy potrzebujesz w?gli czy nie
          czy ?adowania ,czy nie
          to my?l nad treningiem b?d? wybierz kompleksowo jakie? CKD,AD
          zapytaj m?drzejszych
          Dziś uda mi się rozkur*ić kosmos!

          Komentarz


          • #6
            solaros ma rywala...
















            jesli chodzi o ilosc supli do sprawdzenia

            wytrwalosci. bedzie dobrze

            Komentarz


            • #7
              dajesz dajesz
              wywal gainer
              joha ci sie nie przyda , oprocz zwiekszenia energii
              zapomniales doda? ile masz lat
              Pozdrawiam, Maciek

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Czarnuchok Zobacz posta
                dajesz dajesz
                wywal gainer
                joha ci sie nie przyda , oprocz zwiekszenia energii
                zapomniales doda? ile masz lat
                Czarny on w opakowaniu od gainera ma bia?ko Czytaj to co napisa?
                Bo My jesteśmy Legia Warszawa i nie pierdolimy się w tańcu.

                Komentarz


                • #9
                  aha
                  Pozdrawiam, Maciek

                  Komentarz


                  • #10
                    Czarny zreszt? to od Ciebie bia?ko w tym opakowaniu. Przesypa?em bo worki strunowe zawsze rozwalam!
                    Lat: 24.
                    Yoha stoi i czeka, a? b?d? mia? 85 w pasie Ciekawe czy w tym dziesi?cioleciu.
                    Co do jedzenia. Marty:
                    nie mam specjalnie ulubionych potraw lub takich co nie lubi?.
                    Tylko tak jak mówi?em. Nie s?u?? mi p?atki i pszenica. Jak ich nie jem to jest du?o lepiej.
                    Trening pad?o na Wodynowe 15-10-5!
                    Dieta jeszcze nie wiem.
                    Ostatnio edytowany przez usuniety_677; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • #11
                      no t?usto, ale dajesz - b?dzie wida? szybko efekty -
                      polecam FBW i zacznij o 15-20 min aero po treningu
                      Przy tym wzro?cie,wadze to nie masz du?o w pasie,
                      ja wa?? 98 wzrost 177 ?apa 46 a w pasie mam ponad 100, a wygl?dam zdecydowanie mniej t?usto, wydaje mi si? ?e masz du?o kg fatu na plecach.

                      Komentarz


                      • #12
                        Wyro tak jak mówi? przed chorob? by? ten sam pas, a by?o zdecydowanie lepiej! Teraz w pasie nic si? nie zmieni?o, a jest du?o gorzej! Dlatego pewnie masz racj?.

                        Komentarz


                        • #13
                          Bede sledzil powodzenia! btw suplojad jak sie patrzy

                          Komentarz


                          • #14


                            Wstawi? Ci te par? fotek na zach?t?, ?eby tylko pokaza?, ?e mo?na zrzuci? troch? balastu, bez zb?dnego cudowania z diet?. Pierwsza fotka jest z 26 pa?dziernika, waga na niej to mniej 94-95 kg, wzrost 176. Druga fotka to waga oko?o 80 kg zrobiona 13 grudnia. Je?li chodzi o diet? to jad?em po prostu ma?o, mo?na powiedzie? bardzo ma?o, w?gle tylko na ?niadanie i w kolejnym posi?ku. Dwa ostatnie posi?ki to 150g twarogu. Do tego 3-4 w tyg basen, a w dni niebasenowe prowizorka FBW w domu, z 30kg obci??enia mia?em i co? tam macha?em. Dopiero ja zrzuci?em troch? zb?dnych kg, to zapisa?em si? na si?owni?. Kolejne dwie fotki ju? po jakim? czasie trenowania, bez rewelacji, ale jak na mój do?? alkoholowy tryb ?ycia to chyba wielkiej tragedii nie ma. Od czasu zrzutki waga ca?y czas si? trzyma na poziomie oko?o 80 kg, ?adnych efektów jojo itd, mimo, ?e w mi?dzyczasie przez pó? roku nic nie robi?em, ?adnej aktywno?ci fizycznej. Tak?e powodzenia i na pocz?tku skup si? na samej zrzutce, bez zb?dnego strachu o mi??nie. Przynajmniej ja bym tak to widzia?
                            Ostatnio edytowany przez Hellraiser; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • #15
                              Kurcze te? mam problem z alkohol. Szczególnie jestem zwolennikiem wyskokogatunków trunków spod szyldu sowietskoje igristoje. Ale ok tydzie? ju? nic nie rusza?em, a jak tydzie? nie ruszam to ju? mi si? nie chce.
                              Drugi nie jest ju? chyba taki gro?ny. Tabaka. Fajnie energetyzuje, ale na krótko.
                              Czyli decyzja co do treningu podj?ta.
                              Ale jakim system proponowaliby?cie si? od?ywia??

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X