Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Lutador-FBW 15/10/5 by Wodyn sila/masa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Witam prosze o usuniecie dziennika

    Powod:

    zbyt male zainteresowanie,a pisac dla siebie to moge w wordzie

    Pozdro

    P.S Dzieki za pomoc takim ludziom jak Knife i Junior

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    nigdy nog nie wstawialem to zrobilem zdjecie
    Za??czone pliki

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Bill Star's

    5x5
    Wszedzie ciezar BEZ LICZENIA SZTANGI !

    Przysiad - 30 35 40 45 50

    Wyciskanie - 20 25 30 35 40

    Pendlay Row -10 15 20 25 30

    + dodatki uginanie stojac,podciaganie na drazku i zwis w celu poprawy sily chwytu. Przez co w martwym jestem cienki jak dupa weza i w wiosle tak samo

    Trening na luzie
    Ostatnio edytowany przez LutadoR; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Zrobilem jakies tam fotki Blady jak sciana jestem to dalem czarno biale
    Za??czone pliki

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Dzieki Fotka wieczorem lecz bez napinki,bo nie umiem pozowac

    Zostaw komentarz:


  • Sarevok
    odpowiedział(a)
    bo masz wymiary jak m?ody fighter jeszcze 180cm to dobra masz predyspozycje to tego sportu myslalem ze jestes ni?szy
    Ostatnio edytowany przez Sarevok; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    180 moze troche ponad dawno sie nie mierzylem. Fotke postaram sie wrzucic wieczorkiem,bo nie jestem u siebie na kompie. A skad to zainteresowanie ?

    Zostaw komentarz:


  • Sarevok
    odpowiedział(a)
    Lutador ile masz wzrostu ? pokarz jakie? zdj?cie

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    5 POLOWICZNE WYCISKANIE W CHWYCIE NA SZEROKOSC BARKOW (GORNA POLOWA)
    10
    20
    25
    30

    Panowie nie wiem dlaczego tak napisalem chyba bylem zmeczony. Tak sobie czytam czytam,ze 30 w wycisku? Az tak slaby nie jestem Jeszcze napisalem,ze ciezko poszlo hehe

    30-40-45-50 TAK POWINNO BYC
    Ostatnio edytowany przez LutadoR; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    ZESTAW B 10

    10: 60%CR*10/ 80%CR*10/ 90%CR*3-5/ 100%CR*7-10p

    1 BIEG BOKSERSKI 5 min
    2 WYCISKANIE NA BARY OD CZOLA STOJAC - PIERWSZE POWT Z WYRZUTEM
    5
    15
    20
    25
    3 HIGH PULL
    5
    15
    20
    25
    4 MARTWY CIAG

    40
    50
    55
    60
    5 POLOWICZNE WYCISKANIE W CHWYCIE NA SZEROKOSC BARKOW (GORNA POLOWA)
    10
    20
    25
    30
    6 PRZENOSZENIE LEZAC SZTANGA W SUPESERII Z UGINANIEM RAMION STOJAC-WASKI PODCHWYT
    10
    12.5
    15
    17.5
    7 PRZYSIADY ZE SZTANGA Z PRZODU
    20
    30
    35

    Prawie wszystko z zapasem .Wyciskanie ostatnie powt troche ciezko. Najgorzej przysiady z ta sztanga z przodu masakra nie nawidze tego cwiczenia chetnie bym je zamienil na cos

    P.S Wlasnei sie dowiedzialem,ze otwieraja u nas klub Futbolu Amerykanskiego tylko nie wiem jak z moim kolanem bym sobie poradzil
    Ostatnio edytowany przez LutadoR; [ARG:4 UNDEFINED].

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Micha

    1.3 jajka,100g muesli,siemie lniane
    2.ryz,ryba,warzywka
    3.ryba,muesli,siemie lniane,chleb
    4.frytki,kurczak,warzywka
    5.bialeczko

    Mniej posilkow,bo spalem do 12 prawie

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Dzisiaj jednak odpuszczam MMA zle sie czuje troche. Wczoraj po treningu odrazu na rower i przewialo mnie chyba. Za to sie pomierzylem zeby bylo co porownywac na koniec makrocyklu. 1 makrocykl= 4 tygodnie zobaczymy ile wytrzymam

    Wymiary:
    waga-72
    lapa-35,5
    udo-58
    lydka-37

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez K?dzior Zobacz posta
    Czemu MMA idzie w odstawke?
    Sorki nie zauwazylem,ze napisales. Kontuzja kolana,ktora nie pozwala mi tak trenowac jak kiedys nadal bede latal 1-2x w tyg ale Ci co trenuja wiedza,ze to nic w sumie nie da. Choc ostatnio bylempo 2 tyg przerwy to skonczylem kumpla trojkacikiem Jutro wypiska z MMA

    Zostaw komentarz:


  • LutadoR
    odpowiedział(a)
    Dzisiejsza szama

    1 3 jajka gotowane,100 g owsianych,siemie lniane
    2 ryz,kurczak,brokuly,papryczka marynowana
    3.trening
    4.po treningu banan,40 min pozniej ziemniaki,kurak,brokuly,pomidor,ogorek,kefir
    5.tu pojdzie jajecznica z pomidorami i chlebkiem
    6.twarog z pomidorkami i przyprawy,orzechy wloskie

    to tyle

    Zostaw komentarz:


  • Kędzior
    odpowiedział(a)
    Czemu MMA idzie w odstawke?

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X