Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

siwy800 każdy orze jak może

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • siwy800 każdy orze jak może

    No elo,
    Notatnik mi się kończy, więc wrzucę tutaj żebyście się mogli pośmiać jaki słaby jestem. Po typowym u mnie dokladaniu ciężaru i objętości na wyczucie i łapaniu stagnacji/urazu po 3-4 tygodniach mam zamiar tym razem nie szaleć i wytrzymać min. 6 tygodni z rozpiską (wg procentów, RPE pomocniczo żebym wiedział czy na pewno dokładac).

    Wiek: 31 lat
    Staż: 3,5 roku, efektywnie może że 2 lata
    Waga: 75 kg (redukcja z 81 kg niecałe trzy miesiące temu), redukcja trwa, jeszcze że 3 kg pewnie.
    Trening: DUP docelowo 3 x tydzień, z doskoku drążek
    Sprzęt: XBagi, ławka, drążek z poreczami, box, bandy.

    28.10.2019 15:00 introductory session

    Main lift 1 (hypertrophy): Pistols 13 kg 4x8
    Main lift 2 (hypertrophy): single leg deadlift 2*26 kg 4x8
    Main lift 3 (assesing current repmax): weighted dips, ramp up to +14 kg 2x8

    Accessory work:
    Deadbug with band 2x maxrep

    KOMENTARZ: Powrót po tygodniu samego drążka. Zaskakująco łatwo na dipsach, pistolety na 8 powtórzen zabijają, bo to razem jakieś 1.5 minuty pracy. Normalnie w weekend będzie trening Power na dół i dipsy na siłę (poręcze są w sypialni, a jak cwicze w tygodniu to synek już śpi).

    30.10.2019 21:20

    Main lift 1 (Strength): Pistol squat: warm-up 0 kg x5, 14 kg x5, 18 kgx5; working sets: 22,5 kg 3x5 (RPE 9.5, 85%)
    Main lift 2 (Hypertrophy) :Incline xbag press +low to high band crossover: warm-up 2*15 kg x 8; working sets: 2*22.5 kg 4x8 + 10 (RPE 8, 80%)
    Main lift 3 (Strength) Single leg deadlift: warm-up:. 2*26 kg x 6; working sets: 2*32kg 3x6 (RPE 9, 85%).


    Accessory work:
    -xbag single hand bent-over row 22.5 kg 2*10.
    -shoulder raises (lateral and rear) with band 2x8
    -bench assisted y/w raise 2x20 (alternating)
    -monster walk 30 steps per side
    -abroll from knees 2x8.

    KOMENTARZ: trening aż 1.5 h (bo były warunki), ale satysfakcjonujacy. Można dołożyć za tydzień do martwego i ławki, nie jestem pewien co do siadow (ciężko się trzyma te 20+ kg) przed sobą. Zobaczę jak się będę czuł na rozgrzewce.

  • #2
    Powodzenia.

    Forma wypiski nie dla mnie.
    Dziennik treningowy

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Stud Zobacz posta
      Powodzenia.

      Forma wypiski nie dla mnie.
      Są trzy główne ćwiczenia (pistolety, martwe jednonóż, wyciskanie w wariantach) plus akcesoria. Każde z glownych ćwiczeń w założeniu ma być w kolejne dni: hipertrofia-moc-sila. Trzymałem się angielskich nazw żeby dalo się dane ćwiczenie znalezc jakby ktos chciał.
      Ostatnio edytowany przez siwy800; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • #4
        Ja nie widzę najważniejszego. Jak wzrost? Bo nie wiem czy mam szanować czy nie

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez fazzeerr Zobacz posta
          Ja nie widzę najważniejszego. Jak wzrost? Bo nie wiem czy mam szanować czy nie
          Jestem na granicy przyzwoitości

          Komentarz


          • #6
            Po polsku to może przeczytam.

            Anglojęzyczne gunwa nie.

            Trenuj, młody jesteś. Zazdrość.

            Komentarz


            • #7
              ten chujec ma tylko 31 lat? Z tych lewackich gówien, które wypisuje to obstawiałem jakiegoś 38-42 letniego zgorzkniałego geja

              3,5 roku stażu na siłce... toż to raczkuje dopiero

              Tyle złośliwości w moją stronę, a jakbyśmy ćwiczyli w jednym klubie to by biegał za mną jak piesek żebym mu coś doradził xD
              Ostatnio edytowany przez rysiokoks; [ARG:4 UNDEFINED].

              Komentarz


              • #8
                Ja myślałem, że siwy ma więcej stażu, z tego co opowiadał jak wszystko tam mu się rozjebało i jaki on nie połamany chodzi od tej siłki, to miałem wrażenie, że dłużej to już robi.

                Zamieszczone przez Miętowy Zobacz posta
                Po polsku to może przeczytam.

                Anglojęzyczne gunwa nie.

                Trenuj, młody jesteś. Zazdrość.
                Nie umiesz czy odmawiasz bo patriota jak rysio jesteś i za darmo po angielsku nie czytasz?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Miętowy Zobacz posta
                  Po polsku to może przeczytam.

                  Anglojęzyczne gunwa nie.

                  Trenuj, młody jesteś. Zazdrość.
                  odjebał plan, że połowy z tego nie rozumiem mimo, że trenuję 3 razy dłużej

                  Ta dzisiejsza młodzież, wszystko od dupy strony, tak bardzo naukowo by chcieli.

                  Po 5 latach to dopiero można się powoli rozglądać z jakimkolwiek planem, a do tego czasu to 3 razy w tygodniu wż,mc,sq,wl,podciąganie na drążku i do domu , a nie jakieś murzyńskie scyzoryki czy chuj wie co on tam namazał.

                  3,5 roku, ja jebe. To moja kobita trenuje ze 5
                  Ostatnio edytowany przez rysiokoks; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • #10
                    rysio ale Ty chyba nie wiesz że:

                    - siwy ćwiczy w domu i nie ma miejsca na sprzęt
                    - siwy ćwiczył jak kołcz Riptoł kazał, ale jemu konkretnie to nie służyło bo zaczęło go nieprzyjemnie napierdalać

                    Poza tym też głupoty gadasz, że 5 lat w kółko te same 5 ćwiczeń to sensowne rozwiązanie.

                    Ale Tobie to ja bym nie uwierzył w kwestiach treningowych nigdy, bo jak Ty tworzysz historie, że po 12 latach stażu bez sterydianów wciąż rośniesz w oczach, że koksy z siłki zazdroszczą... to także ten.

                    Komentarz


                    • #11
                      Vox populi, vox Dei. bedzie w ponglish

                      1.11.2019 15:00
                      Główny boj 1 (hipertrofia): pistolety +14 kg 4x8 przerwy 3 minuty
                      Główny boj 2 (moc): pompka plyometryczna (z wybiciem, ręce na podwyższeniach) 5x5 przerwy 30-45 s
                      Główny boj 3 (hipertrofia): martwy ciąg jednonóż 2*26 kg 4x8, przerwy ok 2.5 minuty

                      Seria łączona 2x:
                      A1: drążek nachwytem x 6 ciężar ciała
                      A2: wyciskanie żołnierskie (b. powoli, kontrola napiecia brzucha) 2*7 kg, 12 powtórzeń

                      KOMENTARZ: w godzinę się wyrobiłem. jak to wszystko zależy od dyspozycji dnia- odwrotnie niż poprzednio siady zrobiłem z wielką przyjemnością, natomiast martwy był taki sobie. Będę pewnie eksperymentował z tym wyciskaniem na moc/eksplozywnosc, ale nie mialem czasu rozstawiać ławki dzisiaj. Ogólnie trening w dniu hipertrofii jest trochę na zajechanie, bo to jest jednak 1.5 minuty pracy ciurkiem (noga może pracuje tylko 45 s, ale core całe 1.5 min). W niedzielę będą ciężkie dipsy, a na dół cwiczenia dynamiczne, czyli chyba wejścia na pudło i rwanie/podrzut. Byczo.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez fazzeerr Zobacz posta
                        Ja myślałem, że siwy ma więcej stażu, z tego co opowiadał jak wszystko tam mu się rozjebało i jaki on nie połamany chodzi od tej siłki, to miałem wrażenie, że dłużej to już robi.
                        o właśnie taki gen do sportu mam

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez rysiokoks Zobacz posta
                          odjebał plan, że połowy z tego nie rozumiem mimo, że trenuję 3 razy dłużej

                          Ta dzisiejsza młodzież, wszystko od dupy strony, tak bardzo naukowo by chcieli.

                          Po 5 latach to dopiero można się powoli rozglądać z jakimkolwiek planem, a do tego czasu to 3 razy w tygodniu wż,mc,sq,wl,podciąganie na drążku i do domu , a nie jakieś murzyńskie scyzoryki czy chuj wie co on tam namazał.

                          3,5 roku, ja jebe. To moja kobita trenuje ze 5
                          Tak se dawniej ćwiczylem i szybko wlazłem na te ciężary co to od nich talia rośnie. Tylko je jak zaczynasz jako młodzież to ciało się adaptuje latwiej niż jak jesteś starym prykiem z historią rwy i zwyrodnieniami

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez rysiokoks Zobacz posta
                            a jakbyśmy ćwiczyli w jednym klubie to by biegał za mną jak piesek żebym mu coś doradził xD
                            Podejrzewam że jakbyś jakimś cudem zawitał do mojej siłowni (mogłoby być ciasno na tych 4 metrach) to jako kulturysta nadal mógłbyś nie być tam największym fachowcem w zakresie np. rwania

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez siwy800 Zobacz posta
                              Podejrzewam że jakbyś jakimś cudem zawitał do mojej siłowni (mogłoby być ciasno na tych 4 metrach) to jako kulturysta nadal mógłbyś nie być tam największym fachowcem w zakresie np. rwania
                              faktem jest, że nigdy rwania jakoś specjalnie nie robiłem. Incydentalnie może z 15 razy przez całą karierę na siłowni.

                              Po co sobie utrudniać życie jak w tego typu ćwiczeniach od samego patrzenia można się nabawić kontuzji?

                              Liczy się tylko to jak wyglądasz w łóżku (szczególnie jak masz w sypialni lustro 2x3m) i jak się czujesz.

                              Cała reszta nie ma znaczenia

                              Swoją drogą byłbym dobrym obiektem badawczym. Przez ostatnie kilkanaście lat sportu, trenując zazwyczaj 3-5 razy w tygodniu, od piłki nożnej, przez boks, po siłownie, miałem może ze 3 takie kontuzje, które wyłączyły mnie z treningów na dłużej niż tydzień. Raczej nadwyrężenia. Nigdy nie byłem u fizjoterapeuty. Nigdy zerwania/naderwania, ani nic z tych rzeczy. Czuję się niezniszczalny.

                              Powinni o mnie uczyć w szkołach.
                              Ostatnio edytowany przez rysiokoks; [ARG:4 UNDEFINED].

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X