Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jwr - siłomasorzeźba

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jwr - siłomasorzeźba

    czesc, nie bede sie zbyt rozpisywal, dzwigam ponad dwa lata, pierwszy rok jak to u wiekszosci zmarnowany na chujowy trening i zbedne pierdolety.
    aktualnie cwicze 5 dni w tygodniu, podzia? powiedzmy push/pull + fbw, trening prezentuje sie mniej wiecej tak:
    A: WL pauza 5x3, zolnierz 5x5, WL wasko pauza 5x5
    B: siady lowbar 5x3, mc klasyk 5x3, podciaganie waski chwyt neutralny 5x5
    C: WL skos pauza 4x(8-10), zolnierz 4x(8-10), dipsy 4x(8-10), francuz za g?owe 4x(10-12)
    D: zarzut 5x2, trapi* 5x5, podciaganie waski chwyt n. 4x(8-10), bic sztanga 4x(10-12)
    E: siady lowbar 3x(12-15), WL hantlami 3x(12-15), ?ci?ganie dr??ka nachwyt szeroki 3x(12-15), wyc. hantli siedz?c 3x(12-15), lapy/rozpietki w ss 2 serie

    wcze?niej by?a texas method, smolov na lawem, ogolnie nizsze zakresy, dlatego tez taki trening aktualnie

    maxy sprawdzane w tamtym tygodniu:
    siady lowbar - 155kg
    WL pauza - 102.5kg
    mc klasyk (chwyt zamkowy) - 185kg

    aktualny cel to lekka redukcja, dieta mniej wiecej tak:
    IF, okno jedzenia albo 6h albo dwa posilki, jeden ok 13 i jeden ok 22.
    3200kcal w sumie, 3500 w DT, 2500 w DNT, wegle jak najwyzej w DT, do 100g w DNT

    rocznik '97
    aktualna waga - 93-94kg
    wzrost ~ 190cm
    obwody pomine bo nie jestesmy na forum dla kryptopedalow

    ze wstepu to by bylo na tyle, zapraszam od komentowania
    DZIENNIK TRENINGOWY

  • #2
    wypiski z tego tygodnia, ogolnie tydzien rozpoznawczy bo zaczynam ten trening

    trening A
    WL pauza 85 x3,3, 87.5 x3,3,3
    OHP 55 x5,5,5,5,5
    WL wasko pauza 75 x5,5,5,5,5
    wznosy siedzac 10kg na ?ape 3x10

    trening B
    siady 130 x3,3, 125 x3,2,3
    mc 150 x3,3,3,3,3
    podciaganie +10 x5,5,5,5,5

    trening C
    WL pauza skos+ 65 x8,8,9,9
    OHP 47.5 x8,8,8,8
    dipsy +0 x9,9,8,8
    francuz 30 x10,10,10,10


    edit, zapomnialem dac wyjasnienia do 'trapi', wyglada to tak https://www.youtube.com/watch?v=LuRO3J7c_z8
    Ostatnio edytowany przez jwr; [ARG:4 UNDEFINED].
    DZIENNIK TRENINGOWY

    Komentarz


    • #3
      13 i 22 to jakie? 9h okna ?

      Komentarz


      • #4
        MUSISZ poda? obwód bicepsa. Inaczej nikt tu nie b?dzie zagl?da?.

        Komentarz


        • #5
          thorim, lub te? dwa okna zarcia zwa? jak zwa?, chodzi o to ze albo jem dwa duze posilki o godzinie 13 i 22 albo wpierdalam sobie co chwile przez 6h od np 15 do 21
          Ostatnio edytowany przez jwr; [ARG:4 UNDEFINED].
          DZIENNIK TRENINGOWY

          Komentarz


          • #6
            zmienilem schemat na zarzut z 5x2 na emom 15x1, wypiska z dzisiaj

            30.09.2016 D
            zarzut 90 15x1 emom
            trapi 70 x5,5,5,5,5
            podciaganie/chin up cc x8,7,7,7
            bic sztanga 30 x12,12,12,12

            zarzut super, emomy to byl dobry pomysl, w trapim problem z chwytem i paskami ktore mialem na sobie pierwszy raz i nie do konca ogarnialem wiazanie. podciaganie slabo bo jestem gruby i ciezki
            DZIENNIK TRENINGOWY

            Komentarz


            • #7
              w fbw na wysokich repsach jednak dwie serie docelowe zamiast trzech i lawa sztanga zamiast hantli bo zapomnialem ze z ciezszych hantli na mojej silce sa 35kg i 42kg takze bylby problem z progreowaniem.

              1.10.2016 E
              siady 95 x13,13
              WL pauza 65 x12,12
              sciaganie drazka 45 x15 50 x15
              OHP siedzac 20 x15,15
              lapy w SS

              wszystko z zapasem, kondycyjnie troche nie wyrabiam ale moja jedyna stycznosc z takimi zakresami miala miejsce przy regresjach po ciezkiej serii kiedys tam
              DZIENNIK TRENINGOWY

              Komentarz


              • #8
                szama z dzi? - du?o sa?aty i szpinaku, kurczak, chorizo, s?onecznik, mas?o, suszone pomidory i przyprawy. tzw volume food
                [IMG][/IMG]

                e. co? zjeba?em i zdj?cie jest na ca?ej stronie, co z tym zrobi??
                Ostatnio edytowany przez tomot; [ARG:4 UNDEFINED].
                DZIENNIK TRENINGOWY

                Komentarz


                • #9
                  taka micha, ze az strone rozjebala

                  Komentarz


                  • #10
                    03.10.2016 A
                    WL pauza 87.5 x3,3,3,3,3
                    OHP 55 x5,5,5,5, 57.5 x5
                    WL w?sko pauza 75 x5,5,5,5, 77.5 x5
                    wznosy
                    DZIENNIK TRENINGOWY

                    Komentarz


                    • #11
                      ?adne, g?ste treningi bez owijania w bawe?ne

                      Komentarz


                      • #12
                        bardzo mi?o to s?ysze?, szczególnie z Twojej strony
                        DZIENNIK TRENINGOWY

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez jwr Zobacz posta
                          e. co? zjeba?em i zdj?cie jest na ca?ej stronie, co z tym zrobi??
                          po zainwestowaniu w dwa monitory jest lepiej

                          Za??czone pliki
                          moje tortury

                          Komentarz


                          • #14
                            bardzo kurwa ?mieszne

                            04.10.2016 B
                            siady 127.5 x3,3,3,3,3
                            mc klasyk 152.5 x3,3,3,3,3
                            chin up +11 x5,5,5,5,5
                            bic sztanga, wznosy w opadzie
                            DZIENNIK TRENINGOWY

                            Komentarz


                            • #15
                              05.10.2016 C
                              WL pauza 70 x9,9,9,9
                              OHP 47 x9,10,10,10
                              dipsy cc x8,9,9,9
                              wznosy + francuz

                              nie mia?em jak ustawi? lekkiego skosu, jak w planie wi?c zrobi?em poziom? i chyba przy niej zostane
                              trening w Fitness Academy we Wroc?awskich Arkadach, najgorsza si?ownia z jak? mia?em kiedykolwiek styczno??, nie polecam nikomu. brak porz?dnej ?awki, masa krosficiarzy bujaj?cych si? po dr??kach przez co wszystkie racki (takie jak w boxach krosfitowych, kilka s?upków, z których mo?na zrobi? stojak do siadów/por?cze do dipsów) trz?s? si? jak pojebane, WSZYSTKIE sztangi rozklekotane, miejsce do d?wigania 2x mniejsze ni? powierzchnia, na której s? rowerki, ludzi od zajebania
                              DZIENNIK TRENINGOWY

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X