Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

.Cajmer endo. - Siła, Wielostawy, Kabanosy i Mocny Alkohol - .IF/LC.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gdzie dorzuca się 10 i 5 funtów? Do Maksa czy do maksa treningowego po skończeniu cyklu?

    Komentarz


    • Do maksa treningowego

      Komentarz


      • Jak juz tu jestem to napisze, ale wkurwia mnie niemilosiernie ten brak polskich znakow.

        Aktualnie 8 tydzien i wczorajszy trening gory

        Plaska 120x 5 / 127,5 x 6 / 92,5 x 10

        Wioslo sztanga 120 x 6/6/6/6/6

        Wycisk hantli jednoracz 35 x 8/8/8/8/8

        Poliqin flyes 2x 7,5kg x15 + Biceps sztanga 10x 40kg 4s

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Cajmer Zobacz posta
          Do maksa treningowego
          Dziękuje!

          Komentarz


          • Zolnierz 5x 77,5 / 3x 87,5 / 6x 92,5 PR

            Wioslo focze 5x8 2x40kg

            Wycisk hantli skos 5x 10 2x40kg

            Rozpietki 2x10kg x 15p x 5s

            Cardio 30min


            Cos tam ta sila idzie w gore, ostatnio nawet moj nieszczesliwy front 155x3 siadł z lekkim zapsaem. A waga ciagle stoi

            W tygodniu zrem do 2.5k kcal max, przy weekendzie bez oporow wpierdalam co widze i laduje wode jak zawsze

            Komentarz


            • Sobota:

              Plaska 5x 120/ 3x 127,5 / 4x 132.5 / 10x 110

              Push press hantla jednoracz 35kg 5s x 8

              Wioslo focze 2x40kg 5s x 6

              Poliquin flyes 5s



              Wczoraj:

              Siad FRONT 3x 152,5 / 3x 160 (PR) / 10x 115

              + jakies akcesoria na dwojki i czworki




              Dzisiaj:

              Zolnierz 3x 92,5 / 4x 97,5 (PR) / 11x 70

              Wioslo sztanga + wycisk hantli 5s 6p 110kg + 2x50kg


              Triceps 4s

              Cardio 20min


              Sila w glownych bojach caly czas na plus, dziwi mnie zolnierz bo na prawde moglbym dokladac z treningu na trening i jakos to leci.
              Jak usiade 170-175 we froncie ATG w tym roku to bede zadowolony
              Klatka jak to klatka u mnie, zawsze pizda ale nie jest jakos najgorzej jak na to, ze polowy jej nie posiadam.

              Teraz tydzien deloadu i lecimy dalej z tematem ;D

              Komentarz


              • Gdyby ktos sie pytał to zyje.
                po ostatnim cyklu do zamkniecia silni zrobilem
                Żołnierz 110x2
                Klatka wąsko 150x2
                Front 170x 1

                Poprzeczka była troche wyzej postawiona ale chuj bombki strzelil przez jebany lockdown

                Aktualnie 2-3 treningi gora dol na podtrzymanie w tygodniu, glowne boje wg 5//3/1 i akcesoria na takim ciezarze żeby luzno zrobic 5x10p w cwiczeniu.

                Jestem już po HCG i aktualnie leci provi/tamox/clom. Wrzucę badania jak będę po, ale juz czuje, ze jajca zaczely po woli ruszac do przodu po HCG.

                W planie wzmocnienie lydek i przywodzicieli bo sie rzuca po woli na kolana przez te fronty, ktore jebalem od roku.

                Tryb zycia niezmienny, wesele za weselem weekend za weekendem czyli woda do ryja, ale jakos się trzymam, zaczyna woda schodzić, już z 7kg w dol w ciągu dwoch tygodni xd
                Plan jest na 8-10 miesiecy off i od nowa jazda tylko juz chyba z wieksza iloscia środków niz sam test

                Komentarz


                • ile hcg lecialo na odblok i jak dlugo byles ON?

                  Komentarz


                  • zarzucilem 20k HCG, ON bylem ponad rok.

                    Komentarz


                    • Moze cos rzuce zeby nie bylo, ze nikt tu nie macha hantelkami.

                      Trening 3-4x tyg podzielony na plaska/siady/zolnierz/mc trap bar czyli klasyka

                      Dzisiaj siady

                      Siad 130/150/170/180x 3, 200x 1/1

                      Siad safety bar dupskiem do ziemi + pauza 155x 3/3/3/3/3 (rest 60sek miedzy seriami)

                      Siad front 125x 5/5/5

                      Bu?gary 2x30x 10/10/10

                      Wyprosty ca?a maszyna 3/3/3/3/3/3/3 15sek rest + amrap osatnia seria

                      ?ydki 3x 50

                      Cardio 30min


                      Aktualnie 90-92kg wagi w zaleznosci czy przyjebie przy weekendzie do pieca zarcia i wUdy.
                      test 500mg e7d, 20mg gw i koncze ostatni tydzien wina 30mg ed.
                      Cos tam sila ruszyla ale jak widac bez szalu, poki co na spokojnie bo zapierdol w robocie srogi i regeneracja dosc cienka.

                      Komentarz


                      • prawie rok przerwy od wpisow %)
                        silowo jest dobrze nie syfi po gw?

                        Komentarz


                        • jedziesz mlody, OGIE? !
                          knowable doesn't mean you know it, unknowable doesn't imply you can't do anything about it

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez tommy Zobacz posta
                            prawie rok przerwy od wpisow %)
                            silowo jest dobrze nie syfi po gw?
                            Jestem na syfienie odporny, czasami przy 30mg wyskakiwaly jakies male pojedyncze na plecach i tyle, moj ziomek za to przy tym samym towarze i tej samej dawce krosty jak grochy na klacie i plerach

                            Komentarz


                            • Potwierdzam. Tez nie man problemów skorny (jedynie na mocnej fazie docinki, kiedy schodzi oporny tluszcz i uwalnia wtedy toksyny). Przez lata si? obawialem GW wlasnie przez widmo defektow skornych i jak wiem teraz - niepotrzebnie.
                              ....:::: HeaVeN....HeaVeN'S BoDieS..WhIrL ArOunD Me..MakE Me WoNdeR::::....

                              Komentarz


                              • htw nie taki mlody, 29 na karku \

                                Bareczki

                                "Zolnierz" siedzac 5x 60/70/80, 3x 90/100, 2x 110

                                Push press 90x 3/3/3/3/3/3 (1min rest)

                                Wioslo hantel 60x 6/6/6

                                Dolny wyciag iles tam x 15/10/10/10

                                Wycisk hantli siedzac 2x34kg x 14/12/10/8

                                Cable reverse fly 3x 20 na lape

                                Interwal bieznia 15min + cardio orbitrek 15min

                                Lekka pompka, szybki trening, prawie kulturystyczny.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X