Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • To jest prosty model, nie wymagam po prostu czego? wyszukanego. Pisa?em, ?e jest uproszczony bardzo. W sumie wiele modeli po uproszczeniu tak w?a?nie wygl?da. Ka?dy inaczej postrzega szcz??cie. Czy wsiowy to nie wiem. Takie uogólnianie straszne (obra?asz te? w ten sposób ludzi ze wsi).
    Ostatnio edytowany przez vhailor; [ARG:4 UNDEFINED].
    Kłopot polega na tym, że jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej.
    J.B.

    Komentarz


    • Gówno prawda. Doba ma 24 godziny i musisz ustala? swoje priorytety. Za?ó? rodzin?, zabezpieczaj j? materialnie swoj? prac? i machaj sztang? na si?owni, to przekonasz si?, ?e ?ycie to nie bajka widziana oczyma nastolatka i ?e jedne rzeczy s? bardziej wa?ne, a inne mniej
      oczywi?cie. tak?e mówie, ?e nie wszystko sie ze soba zgrywa i czasami brakuje si?.

      dla mnie to gdy musze rezygnowa? z treningów z powodu nauki jest w?a?nie trenowaniem na "50%" - dla ?cis?o?ci.

      chodzi mi o to, ?e trzeba chcie?.

      oczywiscie ustalanie priorytetów to podstawa ale u wiekszosci osob sa to poprostu wymówki.

      dla jednego zak?adanie rodziny jest bzdur?, dla drugiego nie - nie ma w tym nic z?ego.

      dla mnie to bzdura (na dzien dzisiejszy i najblizsze lata) - aha, nie chcia?em tak?e nikogo obrazi?

      wi?c sugerowanie mi upo?ledzenia tak?e nie powinno mie? miejsca (zwlaszcza biorac pod uwage statystyki zdrad, "podrzucanych" dzieci, rozwodów)
      Ostatnio edytowany przez Mikel; [ARG:4 UNDEFINED].
      Micz

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Mikel Zobacz posta
        wi?c sugerowanie mi upo?ledzenia tak?e nie powinno mie? miejsca (zwlaszcza biorac pod uwage statystyki zdrad, "podrzucanych" dzieci, rozwodów)
        a co maja zdrady do uposledzenia?

        Komentarz


        • a co maja zdrady do uposledzenia?
          nie wiem. ale jak sie dowiesz to mi powiedz.

          najpierw moze przeczytaj ca?y post pokolei

          dwie ostatnie linijki. moze sie domyslisz.
          Micz

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Hardened Zobacz posta
            Ciekawe podej?cie. Mimo braku w przypadku mojej skromnej osoby tak radykalnych pogl?dów i wr?cz emanuj?cych z nich wiedzy i poznania ?wiata... ja na si?owni nie odpuszczam nigdy. Szkoda mi czasu.
            Czy moje pogl?dy s? z?e? Statystyki mówi? co innego.
            Czy uwa?am si? za najm?drzejszego? Nie, napewno jeszcze wiele z ?yciu mnie zaskoczy.
            Dobre zdanie, ukazuje Ciebie jako skromn? osobe a mnie jako m?drale. Dobra manipulacja.

            z mojej strony EOT
            Micz

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Mikel Zobacz posta
              nie wiem. ale jak sie dowiesz to mi powiedz.

              najpierw moze przeczytaj ca?y post pokolei

              dwie ostatnie linijki. moze sie domyslisz.
              przeczytalem nie raz i za wuja pana nie wiem o czym piszesz. szczerze mowiac to nie jestem sam. Ty tez nie bardzo kumasz o czym piszesz.

              poglady na temat zwiazkow musisz miec oparte o gruntowne studia nad dzielami takimi jak: klan czy m jak milosc. w sumie to nic zlego, tylko po co katujesz innych infantylnymi rewelacjami?

              Komentarz


              • vlk tak?e nie nie porazi?e? nas tutaj ?adnymi trafnymi spostrze?eniami,nie mówi?c ju? o jakiejkolwiek argumentacji...wi?c gadki w stylu

                poglady na temat zwiazkow musisz miec oparte o gruntowne studia nad dzielami takimi jak: klan czy m jak milosc. w sumie to nic zlego, tylko po co katujesz innych infantylnymi rewelacjami?
                S? co najmniej nie na miejscu

                Komentarz


                • Widz?, ?e zrobi?y si? tu 2 obozy, a dyskusja ostro odesz?a od kwestii treningowych i raczej nie ma szans na sensown? konkluzj?, proponuj? wi?c zako?czenie tego w?tku.

                  Dla roz?adowania napi?cia napomkn?, ?e dzisiaj wybrali?my si? na spacer do lasu w Bartoszewie, gdzie uda?o mi si? przypadkiem upolowa? ca?e 2 grzyby (susz? si? w?a?nie na kaloryferze). Dzisiejszy pomiar wagi pokaza? 81,3kg, czyli w bie??cym tygodniu progresji masowej brak. We wtorek jad? (a w zasadzie p?yn?) w delegacj? do Danii, gdzie sp?dz? czas do pi?tku wieczór bez mo?liwo?ci treningów i trzymania diety i niech to b?dzie ma?ym podsumowaniem dotycz?cym mo?liwo?ci realizowania wszystkich celów jednocze?nie .
                  Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Mój dziennik treningowy

                  Komentarz


                  • Alez one sa jak najbardziej na miejscu

                    Staz zwiazkowy ma wiecej niz ponadprzecietny. Nie jedno widzialem, nie jedno przezylem. Generalizowanie i twierdzenie, ze zakladanie rodziny to bzdura jest smieszne i dowodzi niedojzalosci i/lub mlodego wieku autora takiego sadu, przed ktorym jeszcze wiele zycia do przezycia
                    Czego dowodem jest inna zlota mysl "ale taka jest prawda ze jak ktos chce to znajdzie czas na wszystko albo na nic. kwestia woli."

                    Na moje oko Mikel zyje ok 16 wiosen, a zgrywa sie na stuletniego medrca, ktory zezarl wszystkie rozumy. Co u osob takich jak ja wywoluje iryrtacje przemieszana z rozbawieniem
                    the end

                    PS A innych grzybow nie bylo

                    Komentarz


                    • Vlk nie dyskutuj z dzie?mi.

                      ja za chwil? wszystkich wysadz? w kosmos permanentnie.

                      to forum mia?o by? dla ludzi z g?ow? a nie z tornistrem.

                      zdr

                      Komentarz


                      • TRENING 15A:

                        1) WYCISKANIE LE??C / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 15x50kg, 15x60kg, 15x70kg, 15x80kg + docisk 15x90kg (15x75kg + docisk 15x85kg)
                        ??czone z:
                        2) SZRUGSY ZE SZTANG? z ci??arem jak wy?ej - 15x50kg, 15x60kg, 15x70kg, 15x80kg, 15x90kg (poprzednio max 15x85kg)

                        Superseria:
                        3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 15x50kg, 15x60kg, 15x70kg, 15x80kg, 15x90kg + docisk 15x100kg (poprzednio 15x75kg + docisk 15x85kg)
                        +
                        4) ?CI?GANIE DR??KA WYCI?GU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 15,15,15x 9,9,10 sztabek (poprzednio 15,15,15x 9 sztabek)

                        5) WSPI?CIA NA PALCE ZE SZTANG? NA TYLNYCH BARKACH / 1 seria, 100 powtórze? - 100x77kg (poprzednio 100x75kg)

                        Seria sk?adana tymi samymi hantlami i t? sam? liczb? powtórze? (3 x):
                        6) UNOSZENIE BOKIEM - 15,15 x 8kg
                        7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE - 15,15x 8kg
                        8) PODCI?GANIE DO BRODY - 15,15x 8kg (poprzednio wszystko równie? z 8kg)
                        BRZUCH - pomi?dzy powy?szymi seriami ??czonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 15,15,15 x unoszenie nóg w zwisie

                        Superseria:
                        8) PROSTOWANIE RAMION / na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 15,15,15 x 10 sztabek, czyli ca?y stos (poprzednio 15,15,15 x 9 sztabek)
                        9) UGINANIE RAMION / na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - poprzednio 15,15,15 x 25,30,30kg (poprzednio 15,15,15 x 17kg, ale tempem 4s + 4s)

                        Komentarz:
                        Przed treningiem zrobi?em b??d, bowiem z po?piechu waln??em ca?? porcj? XS . Do toalety mnie nie pogoni?o, ale w trakcie treningu czu?em ostry skok ci?nienia, który przek?ada? si? niemal na zawroty g?owy, a to si?y nie dodaje. Od pocz?tku jednak...

                        Ju? na wej?ciu us?ysza?em "raz, dwa, trzy, kurwaaaaa!!!", co oznacza?o, ?e seryjk? robi Knife. Niestety, razem z Nitro rozbili obozowisko na ?awce do p?askiego wycisku - kiedy ko?czycie? Zaraz, ju? tylko par? serii - odrzek? z wiar? w g?osie Spr??ynowiec. Nie zamierza?em jednak tej "chwili" czeka? i s?usznie... bo ostatecznie trwa?a ona 55 minut . Zacz?li?my wi?c z Hugo - który wróci? do ?wicze? po chorobie - od wycisku na barki (w wypisce nie chcia?o mi si? zmienia? kolejno?ci) i posz?o ?atwo, zosta? jeszcze zapas. ?rubowanie wyników w tym boju oznacza?o jednak, ?e w p?askim wycisku nie starczy?o si? na podej?cie do 15x90kg (15x80kg posz?o z malutkim zapasem, co wynika?o z wcze?niejszego ostrego tempa). Przy seriach sk?adanych na barki poczu?em wspomniane zawroty, wi?c musia?em poprzesta? na 2 seriach, r?ce posz?y w normie. Bezpo?rednio po treningu czu?em spore os?abienie, jednak to lekkie forsowanie by?o celowe, bo nast?pne machanie ?elastwem b?dzie dopiero za tydzie? i organizm sobie spokojnie wypocznie. Potreningowy Dark Matter postawi? mnie ju? na nogi. Póki co, jestem z niego bardzo zadowolony.
                        Mój dziennik treningowy

                        Komentarz


                        • jak smak tego dark matter?

                          barki mocne bardzo, patrz?c na klat?
                          i mimo tej odwrotnej kolejno?ci to na klacie zazwyczaj s? wi?ksze ci???ry

                          Pozdrawiam

                          Komentarz


                          • Hehe, dark matter jest bardzo... specyficzny. Po zalaniu wod? zaczyna ?y? w?asnym ?yciem i nie chce wyle?? z shakera, zamieniaj?c si? w Bloba Zabójc? . Trzeba ostro dola? wody i pom?czy? si? (w dalszym ci?gu bardzo opornie poddaje si? grawitacji) z konsumpcj? substancji b?d?cej mixem galaretki i budyniu. Smak ok, ale ci??ko znale?? analogi?. Po ostatnich 5-kach nie by?o ?ladu zakwasów, a dzi? rewelacyjnie postawi? mnie na nogi. So far, so good...

                            Barki jeszcze s?abe, to jest ruch od czo?a, wi?c wysi?ek mniejszy, ni? przy pe?nym wycisku "klatowym". Niemniej wszystko idzie w dobrym kierunku .
                            Mój dziennik treningowy

                            Komentarz


                            • zgaduj?, ?e wycisk na barki by? na maszynie szmita
                              a wycisk na klatk? na sztandze

                              mimo wszystko barki mocne

                              Komentarz


                              • A ja si? zgodz? z podej?ciem Harda. Czasami po prostu nie da rady i?c na si?owni?. Ja pracuj? umys?owo i niestety nie akurat trafi?am do takiej pracy, ?e trzeba jak wó? zapierdziela?, nie tylko nawet umys?owo, ale i fizycznie. Mimo, ?e siedz? za biurkiem, to czasem ta praca nerwowo mnie wyka?cza i wtedy trac? wszystkie si?y. Dodatkowo studiuj? zaocznie i w weekendy wypadaj? mi zaj?cia. Musz? si? te? uczy?, a uczy? si? mog? tylko po pracy. Ci??ko jest to wszystko razem zgra? pomimo, ?e nie mam rodziny. W pracy siedz? 8 godzin, chc? te? pospa? chocia? te 8 godzin, ?eby mie? si?? na nast?pny dzie?, chc? chodzi? na si?k? i ?wiczy? i widzie? efekty tego, doprowadzi? swój wygl?d do zadowalaj?cego mnie, sko??zy? te cholerne studia. I czasem po prostu musz? zrezygnowa? z si?owni na rzecz cho?by zaliczenia sesji, albo jestem tak wypompowana z energii po pracy, ?e s?aniam si? na nogach. Wtedy naprawd? nie jestem w stanie i?? na si?k? i daj? sobie troch? wytchnienia.
                                S? rzeczy wa?ne i wa?niejsze, a co si? odwlecze to nie uciecze

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X