Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Hardened Zobacz posta
    Próbuj?. Ci??ko idzie, rozgniata si? kciuk i odciski, mo?e to tylko kwestia przyzwyczajenia. Wios?owanie jednor?cz robisz zamkowym???

    pewnie ?e tak, inaczej chyba bym nie napisa? tamtego posta

    ostatnio zrobi?em 115kg*5 w wio?le jednor?cz chwytem zamkowym, a by? to mój drugi trening na 5 powtórze? wios?a od jakiego? roku i zdecydowanie najmocniejszym ogniwem przy tych 115kg by? chwyt

    aha i te 115kg to waga samych talerzy, gryfu nie wliczam w tym ?wiczonku

    pasków nawet w r?kach nie mia?em nigdy, a nawet na oczy z bliska nie widzia?em
    Ostatnio edytowany przez jarot09; [ARG:4 UNDEFINED].
    filmy z moich zawodów i treningów:
    http://www.youtube.com/user/jarot09/videos

    Komentarz


    • ale jak Ty masz ?apy wieksze niz Frankenstein
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • Jar0t procz sily uscisku (a masz silny jak imad?o)
        wazna kwestia jest tez rozmiar dloni (jako powierzchnia) i dlugosc palcow
        ja np zamkowego nie zrobie bo mam kciuk za krotki
        Ostatnio edytowany przez marty; [ARG:4 UNDEFINED].
        Dziś uda mi się rozkur*ić kosmos!

        Komentarz


        • d?onie rosn? ca?e zycie, moze za 20 lat bede mia? duze

          ale Jarot bedzie mial wieksze

          A Ty marty jak masz wzrost ok 190 [o ile pamietam kiedy byles moblem]
          to kurde nie pieprz ze masz male d?onie
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • Mam male,bardzo nieproporcjonalnie do reszty,kciuk krotki
            188-190
            zalezy jak wstane :P
            Dziś uda mi się rozkur*ić kosmos!

            Komentarz


            • to masz wystarczajaco d?ugie paluchy anyway

              po prostu szukasz dziury w ca?ym bo boli Cie ten chwyt albo cos w tym stylu

              i nie dlugosc kciuka a reszty palcow jest kluczowa
              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
              oraz Silnego Nowego Roku

              Komentarz




              • Wypiska z komentarzem (plan B):

                Podrzut si?owy wg za?o?e?, czyli lekko i dynamicznie 5x 50,60,70kg.

                MC: 3x 80,90,100,110,120,130,140,150,160,170 REKORD ?YCIOWY (poprzedni to 2x170kg)

                Przysiady przednie ATG: 5x 65,75,85,95,105kg

                Liczy?em na 5x115kg, ale prostowniki powiedzia?y do??. Przy tej kolejno?ci MC i siadów, w tych drugich zawsze b?d? gubi? przynajmniej 10kg od wyniku, jaki mia?bym przy odwróconej kolejno?ci, a nie zauwa?y?em spadków mocy w MC, gdy robi? go po siadach... Co Ty na to WODZIU?

                Wspi?cia na palce = 3x31kg L-P-L-P-L-P.
                Zrobi?em na podwy?szeniu, ale bez pe?nego rozci?gni?cia. Tak? wersj? by?bym w stanie zrobi? z hantl? ok. 23-25kg. Ponownie o uwagi poprosz? Dzika ze Skandynawii .
                Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                Mój dziennik treningowy

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Hardened Zobacz posta
                  Przysiady przednie ATG: 5x 65,75,85,95,105kg
                  Liczy?em na 5x115kg, ale prostowniki powiedzia?y do??. Przy tej kolejno?ci MC i siadów, w tych drugich zawsze b?d? gubi? przynajmniej 10kg od wyniku, jaki mia?bym przy odwróconej kolejno?ci, a nie zauwa?y?em spadków mocy w MC, gdy robi? go po siadach... Co Ty na to WODZIU?
                  pamietaj za wczesnie by narzekac, zobaczysz za 2 tyg

                  pamieta ze na nogi masz wiecejpowt a wiecej powt idzie jako drugie

                  pamietaj ze przysiady przednie maja byc wlasnie z niedosytem

                  pamietaj ze co tydzien odwracasz kolejnosc rodzaju ciagu i rodzaju siadu co samo w sobie jest impulsem do postepu


                  pamietaj ze nogi nie s? Twoim priorytetem, wiele rzy narzekales ze robia sie za duze

                  pamietaj ze pisalem ten plan d?ugo - czyli przemyslalem to



                  Wspi?cia na palce = 3x31kg L-P-L-P-L-P.
                  Zrobi?em na podwy?szeniu, ale bez pe?nego rozci?gni?cia. Tak? wersj? by?bym w stanie zrobi? z hantl? ok. 23-25kg. Ponownie o uwagi poprosz? Dzika ze Skandynawii ..

                  w sumie... dobrze rozciagniecie nie musi byc "pe?ne"

                  jesli chcesz mozesz zapodac pó?toraki , albo pauzowanie pod koniec ruchu zanim go skonczysz [cos jak Coleman]
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • Ok, super, wszystko wiec zgodne z priorytetami

                    Dok?adnie za 2 tyg. to ja b?d? tam:


                    Co do sprz?tu w hotelach , to w jednym (trafi? tam albo do innego, zale?nie od wolnych miejsc) jest pe?en wypas (masa nowoczesnych bie?ni, wynalazków, aerobowych, atlasy)... ale wolnych ci??arów raczej nie ma. Dam cynk jak ju? tam b?d? co mam dost?pne, to ustali si? jak przetrwa? i si? nie roztrenowa?
                    Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                    Mój dziennik treningowy

                    Komentarz


                    • a przyslesz nam kartke z zyczeniami ?
                      http://www.youtube.com/watch?v=zhAZ7ICogxY
                      inspired by najsuchszy szczur.

                      Komentarz


                      • B?d? podsy?a? na bie??co foty, by?cie przynajmniej tutaj u?wiadczyli nieco s?o?ca

                        PS. Tak Rajtuz, przywioz? Ci t? obiecan? Azjatk?
                        Mój dziennik treningowy

                        Komentarz


                        • dzieki
                          http://www.youtube.com/watch?v=zhAZ7ICogxY
                          inspired by najsuchszy szczur.

                          Komentarz


                          • PONIEDZIA?EK



                            Wypiska i komentarz:

                            Tym razem rozpocz??em od podrzutów si?owych. Talerzyki 1-kg by?y zaj?te, wiec minimalnie zwi?kszy?em obci??enia i posz?o: 5x 35kg,45kg,55kg,65kg,75kg. Tempo b?yskawiczne.

                            Wios?owanie (wliczaj?c po?ow? wagi gryfu) = 5x 40kg,50kg,59kg,68kg i 2x77kg. Niestety, Knife nie mia? przy sobie pasków, a moje - zamówione - dopiero dzi? do mnie wyruszy?y ze sklepu, tym samym w ostatniej serii jedynie po 2 powtórzenia.

                            We wspi?ciu poprawi?em swój najlepszy wynik i od dzi? jest nim 100x108kg REKORD (poprzedni to 100x106kg).

                            Na klat? posz?o odpowiednio 70 i 80kg, unoszenie boczne zrobi?em z 17kg (poprzednio równie? z 17kg), pompki na por?czach na ogromnym luzie.

                            Generalnie bardzo si? spieszy?em (cho? tego nie lubi?), trening zaj?? 60 minut.
                            Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                            Mój dziennik treningowy

                            Komentarz


                            • zaokraglaj w gór? do 5kg spokojnie

                              nie ma sie co cackac w cwiczeniu "oprocentowanym"
                              Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                              oraz Silnego Nowego Roku

                              Komentarz




                              • Wypiska z komentarzem:

                                Dzi? poszed?em ?wiczy? masakrycznie zm?czony, czasem tak bywa, ale odpu?ci? trening szkoda.
                                Knife'a spotka?em w szatni, gdzie drepta? w oczekiwaniu na swoj? kolejk? pod prysznic. Oznacza?o to, ?e b?dzie tym razem gorzej z asekuracj?.

                                Po piórkowym rwaniu si?owym 5x5x45kg przysz?a pora na:

                                ?aw? A:
                                10x60kg, 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 5x100, 5x110, 5x120, 4x130kg REKORD! (poprzednio 5x120kg). 5-go ruchu nie zaryzykowa?em, bo Nitro przytrzymywa? mi kr??ki na klacie i nie by?by w stanie poratowa? w razie problemów, a 4-ty poszed? ju? z trudem.

                                Podci?ganie na dr??ku = 8,8,8,8,7x z 17,5kg u pasa (poprzednio serie z 15kg)
                                Pompki na por?czach = 8,8,8,8,8x z 17,5kg u pasa (poprzednio serie z 15kg)


                                Martwy ci?g ze szrugsem
                                5,5,5x100kg na luzie, ale mnie serii z uwagi na brak czasu i energii (poprzednio 5x5x100kg), przysiad ATG 8,8,8x91kg (poprzednio 5x5x90kg) podobnie.

                                Wspi?cia na palce zgodnie z planem, tj. 20x80kg + 20x100kg + 20x120kg + 20x140kg + 20x160kg + 20x180kg.


                                Tytu? "miszcza dnia" przyznaj? dzi? go?ciowi, który przyszed? z mniejszym od siebie ziomalem i robi? mas? ha?asu przechwalaj?c si? ile dzi? wywali na klat?. W planach mia? 150kg, sko?czy?o si? na 2x130kg (140kg ju? nie da? rady wycisn?? ).
                                Mój dziennik treningowy

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X