Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • http://www.zwyklybohater.pl/ G?OSUJEMY!



    Bo My jesteśmy Legia Warszawa i nie pierdolimy się w tańcu.

    Komentarz


    • TRENING 10A:

      1) WYCISKANIE LE??C / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg = 10x 40-90 / 100kg (poprzednio 10x 55-85 / 95kg)
      - ??czone ze:
      2) SZRUGSY ZE SZTANG? z ci??arem jak wy?ej - 10x 40-100kg (poprzednio 10x 50-90kg)

      Superseria:
      3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg = 40-100 / 110kg (poprzednio 55-95 / 105kg)
      +
      4) ?CI?GANIE DR??KA WYCI?GU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? = 10x 66,65,70kg (poprzednio 10x 60,65,70kg)

      5) WSPI?CIA NA PALCE ZE SZTANG? NA TYLNYCH BARKACH / 1 seria, 100 powtórze? = zamiast tego 3 serie rozpi?tek

      Seria sk?adana tymi samymi hantlami i t? sam? liczb? powtórze? (3 x):
      6) UNOSZENIE BOKIEM
      7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE
      8) PODCI?GANIE DO BRODY
      wsz?dzie 3x10x 10kg (jak poprzednio)

      BRZUCH - pomi?dzy powy?szymi seriami ??czonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? = 3x10x allahy 45,5kg (jak poprzednio)

      Superseria:
      8) PROSTOWANIE RAMION /na luzie, tempem 004, 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 3x10x 40kg (poprzednio 3x10x 35kg)
      9) UGINANIE RAMION na luzie 3 serie, tempem 004, po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 3x10x 32kg (poprzednio 3x10x 30kg)

      -----

      Po treningu pierwsza w tym sezonie sauna. Co najlepsze, jutro wreszcie wolny dzie?, w którym nic zaplanowanego nie b?d? musia? robi?, bo i kosza nie ma.

      Widz? w temacie Knife'a, ?e nikt tak bardzo nie st?skni? si? za mn? jak On. Nie do ko?ca rozumiem przyczyny tej fascynacji moj? skromn? osob?, ale jako? postaram si? z tym ?y?...
      Mój dziennik treningowy

      Komentarz


      • Widz? w temacie Knife'a, ?e nikt tak bardzo nie st?skni? si? za mn? jak On. Nie do ko?ca rozumiem przyczyny tej fascynacji moj? skromn? osob?, ale jako? postaram si? z tym ?y?...
        bo jak by skre?li? niektóre litery w Twoim nicku i doda? nowe to wychodzi:

        "T?skni? Knife"

        Pewnie zobaczy? ukryty przekaz i si? wzruszy?.
        DT - coś tam w domu macham ciężarkami

        Komentarz


        • TRENING 10B:

          1) PRZYSIADY ZE SZTANG? Z PRZODU / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze?, dodatkowo 1 seria przysiadów tylnych z do?o?onymi 10kg 10x 50-80 / 90kg (poprzednio 10x 47-77 / 87kg)
          2) WSPI?CIA NA PALCE / 1 seria ze sztang? z przodu - ci??ar z przysiadów przednich + 10kg (ok. 20 powt) , 1 seria ze sztang? z ty?u - ci??ar z siadów tylnych + 10kg (max ilo?? powt). 20x90 i 105x100kg (poprzednio 20x87 i 110x97kg)
          3) MARTWY CI?G / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze? 10x 75-125kg (poprzednio 10x 70-110kg)
          4) UGINANIE NADGARSTKÓW ZE SZTANG? TRZYMAN? NACHWYTEM POD K?TEM 90st, 3 serie po 30 lub 20 lub 10 powtórze? 20x22kg (jak poprzednio)
          5) UGINANIE NADGARSTKÓW ZE SZTANG?, PODCHWYT / na luzie, 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? 10x37kg (poprzednio 10x35kg)

          ----

          W MC u?y?em dzisiaj pasa, wi?c uda?o si? troch? do?o?y?. Wszystko do przodu, jeszcze 3 treningi i zmieni? plan treningowy.
          W ubieg?ym tygodniu na si?owni? zajrza? Adam w wersji light. Tak si? wyrze?bi? w Gda?sku, ?e b?d?c 10cm wy?szy, wa?y obecnie tyle co ja. Co ciekawe, niedawno trenowa? z Blingiem i znaj? si? 10 lat. Szczecin jest ma?y.
          Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
          Mój dziennik treningowy

          Komentarz


          • Sauna po treningu ? NOT

            Komentarz


            • Sauna ok. 40 min. po treningu, gdy organizm ju? nieco wystudzony i nawodniony. W beztreningowe nie mam mo?liwo?ci.
              Mój dziennik treningowy

              Komentarz


              • TRENING 5A:

                1) WYCISKANIE LE??C / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg = 5x 40-110 / 120kg (poprzednio 5x 45-105 / 115kg)
                - ??czone ze:
                2) SZRUGSY ZE SZTANG? z ci??arem jak wy?ej - 5x 40-100kg (5x 45-95kg)

                Superseria:
                3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg = 50-120kg, bez docisku (poprzednio 55-115kg, bez docisku)
                +
                4) ?CI?GANIE DR??KA WYCI?GU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? = 5x 70,75,85kg (poprzednio 5x 70,75,80kg)

                5) ROZPI?TKI, SKOS GÓRNY = 12x12, 10x14, 8x16kg (jak poprzednio)

                Seria sk?adana tymi samymi hantlami i t? sam? liczb? powtórze? (3 x):
                6) UNOSZENIE BOKIEM
                7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE
                8) PODCI?GANIE DO BRODY
                wsz?dzie 5x 16kg (poprzednio 5x 15kg)

                BRZUCH - pomi?dzy powy?szymi seriami ??czonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? = zrobione

                Superseria:
                8) PROSTOWANIE RAMION /na luzie, tempem 004, 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 3x5x 45,5kg (jak poprzednio)
                9) UGINANIE RAMION na luzie 3 serie, tempem 004, po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 3x5x 45kg (poprzednio 3x5x 44kg)

                -----

                Na si?owni? wpad?a super laska i ?wiczy siady pod k?tem instruktora (ten stoi blisko niej z przodu). Przechodz? obok i s?ysz? jak mówi: nie tak blisko, bo mi w?o?ysz w buzi?.
                Hmm, mo?e jeszcze nie jest za pó?no, by zmieni? zawód...
                Mój dziennik treningowy

                Komentarz


                • Hardened jak to jest z Tob?? Tyle lat ?wiczysz i post?pu nie wida?? Jaki jest wi?c cel prowadzenia dziennika?

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez bezloginu100 Zobacz posta
                    Hardened jak to jest z Tob?? Tyle lat ?wiczysz i post?pu nie wida?? Jaki jest wi?c cel prowadzenia dziennika?
                    Dziwny czas na to pytanie, bior?c pod uwag? fakt, ze od ponad 2 miesi?cy dziennika nie prowadz? i dopiero Ty tym pytaniem go od?wie?y?e?. Odpowiem jednak: prowadz?, bo to lubi?.

                    -----

                    Winien natomiast jestem par? s?ów wyja?nienia czemu 15/11 nie pojawi?o si? podsumowanie. Na 5 dni przed ko?cem wa?y?em 81,6kg (+3,3kg od startu) i forma prezentowa?a si? tak jak na obrazku:



                    do samego ko?ca wszystko sz?o zgodnie z planem, a treningiem w dniu 15/11 zako?czy?em udany mikrocykl treningowy i w niedziel? mia?em zrobi? podsumowanie. Zamiast tego przejecha?em si? niedziel? karetk? do szpitala i tego samego dnia mia?em operacj?. Nie by?a w ?aden sposób zwi?zana ani z treningami, ani z diet?, wiec nie zamierzam si? na jej temat rozwodzi? (sprawa genetyczna) ani u?ala?. By?a, przebieg?a ok i trzeba i?? do przodu.

                    Ze szpitala wyszed?em ju? nast?pnego dnia, szwy zosta?y zdj?te po 11 dniach. Si?? rzeczy efekty treningu posz?y w choler?, wznowi? go mo?na by?o w nast?pnych tygodniach jedynie w ograniczonym zakresie, ale moja motywacja spad?a w tamtym okresie do 0. W grudniu skoczy?em na par? dni do Barcelony (13-16/12) i obejrza?em na Camp Nou wygrany mecz Barcy z Villareal:




                    ?ykn??em troch? s?o?ca, po powrocie g?ód ?wicze? powróci? i poczu?em, ?e funkcjonowania bez treningów sobie nie wyobra?am. Do treningów wróci?em 27/12 i ?wicz? obecnie planem „patient lifter”. Nie mam ochoty opisywa? powtórnej pracy nad odzyskaniem formy, wiec dziennik wznowi? najwcze?niej w kwietniu, gdy ju? j? odzyskam i b?dzie szansa by zrobi? progres w stosunku do ubieg?ego roku. Tyle.
                    Mój dziennik treningowy

                    Komentarz


                    • Pozostaje zyczy? wytrwa?o?ci bo nie ma nic bardziej demotywujacego jak zaczynanie od zera i przechodzenie tej samej drogi po raz który?.Ka?dy z nas to zna;-)
                      Ostatnio edytowany przez A_I; [ARG:4 UNDEFINED].
                      Szukasz treningu...wejdź tu...

                      http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=15624

                      Komentarz


                      • Trzym si?. Co nas nie zabije to nas wzmocni, pami?taj o tym, jakkolwiek banalnie by to nie zabrzmia?o
                        It's the final cut down - UD 2.0 by AzAzElKK

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X