Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • A ja mam pytanie do Wodyna.
    Czemu ci??ar przy wyciskaniu na barki nie powinien przekracza? ci??aru przy wyciskaniu l???c??
    Kurcze, bo zaobserwowa?em, ?e praktycznie w zawsze osi?gn??em lepszy rezultat ?rednio o 10kg. Teraz [15-10-5] równie? tak jest. Nie wiem, czemu tak jest, ale po prostu jest.
    Czy powinienem "poczeka?" z osi?gami w "pionie" a? dobij? do nich osi?gami w "poziomie", czy jednak taka ró?nica to ?adna ró?nica?

    Komentarz


    • Postanowi?em przeprowadzi? eksperyment dotycz?cy suplementacji BCAA metod? sugerowan? przez Christiana Thibaudeau. W drodze jest ju? do mnie 900 megakapsów BCAA Olimpu (koszt 170z? - jak b?dzie si? sprawdza?, to dokupi? wi?cej), tj 990g i miesi?czna suplementacja b?dzie wygl?da? w nast?puj?cy sposób:

      Dawkowanie standardowe = 6 kapsów, tj. 6,6g BCAA

      DNT:

      1. Przed ?niadaniem (ok. 6.00)
      2. Przed drugim ?niadaniem (ok.10.00)
      3. Mi?dzy posi?kami (ok. 16.00)
      4. Przed kolacj? (ok 19.30)
      5. Przed spaniem (ok.22.30)


      DT:

      1. Przed ?niadaniem (ok. 6.00)
      2. Tu? przed treningiem (ok. 17.00)
      3. Podczas treningu – 2 porcje (tj. 12 kapsów)
      4. Przed spaniem (ok.22.30)


      Zamówi?em równie? zestaw Storm & Shock i my?l? nad nast?puj?cym dawkowaniem (prosz? o uwagi, je?li kto? w oparciu o wiedz? empiryczn? mo?e zasugerowa? efektywniejsze dawkowanie):

      DT – STORM rano na czczo, SHOCK = przedtreningowo (równie? w przypadku wtorkowego kosza)

      DNT – STORM rano na czczo oraz popo?udniu (miedzy posi?kami).


      W tej opcji towaru wystarczy na 7 tygodni.
      Do?o?? równie? nieco wi?cej O-3, mam nadziej?, ?e to wspomo?e dok?adanie suchej masy, bo zaczyna si? robi? ciasnawo w ubraniach. Mówi?c konkretniej, obwód w pasie spad?, natomiast spodnie coraz cia?niej opinaj? uda. Z torsem nie mam problemów odzie?owych, bo ci?gle w?t?y :P.

      Pierwotnie kreatyn? planowa?em dorzuci? dopiero na mikrocyklu si?owym, ale najprawdopodobniej w grudniu czeka mnie kolejna delegacja do DK, a w styczniu d?u?szy wyjazd (zapewne 2 tygodnie) do VTN i dalsze delegacje zagraniczne, wi?c teraz - póki mam jeszcze szans? w miar? regularnie ?wiczy? – postanowi?em sypn?? miedziakami i wycisn?? z mi??ni ile si? da.


      PS. WODYN: co do powy?szego posta Hugo, to ja mu nie by?em w stanie tego uzasadni?, wi?c skierowa?em do Ciebie .
      Mój dziennik treningowy

      Komentarz


      • Przed koszem raczej odpada, chyba ?e lubisz mie? problemy z bieganiem. IMO w ogóle bym nie bra? S+S ze wzgl?du na recenzje shocka (obecne). Celowa?bym w storm + no-xplode/shotgun etc.

        Dokupi?bym mono, by nie marnowa? storma w DNT (wtedy wiadomo DNT: 5 g mono, DT: shock przed/storm po treningu).

        Jak bez mono to bym da? storma po treningu, shocka przed.

        DNT: mo?e by? 2x storm (na dobr? spraw? przy 5 g kreatyny starczy?by storm 1x).
        Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
        Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

        "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

        Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

        Komentarz


        • Kurde, mia?em sampla Shocka jaki? czas temu i by? git. S?ysza?em co?, ?e teraz gorzej trzepie, ale nie ?ledzi?em tego dok?adnie (brak czasu) i towar ju? w drodze... O mono te? my?la?em, ale bior?c pod uwag? ilo?? porcji w obu wynalazkach i potreningowym stacku (Torrent lub Dark Matter), raczej jej nie zabraknie .

          PS. Przed koszem b?dzie wi?c pó? porcji i dodatek jab?czanu, bo mam sporo.
          Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
          Mój dziennik treningowy

          Komentarz


          • Knife nie zgodz? si? z tob? obecnie bior? S+S i z shocka jestem bardzo zadowolony tak samo moim kumple.

            Komentarz


            • Ostatnio kolega robil cykl na stormie i shocku. Shocka wzial kilka porcji i sprzeda?. Nic po tym nie czu?, tak samo jak ja i inny kumpel.
              Storm OK, przyrosty mial dobre.

              Komentarz


              • Dzi? na koszu masakryczny power w nogach, przednie siady przynosz? efekt
                Zacz??em od 3 zbiórek w ofensywie. Pierwsza by?a skomentowana chóralnym"o k....a!", druga "o ja pier...l?!", a po trzeciej wszyscy zaniemówili i tylko jeden go?? podbieg? do mnie i powiedzia?, ?e takie zbiórki to widzia? tylko u Rodmana. Faktem jest, ?e wyszed?em w gór? tak, ?e nie wiedzia?em kiedy spadn? . Potem by?o jeszcze ciekawiej, bo wybra?em sobie do krycia najlepszego go?cia (jak na nasze warunki gra jak Michael Jordan, wysoki, p?ynnie i wysoko skacze, trafia z ka?dego dystansu i w ka?dym meczu rzuca po kilkadziesi?t punktów). Tym razem w po?owie meczu mia? na koncie ledwie 6 punktów, a przy jednej akcji zablokowa?em go w stylu NBA, zbijaj?c jego rzut o tablic? . Chwil? pó?niej najwi?kszego byka z ich dru?yny zablokowa?em w jeszcze bardziej upokarzaj?cy sposób, bo ?ci?gn??em go blokiem razem z pi?k? na gleb? . Rzucanie odpu?ci?em, asyst mia?em krocie, przechwytów mas?. Jedyny problem, to ?e anga?owa?em w ofensywie i defensywie tak wiele energii, ?e w drugiej po?owie meczu musia?em ju? nieco odpu?ci? tempo...
                Mój dziennik treningowy

                Komentarz


                • kiedy? nie trawi?em kosza
                  ostatnio coraz bardziej lubi?
                  jak zaczn? zak?ada? paki pewnie jeszcze bardziej polubi?
                  z tym, ?e na razie brakuje mi ko?o 10cm ?eby dotkn?? obr?czy
                  Hard a Ty jeste? ni?szy, jak to u Ciebie wygl?da? Bo, ?e radzisz sobie w 'walce wr?cz' to nie w?tpi?

                  Komentarz


                  • Hard dobre opowie?ci

                    Komentarz


                    • U mnie nie do??, ?e centymetrów brakuje, to i elastyczno?? cienka, a to bardzo ogranicza zasi?g wyskoku. Koordynacj? mam przedni?, ale to akurat lepsze przy wygibasach i akrobatycznych rzutach, ni? dosi??nym. Jak b?d? robi? w seriach 140kg w siadzie przednim to przetestuj? czy si?gn? do obr?czy. Bior?c po uwag?, ?e przeskakuj? w walce o pi?k? - no i blokuj? - go?ci o par?na?cie centymetrów wy?szych, to nie wygl?da to najgorzej .
                      Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                      Mój dziennik treningowy

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Hardened Zobacz posta
                        Jak b?d? robi? w seriach 140kg w siadzie przednim .


                        To ja ju? na emeryturze b?d?.

                        ***

                        A tak na serio to ciekawe jakie prze?o?enie to znajdzie. Znam skocznych go?ci co w ?yciu sztangi nie mieli na plecach
                        Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

                        "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

                        Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

                        Komentarz


                        • Zapomnia?em doda?, ?e mam na my?li oczywi?cie przednie siady ATG .
                          Ty ju? wtedy b?dziesz w?trob? dialozowa?


                          Zamieszczone przez _Knife_ Zobacz posta
                          A tak na serio to ciekawe jakie prze?o?enie to znajdzie. Znam skocznych go?ci co w ?yciu sztangi nie mieli na plecach
                          Z tego co czyta?em w "wyskokowych" artyku?ach Juniora, to moc w przysiadach powinna si? bezpo?rednio przek?ada? na osi?gi w wyskoku. Ja tak? zale?no?? zreszt? u siebie obserwuj?.


                          PS. Z jakiej wysoko?ci nad ziemi? podnoszona jest u nas sztanga przy martwym przy za?o?eniu standardowych kó?ek (15kg lub 20kg)?
                          Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                          Mój dziennik treningowy

                          Komentarz


                          • ej ale dotknac obreczy a zalozyc paczke to roznica

                            Hard jak masz dobra koordynacje to powinienes wysoko skakac. z reszta problem to nie jump, tylko pile dobrze zlapac
                            http://www.youtube.com/watch?v=zhAZ7ICogxY
                            inspired by najsuchszy szczur.

                            Komentarz


                            • Egzakli. 10-15 cm nad obr?cz? przy pewnym chwycie pi?ki to punkt startowy, chyba ?e mamy obr?cz na teleskopach, to mo?na balla ewentualnie "wcisn??".

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X