Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    Hard

    jesli cokolwiek moge doradzic
    No nie wiem

    Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    to nie przekraczaj w wyc na bary ciezaru z WL
    OK

    Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    lydki jedz codziennie, jedna seria minimum
    Czyli w beztreningowe wspięcia jednonóż, po 100 powtórzeń na łydkę?


    Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    co jesz teraz na noc?
    WPC, łyk oliwy z Oliwek i 2x Omega3.


    BTW: myślę, czy nie skusić się na tę motodę, celem wybadania czy to cokolwiek da, poza konkretnym odciążeniem portfela :

    Here are some testimonials on how various trainers use BCAA's :


    Christian Thibaudeau's BCAA Protocols

    Christian Thibaudeau is on the high end of the scale, but the results speak for themselves:

    "Over the past year, I've had several clients gain up to 3.6 kgs of lean mass in 2 weeks using my protocol. While most of my clients don't gain 3-4 kgs in two weeks, most will gain an average of 0.45-1 kgs per week over the first 8 weeks of use."

    Here's what Christian recommends:

    5 servings of 5-10 grams per day (i.e. about 4 to 8 Biotest BCAA tablets):

    1. Upon waking up (especially if you engage in pre-breakfast cardio).

    2. Between breakfast and lunch.

    3. Between lunch and supper.

    4. Mid-evening.

    5. Before going to bed.

    "Each serving would ideally be 10 grams; that will give you the best gains by far. The results are very close to being drug-like, and I'm not one to say this lightly. I put my reputation on the line."
    Mój dziennik treningowy

    Komentarz


    • thib wie co mówi
      u nich to wszystko troche taniej wychodzi

      jak masz &

      spróbuj 8 tygodni

      30 gr +

      edit
      mozesz dać te bcaa okołotreningowo + to co zalecane
      Ostatnio edytowany przez niwix; [ARG:4 UNDEFINED].
      Chemiczny Ali - Naczelny toksykolog

      Nie odpowiadam na PW, pytania w adekwatnych tematach, linki w dzienniku. Będę mógł, odpowiem. Cheers!

      Komentarz


      • koszt takiej ośmiotygodniowej suplementacji waha się w granicach:
        800zł (~10g bcaa na porcję) - 450zł (~5-6g na porcję)

        Mówię o cenach detalicznych i bcaa olimp lub fitmax.

        Jakie są najtańsze bcaa na rynku?
        Ostatnio edytowany przez tomot; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • SNA Bcaa-pro 5000 690 grams u Aminek jest za 125zł, nie znalazłem nic tańszego, ale dopiero zacząłem szukać. Z tym, że nie mogę się skontaktować z nikim z Amin..

          Ja walnąłbym 40g przez miesiąć (ew. przedłużył, jeśli byłby satysfakcjonujący efekt). Zabawa wyniosłaby 250zł.
          Mój dziennik treningowy

          Komentarz


          • TRENING 5A:

            1) WYCISKANIE LEŻĄC / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 3x120kg + docisk 5x130kg (poprzednio 5x115kg + docisk 5x125kg)
            Łączone z:
            2) SZRUGSY ZE SZTANGĄ z ciężarem jak wyżej - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg (poprzednio max 5x115kg)

            Superseria:
            3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA GŁOWY / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórzeń / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 5x51kg, 5x61kg, 5x71kg, 5x81kg, 5x91kg, 5x101kg, 5x111kg, 5x121kg + docisk 5x131kg (poprzednio 5x116kg + docisk 5x126kg)
            +
            4) ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 5,5,5x 12 sztabek, tj. cały stos (poprzednio to samo, ale szybciej)

            5) WSPIĘCIA NA PALCE ZE SZTANGĄ NA TYLNYCH BARKACH / 1 seria, 100 powtórzeń - 100x83kg REKORD (poprzednio 100x80kg)

            Seria składana tymi samymi hantlami i tą samą liczbą powtórzeń (3 x):
            6) UNOSZENIE BOKIEM - 5,5,5 x 17kg
            7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE - 5,5,5 x 17kg
            8) PODCIĄGANIE DO BRODY - 5,5,5 x 17kg (poprzednio to samo)
            BRZUCH - pomiędzy powyższymi seriami łączonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - zaliczone

            Superseria:
            8) PROSTOWANIE RAMION (tempem 4s. góra + 4s. dół)/na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 5,5,5 x 10 sztabek, tj. cały stos+ dodatkowe 5kg (poprzednio to samo)
            9) UGINANIE RAMION (powolne) na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 5,5,5 x 45kg (poprzednio 5,5,5 x 40kg)

            Komentarz:
            Dziś liczyłem na wyśrubowanie rekordu na klatę, a jedynie go wyrównałem. 5x110kg poszło lekko i z zapasem, niestety przy serii ze 120kg za bardzo się wsunąłem pod sztangę i przy drugim powtórzeniu głowa zaczęła tracić oparcie. Nie muszę chyba tłumaczyć, że nie ułatwia to walki z ciężarem. Nic to, przy następnym mikrocyklu zwiększę tu ciężar o 2,5kg i walnę 5x122,5kg...

            W wyciskaniu "na barki" zaliczyłem ciężar, ale również zbliżam się do kresu "bezkreatynowych" możliwości.
            W prostowaniu ramion mam zapas, ale niestety 10-ciokilogramowe kółko już się nie mieściło i musiałem zrobić ponownie dociążając stos 5-kilogramówką. Reszta jak widać, łydki rekordowo i bez wielkiego wysiłku. Jak mówiłem, celem jest 100x100kg. Wyniki środowego treningu 5B pokażą czy jest sens startować kolejny mikrocykl w tym programie, liczę na to, że próba przebiegnie pozytywnie, bo mam szczery zamiar rozprawić się z rekordem "na klatę".
            Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
            Mój dziennik treningowy

            Komentarz


            • wyzej pisałes, że nie przekroczysz w wyc. na bary ciezaru z wl. ;>
              ---> Mój dziennik treningowy <---

              Komentarz


              • Zamieszczone przez tomek_87 Zobacz posta
                wyzej pisałes, że nie przekroczysz w wyc. na bary ciezaru z wl. ;>
                bo praktycznie nie przekraczal... seri jest tyle samo

                Komentarz


                • Jest o 1kg więcej, bo przypomniałem sobie przy wypisce, że sztanga "barkowa" jest o 1kg cięższa... Tu jednak nie chodzi o to by wyrównać do do grama, taka "różnica" jest na 100% akceptowalna .
                  Mój dziennik treningowy

                  Komentarz


                  • Hard wiesz ze w zwiazku z nowym filemm z 007 czekamy na nowa misje na bonda
                    http://www.youtube.com/watch?v=zhAZ7ICogxY
                    inspired by najsuchszy szczur.

                    Komentarz


                    • Mała errata co do wyniku na klatę, okazało się, ze Knife - podły zdrajca - pomógł mi przy 3-cim ruchu:

                      21:15:01 ja
                      pomagaleś przy 3-cim?
                      21:15:15 Knife
                      ajak do połowy wyciągnąłem
                      21:15:27 Knife
                      ale bez błędu technicznego by poszło na luzie
                      także spoko


                      Damn! Nic, tylko się pochlastać
                      Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                      Mój dziennik treningowy

                      Komentarz


                      • ja dzisiaj robiłem wycisk z ciężarem 95 kg na 8 powt.

                        z tym ze metodą zaproponowaną przez Wodyna.

                        i czuję się z tym naprawdę znakomicie :-)

                        zdr

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez _Knife_ Zobacz posta
                          Mam nadzieję, że reszta zapisek tajnych obrad na gadu pozostanie tajna...
                          Spoko, wyciąłem fragment o syntholu, handlu sterydami i Twój nr gg
                          Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                          Mój dziennik treningowy

                          Komentarz


                          • Już od czasu niesławnych filmików na BOMBAYU ("najlepsze cykle od knife'a") skrzynka PM pęka w szwach. No ile można, meta, meta, meta; prop prop prop, deca deca deca
                            Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

                            "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

                            Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

                            Komentarz


                            • Hardziu

                              http://www.interactivenutrition.com/...scle_guard.php

                              u szoha
                              http://www.muscle-zone.pl/sklep.cgi?...a=1&subkat=178

                              bcaa pro sana , fakt 500 gr bcaa 125 zł + dodatki ( przydatne )


                              i bcaa primaforce`a
                              http://www.muscle-zone.pl/sklep.cgi?...ia=1&subkat=51
                              Chemiczny Ali - Naczelny toksykolog

                              Nie odpowiadam na PW, pytania w adekwatnych tematach, linki w dzienniku. Będę mógł, odpowiem. Cheers!

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X