Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • @ Wodyn, Hardened: Przymierzam sie, ale nic nie obiecuje. Praca, studia, treningi... Chociaz moze zaloze, najwyzej bede dawal tylko suche wypiski.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • suche wypiski = o to chodzi

      tyle ze jak Hard zwroci Ci uwage ze masz to a tamto uwzgledniac w wypisce to uwzgledniaj, wowczas bedzie mozna kontrolowac czy dobrze realizujesz metode
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • TRENING 10A:

        1) WYCISKANIE LE??C / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg + docisk 10x110kg (10x95kg + docisk 10x105kg)
        ??czone z:
        2) SZRUGSY ZE SZTANG? z ci??arem jak wy?ej - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg + docisk 10x110kg (poprzednio max 10x105kg)

        Superseria:
        3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA G?OWY / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórze? / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 7x110kg skrócone + docisk 10x120kg (poprzednio 10x95kg + docisk 10x105kg)
        +
        4) ?CI?GANIE DR??KA WYCI?GU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 10,10,10x 11 sztabek (poprzednio 10,10,10x 10 sztabek)

        5) WSPI?CIA NA PALCE ZE SZTANG? NA TYLNYCH BARKACH / 1 seria, 100 powtórze? - 100x80kg REKORD (poprzednio 100x77kg)

        Seria sk?adana tymi samymi hantlami i t? sam? liczb? powtórze? (3 x):
        6) UNOSZENIE BOKIEM - 10,10,10 x 11kg
        7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE - 10,10,10 x 11kg
        8) PODCI?GANIE DO BRODY - 10,10,10 x 11kg (poprzednio wszystko z 10kg)
        BRZUCH - pomi?dzy powy?szymi seriami ??czonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 10,10,10 x wznosy tu?owia na ?awce skos dolny

        Superseria:
        8) POWOLNE PROSTOWANIE RAMION /na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 10,10,10 x 10 sztabek (ca?y stos) + 5kg (poprzednio 10,10,10 x 10 sztabek (ca?y stos))
        9) UGINANIE RAMION (powolne) na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórze? - 10,10,10 x 35kg (poprzednio 10,10,10 x 28kg tempem 4s. góra + 4s. dó?)

        Komentarz:
        Uff, ci??ko. 10-ty ruch na klat? ze 100kg poszed? absolutnym ostatkiem si?, ale uda?o si? zaliczy?. Natomiast przy wyciskaniu na barki ponios?a mnie u?a?ska fantazja i przeszar?owa?em. 110kg by?o b??dem, bowiem ruch wykona?em skrócony, ma?o nie wypru?em flaków z wysi?ku i a? mi nadgarstki wykr?ci?o. Przy nast?pnych 10-kach atak b?dzie na 105kg, a nie 115. Pierwszym absolutnym rekordem tego mikrocyklu sta?o si? 100 powtórze? wspi?? z 80kg i na tym bynajmniej nie poprzestan?. Fajnie by?oby zaliczy? kiedy? 100x100kg . Wszystko dzi? do przodu, ale czu?em zm?czenie podczas tego trzeciego dnia treningowego (wliczaj?c kosza) z rz?du po tygodniowej przerwie.

        Nitro dzisiaj co? chrupn??o w kr?gos?upie podczas MC, a mnie wci?? niepokoj?co ci?gnie strefa pooperacyjna. Zaczn? chyba u?ywa? pasa do ostatnich serii w progresji. Co ciekawe, Knife zaczyna wk..wia? coraz wi?ksz? rzesz? na si?owni... Dzi? wpad? go?? - sta?y bywalec - i pyta si? mnie z kumplem, pokazuj?c g?ow? na stanowisko Knife'a "A ten magneziarz jak d?ugo ju? siedzi?" Po czym zacz?? na Knife'a z?orzeczy?, bluzga? i grozi? co mu wkrótce zrobi . Najlepszy by? tekst "Niedawno wje?d?a? z pokornie spuszczon? g?ow?, a teraz kozaczy jak ^%$%*&". Swoj? drog? ta awersja nie jest dziwna, mnie te? Kapitan Bomba lekko zje?y?, gdy mi na bezczelnego podprowadzi? 15-k?. Zaczyna si? niestety u szanownego kolegi objawia? moralno?? Kalego i to w najgorszej formie. Przyk?adów nie b?d? podawa?, m?drej g?owie do?? dwie s?owie...


        Sylwetka powoli zaczyna si? poprawia? (to dzisiejsze foty przy sztucznym ?wietle):


        Mój dziennik treningowy

        Komentarz


        • Ja pierdol?, szkoda ?e kurwa kozak mi w twarz nie powie, tylko pierdoli g?upoty za plecami.

          Widzi ci??ary w ci?gu i ?al mu dup? ?ciska, ?e sam nie podniesie tego nawet raz (czym ja seri? robi?). Oto geneza.

          A ci??arów po prostu jest na si?ce za ma?o i tyle.
          Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

          "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

          Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

          Komentarz


          • Te? b?d? mia? tak? ?ap?.
            ile-do.pl oraz Kuchnia wietnamska

            Komentarz


            • Widocznie musia? odreagowa?, wiedz?c ?e ze sztangi dzisiaj nici..
              Mój dziennik treningowy

              Komentarz


              • Z jakiej sztangi nici?

                Chwila moment, ci??ary by?y wolne, przyniesione wszystkie na miejsce. Sam robi?em jeszcze wycisk w?sko g?ow? w dó?.

                Ale dobra, mniejsza o to.
                Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

                "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

                Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

                Komentarz


                • ale macie k?opoty, ja pierdziele

                  ja mam mas? niestandardowego obci??enia, jeden d?ugi gryf i we 3 dajemy rad? ?wiczy?
                  nie mówi?c ju? o hantlach itd itp

                  jak dzieci

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez zbyleq Zobacz posta
                    ale macie k?opoty, ja pierdziele

                    ja mam mas? niestandardowego obci??enia, jeden d?ugi gryf i we 3 dajemy rad? ?wiczy?
                    nie mówi?c ju? o hantlach itd itp

                    jak dzieci
                    Nie d?wigasz 276,58762 % masy peruki komara, wi?c sied? cicho!!!
                    Mój dziennik treningowy

                    Komentarz


                    • przepraszam

                      a tak btw - forma b. dobra

                      Komentarz


                      • widac ?e co?tam wiczysz
                        ale we? si?za miche
                        Chemiczny Ali - Naczelny toksykolog

                        Nie odpowiadam na PW, pytania w adekwatnych tematach, linki w dzienniku. Będę mógł, odpowiem. Cheers!

                        Komentarz


                        • Nie wiem czy to tylko na zdj?ciach, ale biceps du?o wi?kszy od przedramienia. ?apa i barki najlepiej si? prezentuj?.



                          PS: A to wyciskanie na klat?, to jednor?cz?! Bo to tylko 133,485748547% wagi cia?a.
                          ile-do.pl oraz Kuchnia wietnamska

                          Komentarz


                          • przedrami? w takim u?o?eniu zawsze traci

                            Hard wrzu? kiedy? takie zdj?cie tylko "obustronne" (z samowyzwalacza np.) jak mo?esz.
                            Ostatnio edytowany przez tomot; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez niwix Zobacz posta
                              widac ?e co?tam wiczysz
                              ale we? si?za miche
                              Mam si? zabra? za tak? mich? jak Ty? Tygodnia bym z g?odu nie prze?y? . Swoja drog?, po choler? si? na zim? redukujesz? To nieco wbrew naturze, marz? tylko b?dziesz.

                              Zamieszczone przez Junior Zobacz posta
                              Nie wiem czy to tylko na zdj?ciach, ale biceps du?o wi?kszy od przedramienia. ?apa i barki najlepiej si? prezentuj?.
                              ?apka i barki ci?gle przyma?e, przynajmniej tak sobie wmawiam, by nie przesta?y rosn?? . ?eby jeszcze ?ydki tak dobrze reagowa?y na trening <rozmarzy? si?>. Niemniej nie siedz? z za?o?onymi r?koma czekaj?c a? same urosn?, tylko cierpliwie im aplikuj? obci??enia, w ko?cu musz? doci?gn?? przynajmniej do 41cm. Przedrami? jest ?wiczone i jest w normie, to kwestia pozy.

                              Zamieszczone przez tomot Zobacz posta
                              przedrami? w takim u?o?eniu zawsze traci

                              Hard wrzu? kiedy? takie zdj?cie tylko "obustronne" (z samowyzwalacza np.) jak mo?esz.
                              Tors w ca?o?ciowym uj?ciu wygl?da lepiej (dosz?y równie? do normy kaptury, wype?nia si? klata); samowyzwalaczem nienawidz? pstryka?, namówi? ?on?, by zrobi?a jakie? lepsze foty, ale to dopiero na zako?czenie planu „rehabilitacyjnego”. My?l?, ?e zdo?am do ko?ca tego planu powróci? do przedoperacyjnej formy si?owej i masowej (rze?ba b?dzie gorsza, ale zim? nie mam najmniejszego powodu, by redukowa? poziom BF, zw?aszcza, ?e nie jest du?y), a potem odpal? stacki kreatynowe (chyba Storm & Shock) i poci?gn? si?ówk?, w której obowi?zkowo znajdzie si? miejsce na wios?owanie jednor?cz (by poszerzy? wizualnie plecy) oraz na pompki na por?czach, w celu poprawy wycisku na p?askiej ?awce. Przed latem mam nadziej? w seriach 3-5 powtórze?:

                              - wyciska? 130kg,
                              - przysiada? przednie 140kg ATG
                              - wykonywa? MC ze 180kg.


                              Oczywi?cie ?ycie to zweryfikuje
                              Mój dziennik treningowy

                              Komentarz


                              • Jakie wymiary?
                                Bo wyglada na duze.
                                Jak plecy i nogi?
                                Dziś uda mi się rozkur*ić kosmos!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X