Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • @ Wodyn, Hardened: Przymierzam sie, ale nic nie obiecuje. Praca, studia, treningi... Chociaz moze zaloze, najwyzej bede dawal tylko suche wypiski.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • suche wypiski = o to chodzi

      tyle ze jak Hard zwroci Ci uwage ze masz to a tamto uwzgledniac w wypisce to uwzgledniaj, wowczas bedzie mozna kontrolowac czy dobrze realizujesz metode
      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
      oraz Silnego Nowego Roku

      Komentarz


      • TRENING 10A:

        1) WYCISKANIE LEŻĄC / progresja co 10kg po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg + docisk 10x110kg (10x95kg + docisk 10x105kg)
        Łączone z:
        2) SZRUGSY ZE SZTANGĄ z ciężarem jak wyżej - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg + docisk 10x110kg (poprzednio max 10x105kg)

        Superseria:
        3) WYCISKANIE SZEROKO OD CZUBKA GŁOWY / progresja po 10kg na 15 lub 10 lub 5 powtórzeń / dodatkowo 1 seria docisku z dorzuconymi 10kg - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 7x110kg skrócone + docisk 10x120kg (poprzednio 10x95kg + docisk 10x105kg)
        +
        4) ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 10,10,10x 11 sztabek (poprzednio 10,10,10x 10 sztabek)

        5) WSPIĘCIA NA PALCE ZE SZTANGĄ NA TYLNYCH BARKACH / 1 seria, 100 powtórzeń - 100x80kg REKORD (poprzednio 100x77kg)

        Seria składana tymi samymi hantlami i tą samą liczbą powtórzeń (3 x):
        6) UNOSZENIE BOKIEM - 10,10,10 x 11kg
        7) UNOSZENIE BOKIEM W OPADZIE - 10,10,10 x 11kg
        8) PODCIĄGANIE DO BRODY - 10,10,10 x 11kg (poprzednio wszystko z 10kg)
        BRZUCH - pomiędzy powyższymi seriami łączonymi na barki / serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 10,10,10 x wznosy tułowia na ławce skos dolny

        Superseria:
        8) POWOLNE PROSTOWANIE RAMION /na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 10,10,10 x 10 sztabek (cały stos) + 5kg (poprzednio 10,10,10 x 10 sztabek (cały stos))
        9) UGINANIE RAMION (powolne) na luzie 3 serie po 15 lub 10 lub 5 powtórzeń - 10,10,10 x 35kg (poprzednio 10,10,10 x 28kg tempem 4s. góra + 4s. dół)

        Komentarz:
        Uff, ciężko. 10-ty ruch na klatę ze 100kg poszedł absolutnym ostatkiem sił, ale udało się zaliczyć. Natomiast przy wyciskaniu na barki poniosła mnie ułańska fantazja i przeszarżowałem. 110kg było błędem, bowiem ruch wykonałem skrócony, mało nie wyprułem flaków z wysiłku i aż mi nadgarstki wykręciło. Przy następnych 10-kach atak będzie na 105kg, a nie 115. Pierwszym absolutnym rekordem tego mikrocyklu stało się 100 powtórzeń wspięć z 80kg i na tym bynajmniej nie poprzestanę. Fajnie byłoby zaliczyć kiedyś 100x100kg . Wszystko dziś do przodu, ale czułem zmęczenie podczas tego trzeciego dnia treningowego (wliczając kosza) z rzędu po tygodniowej przerwie.

        Nitro dzisiaj coś chrupnęło w kręgosłupie podczas MC, a mnie wciąż niepokojąco ciągnie strefa pooperacyjna. Zacznę chyba używać pasa do ostatnich serii w progresji. Co ciekawe, Knife zaczyna wk..wiać coraz większą rzeszę na siłowni... Dziś wpadł gość - stały bywalec - i pyta się mnie z kumplem, pokazując głową na stanowisko Knife'a "A ten magneziarz jak długo już siedzi?" Po czym zaczął na Knife'a złorzeczyć, bluzgać i grozić co mu wkrótce zrobi . Najlepszy był tekst "Niedawno wjeżdżał z pokornie spuszczoną głową, a teraz kozaczy jak ^%$%*&". Swoją drogą ta awersja nie jest dziwna, mnie też Kapitan Bomba lekko zjeżył, gdy mi na bezczelnego podprowadził 15-kę. Zaczyna się niestety u szanownego kolegi objawiać moralność Kalego i to w najgorszej formie. Przykładów nie będę podawał, mądrej głowie dość dwie słowie...


        Sylwetka powoli zaczyna się poprawiać (to dzisiejsze foty przy sztucznym świetle):


        Mój dziennik treningowy

        Komentarz


        • Ja pierdolę, szkoda że kurwa kozak mi w twarz nie powie, tylko pierdoli głupoty za plecami.

          Widzi ciężary w ciągu i żal mu dupę ściska, że sam nie podniesie tego nawet raz (czym ja serię robię). Oto geneza.

          A ciężarów po prostu jest na siłce za mało i tyle.
          Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

          "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

          Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

          Komentarz


          • Też będę miał taką łapę.
            ile-do.pl oraz Kuchnia wietnamska

            Komentarz


            • Widocznie musiał odreagować, wiedząc że ze sztangi dzisiaj nici..
              Mój dziennik treningowy

              Komentarz


              • Z jakiej sztangi nici?

                Chwila moment, ciężary były wolne, przyniesione wszystkie na miejsce. Sam robiłem jeszcze wycisk wąsko głową w dół.

                Ale dobra, mniejsza o to.
                Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

                "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

                Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

                Komentarz


                • ale macie kłopoty, ja pierdziele

                  ja mam masę niestandardowego obciążenia, jeden długi gryf i we 3 dajemy radę ćwiczyć
                  nie mówiąc już o hantlach itd itp

                  jak dzieci

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez zbyleq Zobacz posta
                    ale macie kłopoty, ja pierdziele

                    ja mam masę niestandardowego obciążenia, jeden długi gryf i we 3 dajemy radę ćwiczyć
                    nie mówiąc już o hantlach itd itp

                    jak dzieci
                    Nie dźwigasz 276,58762 % masy peruki komara, więc siedź cicho!!!
                    Mój dziennik treningowy

                    Komentarz


                    • przepraszam

                      a tak btw - forma b. dobra

                      Komentarz


                      • widac że cośtam wiczysz
                        ale weź sięza miche
                        Chemiczny Ali - Naczelny toksykolog

                        Nie odpowiadam na PW, pytania w adekwatnych tematach, linki w dzienniku. Będę mógł, odpowiem. Cheers!

                        Komentarz


                        • Nie wiem czy to tylko na zdjęciach, ale biceps dużo większy od przedramienia. Łapa i barki najlepiej się prezentują.



                          PS: A to wyciskanie na klatę, to jednorącz?! Bo to tylko 133,485748547% wagi ciała.
                          ile-do.pl oraz Kuchnia wietnamska

                          Komentarz


                          • przedramię w takim ułożeniu zawsze traci

                            Hard wrzuć kiedyś takie zdjęcie tylko "obustronne" (z samowyzwalacza np.) jak możesz.
                            Ostatnio edytowany przez tomot; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez niwix Zobacz posta
                              widac że cośtam wiczysz
                              ale weź sięza miche
                              Mam się zabrać za taką michę jak Ty? Tygodnia bym z głodu nie przeżył . Swoja drogą, po cholerę się na zimę redukujesz? To nieco wbrew naturze, marzł tylko będziesz.

                              Zamieszczone przez Junior Zobacz posta
                              Nie wiem czy to tylko na zdjęciach, ale biceps dużo większy od przedramienia. Łapa i barki najlepiej się prezentują.
                              Łapka i barki ciągle przymałe, przynajmniej tak sobie wmawiam, by nie przestały rosnąć . Żeby jeszcze łydki tak dobrze reagowały na trening <rozmarzył się>. Niemniej nie siedzę z założonymi rękoma czekając aż same urosną, tylko cierpliwie im aplikuję obciążenia, w końcu muszą dociągnąć przynajmniej do 41cm. Przedramię jest ćwiczone i jest w normie, to kwestia pozy.

                              Zamieszczone przez tomot Zobacz posta
                              przedramię w takim ułożeniu zawsze traci

                              Hard wrzuć kiedyś takie zdjęcie tylko "obustronne" (z samowyzwalacza np.) jak możesz.
                              Tors w całościowym ujęciu wygląda lepiej (doszły również do normy kaptury, wypełnia się klata); samowyzwalaczem nienawidzę pstrykać, namówię żonę, by zrobiła jakieś lepsze foty, ale to dopiero na zakończenie planu „rehabilitacyjnego”. Myślę, że zdołam do końca tego planu powrócić do przedoperacyjnej formy siłowej i masowej (rzeźba będzie gorsza, ale zimą nie mam najmniejszego powodu, by redukować poziom BF, zwłaszcza, że nie jest duży), a potem odpalę stacki kreatynowe (chyba Storm & Shock) i pociągnę siłówkę, w której obowiązkowo znajdzie się miejsce na wiosłowanie jednorącz (by poszerzyć wizualnie plecy) oraz na pompki na poręczach, w celu poprawy wycisku na płaskiej ławce. Przed latem mam nadzieję w seriach 3-5 powtórzeń:

                              - wyciskać 130kg,
                              - przysiadać przednie 140kg ATG
                              - wykonywać MC ze 180kg.


                              Oczywiście życie to zweryfikuje
                              Mój dziennik treningowy

                              Komentarz


                              • Jakie wymiary?
                                Bo wyglada na duze.
                                Jak plecy i nogi?
                                Dziś uda mi się rozkur*ić kosmos!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X