Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hardened - blog treningowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Miętowy Zobacz posta
    "a z magnezją i serie ze 160 kg robiłem "

    nie myślałem ze to kiedyś napiszę, ale 160 na szrugsy to żaden wynik :-D


    zdr
    Jak ktoś robi niedokładnie to żaden wynik, jak ktoś robi pełny ruch, dokładnie, bez pomocy ciałem to dużo.

    Tak samo jak wiosło w opadzie a wiosło leżąc na ławce.

    Karlsen trzaskał 220 kg na szrugsy i w żaden sposób one nie przypominały tych pseudo-szrugsów które widziałem w internecie.

    zdr

    Z mojego udźwigu na walizkach wynika, że spokojnie mógłbym poza 200 kg wyjść, ale nie śpieszy mi się
    Ostatnio edytowany przez _Knife_; [ARG:4 UNDEFINED].
    Lekarze chcą nas zabić, COVID to ściema, szczepionki nie działają, witamina C leczy raka, tiomersal wywołuje autyzm i inne #mity medyczne 2020!

    "Co tam znowu bierzesz? Kreatynę monohydrat, bo jabłczanu to się trochę boję"

    Największe zestawienie tekstów o interwałach wszelakich: TABATA, interwały VO2 MAX, IBUR, jak biegać - od A do Z.

    Komentarz


    • aha

      to Karlsen jest dziad na szrugsach

      zdr

      Komentarz


      • Dziś w zasadzie wszystko zgodnie z planem, ale bez rewelacji, bo musiałem dać z siebie więcej, niż się spodziewałem.

        W siadach przednich ATG zrobiłem progresję do 5x105kg i dorzuciłem 5x115 tylne (tu był - niestety mały - zapas), natomiast w MC doszedłem do 5x155kg, ale na koniec aż mnie zęby zabolały z wysiłku.

        Dobrą wiadomością jest to, że udało mi się kupić 2 bilety na Pedros Cup
        Mój dziennik treningowy

        Komentarz


        • ja znam kogoś kto robi szrugsy na 520kg
          filmy z moich zawodów i treningów:
          http://www.youtube.com/user/jarot09/videos

          Komentarz


          • kogo ???
            Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
            oraz Silnego Nowego Roku

            Komentarz


            • nazywa się Franklin.

              zdr

              Komentarz


              • Przepis na karierę w korporacji:
                - pracować średnio po 10-12 godzin
                - pracować parę godzin... a potem wysiadywać tak długo, by wyglądało na to, że harowało się paręnaście godzin
                - podłączać laptopa późnym wieczorem i wysyłać przygotowane wcześniej maile, by sprawiać wrażenia nocnego pracusia
                - być bardzo grubym (żarcie późnym wieczorem, po przyjściu z pracy), albo bardzo chudym (brak czasu na żarcie)
                - brak partnerki lub partnera życiowego (kariera to wyklucza) lub brak chęci wracania do takowej/takowego do domu
                - zredukowanie praktycznie do 0 swoich hobby i pokorne nagięcie karku pod potrzeby firmy (dziś słyszysz, że musisz wszystko rzucać i jechać na parę dni w delegację zagraniczną, więc wszystko rzucasz i to robisz)

                Warto to spisać i mieć na uwadze, gdy nachodzi chęć wskakiwania na kolejne korporacyjne stołki
                Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                Mój dziennik treningowy

                Komentarz


                • ty

                  a ja mam podobnież poza tymi mailami i delegacjami, bo wiem o nich wcześniej

                  i nie pracuje w korporacji..

                  zdr

                  Komentarz


                  • W tym tygodniu treningi były w poniedziałek, wtorek i piątek, czyli moje prognozy znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Piątkowe 15-ki A mało mnie nie zabiły, ale jakoś pomachałem czym trzeba. Wieczorem pstryknąłem plecy na luzie, idzie to w dobrym kierunku, ale dalsze kilogramy mile widziane:



                    Dziś za to zrobiłem megazakupy. Odwiedziłem kolejno: piekarnię, 2 markety w Niemczech, rybny (już w kraju, tam również wsunąłem - bo mają bar - smażoną mirunę ), market i mięsny. Łącznie 75km, a cały zakupy (razem z posiłkiem) zajęły 4 godziny. Nie ma to jak dobra organizacja. Jako ilustracja, 2-tygodniowy zestaw suplementów dla 2 osób z Netto w RFN (koszt 31 EUR):

                    Ostatnio edytowany przez Hardened; [ARG:4 UNDEFINED].
                    Mój dziennik treningowy

                    Komentarz


                    • Często pijesz, skoro to na dwa tygodnie ;p

                      Komentarz


                      • to z pewnością do obiadu tylko...
                        lepsze trawienie i takie tam
                        Enjoy the Pain, it's Weakness leaving the body !

                        Komentarz


                        • nie przesadzajcie wychodzi 1,5 butelki wina tygodniowo na glowe + drobne w piwie :F

                          Komentarz


                          • Plecy, barki, prostowniki grzbietu - ładnie!
                            Jan Olejko - naśladownictwo treningów na własną odpowiedzialność!

                            Komentarz


                            • Wino zawsze idzie jedno w niedzielę, a 2 piwka w sobotę. Reszta arsenału w moim przypadku oznacza lampkę wina do kolacji. Koki najdokładniej rozpracowała.

                              Ojan: dzięki, niemniej to już było i pora zrobić krok do przodu. Ja zakończę obecny 3-ci mikrocykl masowy, to zabiorę się za siłówkę i wrzucę cele, jakie postawiłem sobie do końca roku
                              Mój dziennik treningowy

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Hardened Zobacz posta

                                Ojan: dzięki, niemniej to już było i pora zrobić krok do przodu. Ja zakończę obecny 3-ci mikrocykl masowy, to zabiorę się za siłówkę i wrzucę cele, jakie postawiłem sobie do końca roku
                                Pochwała za strategiczne plany!
                                A już myślałem, że skończy się na podejściu rekreacyjnym.
                                Wyżej, więcej, dalej!
                                Jan Olejko - naśladownictwo treningów na własną odpowiedzialność!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X