Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ŻUBR / Daniel Grabowski - TREC TEAM / SIŁA / Mistrz ŚWIATA Seniorów str 99 !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dzi?ki ch?opaki za pami??! Ogólnie nie obchodz? urodzin, ale mi?o, ?e kto? o tym pami?ta SI?A
    wszystkim!!!!!
    Siła cię wyzwoli...
    http://trecteam.pl/zaw_grabowski_daniel.php
    d.grabowski@trecteam.pl

    Komentarz


    • W tamtych stronach to imieniny obchodz? ;]

      ale i tak najlepsze ?yczenia i w huj si?y
      Dziennik treningowy - http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=8401

      Komentarz


      • nareszcie wznowi?e? prowadzenie dziennika

        najlepszego z okazji urodzin, jeszcze wi?cej SI?Y, zdrowia, szcz??cia i pomy?lno?ci!!!

        I JAK NAJWI?CEJ CZERWONYCH KR??KÓW NA SZTANDZE!!!
        filmy z moich zawodów i treningów:
        http://www.youtube.com/user/jarot09/videos

        Komentarz


        • Wszystkiego najlepszego i niech motywacje Cie nie opuszcza ... bo si?a i tak nie opu?ci ;-)


          co do treningu

          -dociaganie rozumiem ze sciagniecuem ?opatek na chama??

          -podrzut - ogranicznik do 40% MC z soboty stosuj na 3 powtm jesli pragniesz dodatkowej serii to na 1 powt

          -wios?owanie - co tu sie kurva dzieje? takim czyms nie wyrobisz sily adekwatnej do poziomu MC , no chyba ze to by?o jednoracz wbrew opisowi
          Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz Silnego Nowego Roku

          Komentarz


          • Wodyn Doci?ganie ze ?ci?gni?ciem ?opatek, podrzut ok bede robic jak mowisz, a co do wios?owania, wios?owanie jednor?cz zacz??o mnie nudzi? i wkurwia?, a poza tym i tak za bardzo w nim oszukiwa?em....
            Siła cię wyzwoli...
            http://trecteam.pl/zaw_grabowski_daniel.php
            d.grabowski@trecteam.pl

            Komentarz


            • Czwartek 06.08.09


              1. Rwanie 60 70 80 x5

              2. Wyciskanie 70 100 x5 120 135 150 x3 160 x2

              3. Wyciskanie w koszuli od deski 200x3 (14cm) 230x3 (8cm) 250 270 290 x3
              280 x 1 (4 cm) 250 x3 (4cm)

              4. Dociskanie ze stojaków 320 x 5

              5. Bic + Tric Superseria (przerwa pare sekund, powolne opuszczanie przy bicepsie)
              70x7p. x 5s.

              6. Martwy (nachwyt + szrugs) 140 160 190 190 190 x 5 p.

              7. Przysiady 110 150 180 180 180 x 8p.

              8. Powrót rowerem

              Wnioski/Uwagi/Komentarze:


              Dzisiaj by?em mocno senny, ale przyjecha?em na trening rowerem wi?c si? troch?
              obudzi?em po drodze. Wbija?em si? w now? koszul?, bez rewelacji, my?la?em, ?e b?dzie
              mocniej trzyma?, no ale i ci??ar konkretny wi?c pewnie tego nie odczuwa?em. Podczas
              wyciskania pope?ni?em ma?y b??d, po wyciskaniu 290 kg z 8 cm. mia?em zej?? na 250 kg z
              4 cm, ale nie zdj??em odpowiednio talerzy, dlatego przy w ogóle nie?ci?gni?tej koszuli
              wycisn??em 280 kg. raz z 4 cm. i dziwi?em si? dlaczego jest to dziwnie ci??kie jak na ten
              etap treningowy, no ale po spojrzeniu na sztang? wszystko si? wyja?ni?o . Poza tym
              doszed?em do wniosku, ?e robienie ?apy superseri? bardziej mnie m?czy ni? np. przysiady
              to powolne opuszczanie mnie zabija . No to tyle, dzisiejszy trening zaliczam do
              tych udanych

              SI?A!!!!!!!!!!!
              Siła cię wyzwoli...
              http://trecteam.pl/zaw_grabowski_daniel.php
              d.grabowski@trecteam.pl

              Komentarz


              • Zamieszczone przez ?ubr Zobacz posta
                Wodyn wios?owanie jednor?cz zacz??o mnie nudzi? i wkurwia?, a poza tym i tak za bardzo w nim oszukiwa?em....

                po tym poscie widac ze jeszcze umys? nie wroci? do dyscypliny, cwiczenia sie nie zmienia bo sie nudzi, no chyba ze uprawiasz totalna amatorke

                PS nie ma mozliwosci zebys za bardzo oszukiewa? na 40% MC kiedy maxa miales moze w okolicach 55-60% Mc
                Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                oraz Silnego Nowego Roku

                Komentarz


                • hmmm jak nie chcesz w bicu powolnego opuszczania to rob pó?toraki


                  w zasadzie dziwie sie... jako trojboista moglbys miec tric silniejszy od bica nawet po tych wstepnych "rozgrzewkach" w wyciskaniu


                  jesli odczuwasz ze dla trica jest za lekko a dla bica ciezko to opuszczaj normalnym tempem i bez poltorakow wowczas
                  Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz Silnego Nowego Roku

                  Komentarz


                  • nie meczy Cie jazda na trening rowerem??

                    jakie ma zastosowanie rwanie jako pierwsze cwiczenie??

                    Komentarz


                    • rwanie dobrze rozgrzewa ogolnie


                      jest tez z drugiej strony elementem cyklu cw dynamicznych jakie sa codziennie
                      Ostatnio edytowany przez WODYN; [ARG:4 UNDEFINED].
                      Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
                      oraz Silnego Nowego Roku

                      Komentarz


                      • dzieki.

                        Komentarz


                        • cwiczenia dynamiczne codziennie?

                          Komentarz


                          • Jazda rowerem mnie nie m?czy, a dobrze rozgrzewa przed treningiem. Ale w dzie? si?y nóg (sobota)
                            odpuszczam rower i jad? samochodem, bo tras? na si?owni? mam troch? pod górk? i nogi mi si? b?d? co
                            b?d? troch? pompuj?.
                            Co do rwania to tak jak Wodyn powiedzia?, dobra rozgrzewka przed wyciskaniem, z tym?e te moje
                            rwanie wygl?da dziwacznie, bo jest bez ?adnego dosiadu, wygl?da to raczej jak przenoszenie sztangi z
                            ziemi nad g?ow?. A co do ?wicze? dynamicznych to chodzi jeszcze o podrzuty.
                            Siła cię wyzwoli...
                            http://trecteam.pl/zaw_grabowski_daniel.php
                            d.grabowski@trecteam.pl

                            Komentarz


                            • Wyniki masakryczne a trening zupe?nie inny ni? u nas b?d? zagl?da? jak si?a idzie
                              POWERLIFTING

                              Komentarz


                              • Najlepszego.
                                Troch? spó?nione ?yczenia ale dopiero teraz zobaczy?em.
                                Ostatnio edytowany przez pele; [ARG:4 UNDEFINED].
                                http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=1577
                                Mój dziennik - Siła!!!!

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X