Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LukaszDr- KONIEC REDU str.20/Project: Masa na browarze str.22

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LukaszDr- KONIEC REDU str.20/Project: Masa na browarze str.22

    Witam!
    Szybko o sobie:
    Rocznik '92, czyli nabite 20 lat.

    Staż na siłowni: ~4lat (na wiosnę pyknie równo), staż SW 5 lat Judo, 3 lat'a MT, od roku Mieszane.

    Dziewczyna: jest
    Stan: Sprawny

    Cykle przebyte: Głównie mono ~5cykli, były też połączenia TCM+MONO, STACK, STACK + MONO... kilka boosterów NO.

    Aktualny plan treningowy: Trenuję z użytkownikiem Roni i Peponet, więc jak tylko skopuję od nich wypiskę, wrzucę do dziennika.

    Aktualna dieta i suplementacja:
    6:00 Węglowodany z wysokim IG (makaron pszen., wafle ryżowe) + WPC 30g
    6:45 Geranium 30mg + 200mg kofeiny/Geranium 30mg
    7:05 Trening (podczas od czasu do czasu [jak nie zapomnę] BCAA 10g)
    8:20 WPC 30g lub Gainer 60g
    9:20 Omlet: 100g płatków owsianych + 3 jaja + owoce
    13:00 Ryż 100g + 200g pierś z kurczaka + warzywa
    16:00 Ryż 100g + 200g pierś z kurczaka + warzywa
    18:00 Chleb żytni pełnoziarnisty 100g + Kurczak 100g
    20:00 Gainer 60g
    23:00 3jaja + 50g twaróg + 15g masło orzechowe czasami 50g kazeina + 15gram masło orzechowe
    Przynajmniej tak to będzie wyglądać w wrześniu .

    Co dodatkowo: jestem mały, a chcę być duży Czyli standardowe ambicje gimnazjalisty... Skończyłem technikum informatyczne, od kilku miesięcy pracuję w firmie pepsport (mam nadzieję, że mi głowy szef nie urwie, bo właśnie jestem w pracy ). Mieszkam na swoim, i mam kota. Tyle z ciekawostek.
    Z pozowaniem u mnie słabo...
    ZDJĘCIA:



    Ostatnio edytowany przez PePoNeNt; [ARG:4 UNDEFINED].
    Dziennik Treningowy

    Moje Podium

  • #2
    Geranium 30g było by trochę za mocno
    Forma fajna, wzrostu/wagi nie napisałeś

    Komentarz


    • #3
      Aj tam, czasami omdlewam na siłowni jak nikt nie patrzy, ale ogólne wrażenia pozytywne... no może oprócz delikatnych palpitacji serca

      Miałobyć 30mg, ale już edytować nie mogę, więc przepraszam za literówkę!

      Waga: bywa różnie 80-81kg
      Wzrost: 175cm
      Dziennik Treningowy

      Moje Podium

      Komentarz


      • #4
        OK, uzupełniam trening; w wrześniu dojdą sesje MMA może 2xweek:

        PONIEDZIALEK
        NOGI

        1. FRONT SQUATS + WSPIECIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S
        2. WYKROKI CHODZONE Z HANTLAMI 3S + WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S
        3. WYPROSTY + UGINANIA NA MASZYNIE 3S

        WTOREK
        BARKI + CZWOROBOCZNE
        0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

        1. WYCISKANIE SZTANGI STOJĄC DO CZUBKA GŁOWY
        2. WZNOSY BOCZNE W OPADZIE TUŁOWIA Z HANTLAMI JEDNORĄCZ + PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY
        3. WZNOSY PRZODEM NAPRZEMIANSTRONNE JEDNORĄCZ
        4. WZNOSY BOCZNE W OPADZIE TUŁOWIA + SZRUGSY Z HANTLAMI

        ŚRODA KLATKA
        0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

        1. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ 3S
        2. ROZPIĘTKI NA SKOSIE + POMPKI NA PORĘCZACH 3S
        3. KRZYŻOWANIE LINEK NA BRAMIE 3S

        CZWARTEK PLECY
        0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

        1. MARTWY CIĄG ZE SZTANGĄ 3S
        2. PODCIĄGANIE NA DRAŻKU W SZEROKIM CHWYCIE 3S
        3. ŚCIĄGANIE DRĄŻKA W WĄSKIM CHWYCIE DO KLATKI 3S
        4. WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ Z LINKĄ WYCIĄGU DOLNEGO 3S

        PIĄTEK BICEPS + TRICEPS + PRZEDRAMIE
        0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

        1. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJĄC 3S + WYCISKANIE HANTLI JEDNORĄCZ 3S
        2. UGINANIE MŁOTKOWE Z HANTLAMI STOJĄC 3S + POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3S
        3. UGINANIE W PODPORZE O KOLANO SIEDZĄC 3S + WYŻYNACZ NA WYCIAGU GORNYM 3S
        4. UGINANIE NA PRZEDRAMIONA NACHWYTEM + PODCHWYTEM

        To tyle, teraz tylko uzupełniać...
        Dziennik Treningowy

        Moje Podium

        Komentarz


        • #5
          no i wylatujemy zaraz z lukim giry kurowac
          dobra forma luk
          na moje oko to ja bym posilek 1wszy z pol godzinki wczesniej zrealizowal
          dobrego treningu dzis!
          sklep www.pepsport.pl
          nowosci,promocje,konkursy http://www.facebook.com/pages/pepspo...22435674496405
          profil trenerski https://www.facebook.com/pages/Mateu...24?ref=tn_tnmn

          Komentarz


          • #6
            To będzie mój cel: Wstać o 5:30! Chyba będę musiał zrobić tak jak miało to wyglądać z spóźnieniami na trening: Cofnę zegarek o te 30 min. i będę ciągle na czas ...


            Dziś trening nóg, osobiste doznania:
            - Trening sam w sobie miazga! Ostatnie super serie to na kompletnym zapotrzebowaniu w tlen. Z początku bardzo agresywnie, sporo krzyków i motywacji... Po siadach w których było konkretnie w piz**, już ucichliśmy każdy zajął się sobą i pracą nad równym oddechem . Nie obyło się od ciągłe rywalizacji powtórzeniowo-ciężarowej Pepo z Ronim i moich podjazdów do za dużych ciężarów

            - Schrzaniłem posiłek przed treningowy/śniadanie I (mało węgli, nie ten rodzaj białka), dlatego pod koniec zabrakło Power'a. Jednak dieta z góry, będzie w 100% wprowadzona za 3 dni, dlatego liczyłem się z drobnymi potknięciami.

            Jutro planuje wycisnąć z siebie maksymalną siłę... Koniec z treningiem regeneracyjnym .

            NOGI
            0. PRZYSIAD PRZÓD 2S ROZGRZEWKA
            1. FRONT SQUATS + WSPIECIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S
            2. WYKROKI CHODZONE Z HANTLAMI 3S + WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S
            3. WYPROSTY + UGINANIA NA MASZYNIE 3S
            Dziennik Treningowy

            Moje Podium

            Komentarz


            • #7
              Wrażenia z dziś:
              - Trening dobry, jednak drugi raz z rzędu kimałem 4h i jakoś nie było tego Power'a co sobie obiecałem... Dieta dziś bardzo bogata w świeże warzywa, to i humor oraz apetyt się poprawił.
              - Nogi po wczorajszym treningu ładnie odczuły "ofensywę"...
              - Musze pilnować swojego organizmu i go słuchać, aby się nie przetrenować bo treningi coraz cięższe a ja na wysokich obrotach już od dłuższego czasu.
              - Skończone geranium, jednak stosowałem go przez niecałe 20 dni, więc zaopatrzę się w kolejne porcje. Swoją droga uświadomiłem teraz sobie, że nie przyjmuję 30mg, tylko ~15 mg w dawce (biorę połowę porcji). Jakoś tak z przyzwyczajenia zapisałem te 30mg w pierwszym poście.

              WTOREK
              BARKI + CZWOROBOCZNE
              0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

              1. WYCISKANIE SZTANGI STOJĄC DO CZUBKA GŁOWY
              2. WZNOSY BOCZNE Z HANTLAMI JEDNORĄCZ + PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY
              3. WZNOSY PRZODEM NAPRZEMIANSTRONNE JEDNORĄCZ
              4. WZNOSY BOCZNE W OPADZIE TUŁOWIA + SZRUGSY Z HANTLAMI
              Ostatnio edytowany przez LukaszDr; [ARG:4 UNDEFINED].
              Dziennik Treningowy

              Moje Podium

              Komentarz


              • #8
                - Wczorajszy trening fajny, choć bez konkretnego speed'a z mojej strony... Brak odpowiedniego snu, i średni posiłek przed treningowy przyczynił się do tego.
                - Trening pleców bardzo średnio.
                - Dieta trzymana, obliczyłem aktualnie stan BTW:
                KCAL- ~3200
                Białko- ~3g
                Węgl.- ~5g
                Tłuszcz.- ~0,8g

                Muszę dokonać drobnych korekt w diecie i zejdę z Białka do poziomu ~2,3g, węgle podbije do min. ~6,5g i tłuszcze do ~1g na kmc. Dzięki temu zabiegowi, automatycznie skoczy nadwyżka kcal, która przyda mi się we wrześniu bo mam zamiar dodatkowo wrócić do SW (dokładnie mieszane) min.2x week.

                ŚRODA
                KLATKA
                0 - WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ 3S

                1. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ 3S
                2. ROZPIĘTKI NA SKOSIE + POMPKI NA PORĘCZACH 3S
                3. KRZYŻOWANIE LINEK NA BRAMIE 3S

                CZWARTEK
                PLECY

                1. MARTWY CIĄG ZE SZTANGĄ 3S
                2. PODCIĄGANIE NA DRAŻKU W SZEROKIM CHWYCIE 3S
                3. ŚCIĄGANIE DRĄŻKA W WĄSKIM CHWYCIE DO KLATKI 3S
                4. WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ Z LINKĄ WYCIĄGU DOLNEGO 3S
                Dziennik Treningowy

                Moje Podium

                Komentarz


                • #9
                  widze sie wszyscy przescigaja w tych nazwach tematu
                  kilka cm nizszy, kilka kg mniej, ale brzuch masz fajniejszy bede zagladac
                  Mój DT http://body-factory.pl/showthread.php?t=17440

                  Komentarz


                  • #10
                    Możesz napisać co to za białko że taka pompa ?

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak to jakie białko: Tylko ABNEXEN daje takie efekty ...
                      Dziennik Treningowy

                      Moje Podium

                      Komentarz


                      • #12
                        Ktoś dobrał się do mojego tytułu dziennika... Ale jak najbardziej mi się podoba ta zmiana! Ma być z jajem ;]

                        - Trening Piątkowy wykonany w Sobotę. Zrezygnowałem z przedramion, rwały jeszcze po MC. Średni, ze względu na uczucie osłabienia
                        - W piątek próbowałem wstać o tej 6, jednak coś mi nie wyszło i Peponent czekał i czekał Przyczyna tego jest mi znana dziś: Łapie mnie przeziębienie, to i organizm osłabł i sen miałem bardzo głęboki (budzik oraz połączenia tel. nie dały rady)

                        SOBOTA
                        BICEPS + TRICEPS


                        1. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJĄC 3S + WYCISKANIE HANTLI JEDNORĄCZ 3S
                        2. UGINANIE MŁOTKOWE Z HANTLAMI STOJĄC 3S + POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3S
                        3. UGINANIE W PODPORZE O KOLANO SIEDZĄC 3S + WYŻYNACZ NA WYCIAGU GORNYM 3S

                        P.S Wstyd, mi wstyd z tą nieobecnością na porannym treningu ;/
                        Ostatnio edytowany przez LukaszDr; [ARG:4 UNDEFINED].
                        Dziennik Treningowy

                        Moje Podium

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez LukaszDr Zobacz posta
                          Jak to jakie białko: Tylko ABNEXEN daje takie efekty ...
                          Miętki: I'm your father


                          zazdroszczę Wam tego teamu, napewno fajnie jest pracować z ludźmi o wspólnych pasjach
                          pytania o brain doping : http://ucinacz.pl/863435

                          Komentarz


                          • #14
                            Nowe produkty zakupione:
                            Na noc, zamiast Fitmax Good Night (smak: Rum-Cola, na początku się go BARDZO obawiałem, ale czasem doceniłem, że z wodą smakuje bardzo "orzeźwiająco") Olimp Pro Long smak:Czekolada. Dawno nie było w moim zestawie jakiegokolwiek smaku czekoladowego (jakiś tydzień ), a uwielbiam go.

                            Na razie o zakupie 1-3 pomyślę. Aktualnie przed będzie wchodzić porcja (6 albo 8) kaps. NITRO CAPS od Activlab (zawsze chciałem spróbować l-a. solo) + 2tabs. Life Energy (200mg kofeina + Żeń-Szeń dla picu).
                            Dziennik Treningowy

                            Moje Podium

                            Komentarz


                            • #15
                              PEPSPORT.PL TEAM treningi na mase

                              świezy materiał
                              sklep www.pepsport.pl
                              nowosci,promocje,konkursy http://www.facebook.com/pages/pepspo...22435674496405
                              profil trenerski https://www.facebook.com/pages/Mateu...24?ref=tn_tnmn

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X