Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SARM:Mk,GW, Ostaryna , Lexogenin

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pany GW jakie pewne, od Guru to wiem, ale chyba nie ma.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez satanic Zobacz posta
      Pany GW jakie pewne, od Guru to wiem, ale chyba nie ma.
      ProNutrition .GW działa dobrze, je też moja kobieta i jaja jej nie rosną więc raczej nie podsypane jakimś andro.
      Polecam od Virusa z paśnika, dobra cena.
      Ostatnio edytowany przez Vaadeer; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • Przy GW alko można czy lepiej odpuścić.

        Komentarz


        • Dzięki

          Komentarz


          • Ja jem od SA i zawsze śmiga

            Komentarz


            • Zamieszczone przez laparia Zobacz posta
              Przy GW alko można czy lepiej odpuścić.
              Zamieszczone przez Cajmer Zobacz posta
              Ja jem od SA i zawsze śmiga
              kolega wyjasnil

              Komentarz


              • Zamieszczone przez laparia Zobacz posta
                Przy GW alko można czy lepiej odpuścić.

                Komentarz


                • Ja będę miał na testy androchem i jestem ciekawy bo ich mk677 mnie miło zaskoczyło
                  Ostatnio edytowany przez ziki2000; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • Ktoś coś wie czy SA się nie popsuło? Już jakiś czas brałem od nich sporo rzeczy i zawsze było git a tu taki komentarz nagle
                    https://zapodaj.net/5e485c4dbf6b5.png.html
                    Ostatnio edytowany przez przemo2741; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • Nie mieszaj SA z Chinką. To dwie odrębne jednostki od dawna. Chłopaki żeby nie budować od nowa zostali na forum i płacą kase za miejsce. Tyle Ci mogę paowiedzieć.
                      www.PanDietka.pl

                      Konsultacje z zakresu dietetyki, dietetyki klinicznej.

                      Komentarz


                      • Ma ktos porownanie nowego i starego GW?
                        Nowe ma juz np brawn

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez maly mis Zobacz posta
                          Ma ktos porownanie nowego i starego GW?
                          Nowe ma juz np brawn
                          100% lepiej znosi stany zapalne i wpływa na autoimmunologie, w stosunku do starego.
                          Pod kątem wrażliwości, wytrzymałości, fajnego stanu na cardio - 20% działania starego GW.

                          Łuszczyce tym zaleczysz, pod kątem sportowym strata kasy. Chyba, że dostaniesz mix v1 i v2 to masz same plusy.

                          Imho nie warte.
                          www.PanDietka.pl

                          Konsultacje z zakresu dietetyki, dietetyki klinicznej.

                          Komentarz


                          • dzięki, w takim razie leci zamówienie kolejne

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez krissxd Zobacz posta
                              100% lepiej znosi stany zapalne i wpływa na autoimmunologie, w stosunku do starego.
                              Pod kątem wrażliwości, wytrzymałości, fajnego stanu na cardio - 20% działania starego GW.

                              Łuszczyce tym zaleczysz, pod kątem sportowym strata kasy. Chyba, że dostaniesz mix v1 i v2 to masz same plusy.

                              Imho nie warte.
                              Ciekawa sprawa. Mam kolegę z łuszczyca ciężka w sumie wlewu z nas mu doraźnie pomagały. Można by na nim startować, póki co CBD stosuje w dużych dawkach ale możnaby mu dorzucić te gw np z naltrexonem...
                              Ostatnio edytowany przez prosekto; [ARG:4 UNDEFINED].
                              «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

                              Komentarz


                              • Krissxd super
                                Zostaje na starym. Zoba tam pw

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X