Kuchnia wietnamska
 
stare 01-11-09, 20:14   #1
flinster
Turysta
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 2
Optymalny posiłek potreningowy

Witam,

czy mutant 30 min po treningu , bedzie lepszy od ryżu z makrelą/tuńczykiem.?

oczywiście wiem że co jedzenie to jedzenie a nie praktycznie "chemia" ale
patrząc ze strony czysto praktycznej jak jest.
czy miał ktoś doczynienia z taką i taką dietą i widział jakieś róznice.

i zachęcał bym mądzrzejszych panów , np pana "_Knife_" do załorzenia tematu
poświęconemu posiłkowi potreningowemu, co jeść po rannym treningu, co gdy
trening mamy krótko przed snem. czy warto carbo po treningu czy lepiej ryż, czy
warto zainwestować w białko w posiłek potreningowy czy zająć się dietą.
zmniejszyło by to liczbę tematów takich jak mój

Ostatnio edytowane przez flinster ; 01-11-09 o 20:17.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 01-11-09, 20:19   #2
Szafek
Ścięgno sarny
 
Avatar Szafek
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Śląsk
Postów: 211
Po treningu ryba niet, bo tłuszcze spowalniają wchłanianie makroskładników, a tego po treningu nie chcemy. Dobra opcja to ryż + kurczak + warzywa. Ja daje vitargo + bcaa i jest gut Gainerów nie polecam, po co płacić za cukier?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 01-11-09, 20:27   #3
Einherjer
Ścięgno sarny
 
Avatar Einherjer
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Postów: 215
Taki mintaj tłuszczy praktycznie nie ma, podejrzewam że są też inne ryby z małą ilością tłuszczu.
Dobre przyprawy i ryba na parę, do tego ziemniaczki i dobra sałatka- znacznie smaczniejsze i pewnie lepsze rozwiązanie niż gainer.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-09, 18:57   #4
Solv
od jedzenia
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 1,866
Umiarkowanych ilości tłuszczów w posiłku po siłowni nie ma się co obawiać. Z praktycznego punktu widzenia gainer zaraz po jest najwygodniejszy. Lepszym rozwiązaniem jest jednak białko + owoce a później normalny posiłek złożony z mięsa/ryby/drobiu i węglowodanów. Odżywka białkowa jest bardziej uniwersalnym suplementem i ma wiecej zastosowań a w większości gainerów węglowodany są podłe lub gdy są dobrej jakości uszczuplają niepotrzebnie portfel. Chyba, że pieniądze nie stanowią problemu i ogólnie lubimy suplojadztwo
  Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-09, 19:59   #5
soltys
Poczciwy dzik
 
Avatar soltys
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 749
gainer jest najwygodniejszy i najszybszy, szybkie bialeczko, szybkie wegle i to zaraz po treningu w bidonie...i masz z glowy posilek na godzine
  Odpowiedź z Cytatem
stare 02-11-09, 20:41   #6
Szafek
Ścięgno sarny
 
Avatar Szafek
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Śląsk
Postów: 211
Ile ludzi tyle opinii. Gainera bym nie tykał, jeśli masz tendencje do łapania tłuszczu, to tym bardziej. Po tr chuda rybka moze być, np tuńczyk
ale makrela do chudych nie należy
kurczak/wół/tuńczyk+ ryż/makaron/kasza
vitargo + paści
nwx pije po tren tylko białko i rośnie
Możesz kupić jakiegoś małego gainera i obserwuj co się będzie robiło. Jak zacznie cie podlewać wywal/oddaj/sprzedaj i wybierz coś z powyższego
no chyba że tluszcz ci nie przeszkadza to możesz nawet kebaba zakąsić
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-11-09, 09:08   #7
Mexyk
Zbanowany
 
Zarejestrowany: Sep 2009
Postów: 114
po treningu gainer lub cos co zawiera duzo glukozy (napewno nie owoce jak niektorzy ci tu radza) wafle ryzowe z miodem itp + szybkie bialko czyli wpc/wpi/wph lub aminokwasy, wg mnie lepsza druga opcja, potem jedz to na co masz ochote
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-11-09, 10:15   #8
usuniety_677
usunięty
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Postów: 2,381
Dlaczego nie owoce?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-11-09, 11:40   #9
Solv
od jedzenia
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 1,866
Cytat:
Napisał Mexyk Zobacz post
po treningu gainer lub cos co zawiera duzo glukozy (napewno nie owoce jak niektorzy ci tu radza) wafle ryzowe z miodem itp + szybkie bialko czyli wpc/wpi/wph lub aminokwasy, wg mnie lepsza druga opcja, potem jedz to na co masz ochote
Banany czy np. rodzynki nie zawierają Twoim zdaniem glukozy (a owocami są)? I jednocześnie polecasz miód, który składa się głównie z fruktozy... Jeśli chcesz za wszelka cenę udowodnić czyjąś niewiedze to przynajmniej upewnij się co do spójności swoich poglądów.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-11-09, 13:50   #10
flinster
Turysta
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 2
czyli jedząc białko + owoc a pozniej dopiero ryż + mięcho , zauważyliście znaczącą poprawe wzrostu mięśni tak?
pytam ponieważ jestem nie pracujący i to co kupie musi dać mi konkretne rezultaty, czyli znacząco zwiększyć swoją posturę bez zbędnego tłuszczu na brzuchu.
chciałbym by ktoś kto przebrnął już przez okres 90 kg przy ~180cm o podpowiedz.
warto kupować białko, carbo na okres potreningowy, czy sie warto sie 'cackać' i jeść odrazu ryż
z kurczakiem/rybką.
bo gainera jak widze warto tylko jako uzupełnienie diety, co zresztą popieram własnymi spostrzerzeniami

Ostatnio edytowane przez flinster ; 04-11-09 o 13:51.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-11-09, 15:38   #11
zbyleq
Zwierzokoks
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 3,145
jak robi masę to ja bym się nie cackał tylko 1g/kgmc carbo/glukozy etc etc i do tego białko 0,5g/kgmc
za godzinę normalny posiłek typu pierś+ryż

gainer też jest ok

Ostatnio edytowane przez zbyleq ; 04-11-09 o 15:41.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
gajner, posiłek, potreningowy, rybką

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:38.

 

Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Copyright Body-Factory.pl
A vBSkinworks Design

 

Hurtownia Odżywek



Dzisiaj polecamy




Fight24.pl


SDW.PL - Sport Dla Wszystkich
Gladio fight club