suplementy i odżywki
 
stare 04-03-13, 20:22   #1066
usuniety.
usunięty
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 158
Generalnie jesli o mase chodzi to trzeba by okno z 10 h zrobic. Ta dieta jest super, ale na rekomp z oknem do 4 h jedzenia. Masowac tez sie da, ale jesc trzeba o wiele dluzej w ciagu dnia.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 20:38   #1067
Clever
Jaszczomp BF
 
Avatar Clever
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: inąd
Postów: 6,966
Ad. robienia masówki na IF poteoretyzujmy sobie.

Załóżmy, że ktoś ma okno żywieniowe 8h.

Jest na plusie kcal.

Co się dzieje z kaloriami, które są 'nadwyżką'?


Zakładamy, że trening ogarniety i ułożony pod cel.

Ostatnio edytowane przez Clever ; 04-03-13 o 20:41.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 21:13   #1068
AzAzElKK
Jaszczomp BF
 
Avatar AzAzElKK
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: W-wa
Postów: 7,855
wychodzą ciepłą kupą z dupy
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 21:19   #1069
Las3k
Sztywny Pal Azji
 
Avatar Las3k
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Skąd: Łódź
Postów: 1,748
Romantyk
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 21:30   #1070
usuniety.
usunięty
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 158
Lightbulb

heheh
Co tu będziemy o teorii gadać. Ja w oknie od 1 h do 2 h codziennie zjadam 4/5 tyś kcal przy zapotrzebowaniu teoretycznym 2,5 tyś kcal. i co? I nic! Żrę jak świnia za przeproszeniem i waga stoi w miejscu, a teoretycznie powinienem paść się. Fakt faktem zawsze ćwiczę na czczo...

-------------edit

Podsumowując: żeby masować okno musi być długie, wydaje mi się, że co najmniej 10 h!

Ostatnio edytowane przez usuniety. ; 04-03-13 o 21:32.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 21:53   #1071
aelas86
Ścięgno sarny
 
Zarejestrowany: Aug 2012
Postów: 239
Mnie z kolei nawet przy 20h poście i treningu FBW na czczo, +500-1000kcal podlewa.
Ja stosuje IF tylko dlatego, że nie potrafię zjeść małych posiłków w ciągu całego dnia.

Jakbym miał przykładowo 5 posiłków dziennie, to po pierwszym nie mogę się doczekać już drugiego a tak to organizm jest przyzwyczajony do pory jedzenia i wtedy mogę zjeść raz, dwa ale porządnie.

A uważam, że masę też da się zrobić i do tego lepszej jakości niż typowa masówka 5x ryż, kurczak bo tutaj przynajmniej idzie czysty mięsień/recomp a nie mięso +fat.

Dobrze Clever napisała, co jak mamy wszystko dopracowane a zjemy +2-3tys kcal i to nie ze śmieci? Wysramy?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 22:07   #1072
KeNiO
Zwierzokoks
 
Avatar KeNiO
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 4,694
Cytat:
Napisał jarcow Zobacz post
heheh
Co tu będziemy o teorii gadać. Ja w oknie od 1 h do 2 h codziennie zjadam 4/5 tyś kcal przy zapotrzebowaniu teoretycznym 2,5 tyś kcal. i co? I nic! Żrę jak świnia za przeproszeniem i waga stoi w miejscu, a teoretycznie powinienem paść się. Fakt faktem zawsze ćwiczę na czczo...

-------------edit

Podsumowując: żeby masować okno musi być długie, wydaje mi się, że co najmniej 10 h!
potwierdzam

przy 4,5 tys b. dobrej jakościowo michy waga stała a nawet zaczłąem tracić
zapotrzebowanie to ok. 3300...
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 22:14   #1073
Matek93
Sezonowiec
 
Avatar Matek93
 
Zarejestrowany: Mar 2011
Postów: 367
Jak widać nie u każdego to działa ja lecę 18/6 w dt, w dnt mam 20/4 czasem więcej i masa idzie siła też.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 22:20   #1074
djmichol
Turysta
 
Avatar djmichol
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 18
To i ja swoje przemyślenia o IF napisze. Na IF jestem od września z początku 6h żywienia później w 4h, w 3 miesiące bardzo fajny recomp wyszedł +1kg wagi i lekki spadek tłuszczu. Później masa 4h jedzenia przez 2 miechy i 6-9h przez kolejny miesiąc i z 87 na 93 w porywach 95 kg. Jadłem wtedy 3,5tyś kCal w DNT i 4-4,5tyś kCal w DT przy czterech treningach siłowych i bieganiu około 30 km tygodniowo. Głównie niestety przybyło wody i tłuszczu, ale tak mozna przytyć na IF i siła na plus także.
Osobiście uważam, że jedzenie w 4 godziny lub mniej to bezsens i bardziej ciekawostka ,że można prawie cały dzień nie jeść nie obawiając się o "spadki'" , do 4h może się jedynie przydać na krótki okres maksymalnie miesiąc na końcówce redukcji. Żeby opinia była pełna jeszcze troche o treningu treningi na czczo, też bardzo fajnie się robi, moc jest tylko na krótki okres czasu, 45-60 min, przy dłuższych treningach brakuje mocy na końcówkę. Ode mnie to by było na tyle.
__________________
"Fuck your advice, I walk the path of the psychos"
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-03-13, 23:45   #1075
tazz666
Turysta
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 5
Trenuje rano na czczo . Widzialem przykladowy dzien dla takiego schematu i w nim jest trening o 6-7 i jedzenie 12-13. Niestety mi tak nie pasuje. Czy moge leciec schematem trening 7-8. Jedzenie start 16? Czy jednak jest za duza przerwa miedzy treningem a 1 posilkiek? w miedzy czasie bede pic 3 porcje bcaa po 10g. Celem jest redukcja.. Trening RPT
  Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-13, 07:50   #1076
usuniety.
usunięty
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 158
Cytat:
Napisał KeNiO Zobacz post
potwierdzam

przy 4,5 tys b. dobrej jakościowo michy waga stała a nawet zaczłąem tracić
zapotrzebowanie to ok. 3300...
U mnie się to tylko dzieje, gdy wszystko zjem w jednym posiłku (do 2 h). Wtedy kompletnie nie tyję nawet jeśli zjem +60/80/100% zapotrzebowania.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-13, 09:49   #1077
Malcerz2
Sezonowiec
 
Avatar Malcerz2
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Skąd: Gdańsk
Postów: 297
Przy masowaniu na IF nie trzymałbym się tak sztywno okna żywieniowego, bardziej bym zwracał uwagę na okno anaboliczne, które trwa około 24h po treningu. Wiec w dni treningowe sądze że lepiej jest jeść dłużej, a w DNT trzymać dłuższy post. No i przed treningiem zjeśc jakieś ~20% planowanych kalorii, najlepiej B+T.
Stosuje takie zasady na redukcji a idzie mi delikatny rekomp ale przy mocnym obcięciu kalorii.

W ogóle to nie wierzę w teorię bilansu kalorycznego. Nie potrafię zrozumieć skąd organizm może wiedzieć jaki ma być ten bilans. Wątroba nie ma żadnego rachmistrza który by liczył czy już zjedliśmy tyle by się zgadzało czy nie. To wszystko działa inaczej. Organizm zaspokaja swoje _bieżące_ potrzeby energetyczne z tego co w danej chwili ma do dyspozycji. Jemy - posiłek trawi się przez ileś(nawet naście) godzin, dostarczając w tym czasie energii i składników budulcowych. Jak jest tego za dużo, to zależnie od stanu hormonów(pewnie głównie insuliny)zagospodaruje to na tłuszcz i/lub mięśnie. Gdy mamy post(a to co miało być strawione - zostało), a poziom insuliny jest niski głównym źródłem energii jest tłuszcz z tkanki tłuszczowej. Wszystko zalezy od chwilowych potrzeb organizmu. Jest wysiłek potrzeby są wieksze, nie ma wysiłku - potrzeby są niższe. Bilans można stwierdzić dopiero post factum znając swój wydatek energetyczny(ale niby skąd).
IF ma tą zalete że pozwala rozdzielić metabolizm na czas budowy(okno żywieniowe) i czas w którym trzeba korzystać z energii w facie.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-13, 10:02   #1078
baran358
Ścięgno sarny
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 154
Widze spore poruszenie w tym temacie. Ale nikt nie ma czasu i checi zeby zajzec temat czy dwa nizej. Panowie jeśli jest tu ktos kto zechce ocenic moja diete to bardzo bym prosil .
  Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-13, 12:09   #1079
Mawashi
Trener Personalny
 
Avatar Mawashi
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Wiórkowo
Postów: 7,865
a kto tu ocenia diety?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 05-03-13, 12:14   #1080
Mawashi
Trener Personalny
 
Avatar Mawashi
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Wiórkowo
Postów: 7,865
Cytat:
Napisał Malcerz2 Zobacz post
Przy masowaniu na IF nie trzymałbym się tak sztywno okna żywieniowego, bardziej bym zwracał uwagę na okno anaboliczne, które trwa około 24h po treningu. Wiec w dni treningowe sądze że lepiej jest jeść dłużej, a w DNT trzymać dłuższy post. No i przed treningiem zjeśc jakieś ~20% planowanych kalorii, najlepiej B+T.
Stosuje takie zasady na redukcji a idzie mi delikatny rekomp ale przy mocnym obcięciu kalorii.

W ogóle to nie wierzę w teorię bilansu kalorycznego. Nie potrafię zrozumieć skąd organizm może wiedzieć jaki ma być ten bilans. Wątroba nie ma żadnego rachmistrza który by liczył czy już zjedliśmy tyle by się zgadzało czy nie. To wszystko działa inaczej. Organizm zaspokaja swoje _bieżące_ potrzeby energetyczne z tego co w danej chwili ma do dyspozycji. Jemy - posiłek trawi się przez ileś(nawet naście) godzin, dostarczając w tym czasie energii i składników budulcowych. Jak jest tego za dużo, to zależnie od stanu hormonów(pewnie głównie insuliny)zagospodaruje to na tłuszcz i/lub mięśnie. Gdy mamy post(a to co miało być strawione - zostało), a poziom insuliny jest niski głównym źródłem energii jest tłuszcz z tkanki tłuszczowej. Wszystko zalezy od chwilowych potrzeb organizmu. Jest wysiłek potrzeby są wieksze, nie ma wysiłku - potrzeby są niższe. Bilans można stwierdzić dopiero post factum znając swój wydatek energetyczny(ale niby skąd).
IF ma tą zalete że pozwala rozdzielić metabolizm na czas budowy(okno żywieniowe) i czas w którym trzeba korzystać z energii w facie.
1. ja nie wierzę w teorię zamachu smoleńskiego

2. i jak zauważyłeś, zaspokaja potrzeby. tylko twój organizm potrzebuje więcej a np. mój mniej energii i makroskładników. na bilans 0 każdy z naszych organizmów potrzebuje inną ilosc kcal/dzień/tydzień

generalnie czytając twoje wywody widać, że masz mgliste pojęcie o żywieniu i tym jak organizm gospodaruje energią i składnikami pokarmowymi
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
fasting-, intermittent, odpowiedzi, pytania

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:05.

 

Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Copyright Body-Factory.pl
A vBSkinworks Design

 

PeP Sport
Kuchnia chińska


Hurtownia Odżywek


Dzisiaj polecamy




Fight24.pl


SDW.PL - Sport Dla Wszystkich
Gladio fight club