Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 28 z 28

Wątek: Test +...

  1. #16
    usunięty
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Olsztyn
    Postów
    297
    vhailor bajki opowiadasz. Nie wiem z jakimi zawodnikami Ty gadasz, ale ciągle najlepszym towarem jest test, meta + wino.

    I na tym można zrobić sylwetkę godną mistrza Polski. Nie trzeba żadnych wynalazków ani ph. Żywy dowód na to będzie w tym roku na zawodach w Zabrzu...

    cały czas gadasz o wątrobie a widziałem gości co po mecie i winie wątrobę wysrywali tak samo jak bez głowy branym m-drolu więc nie wiem co tak się tych ph czepiasz
    Wiesz jaka jest różnica? Taka, że jak idę do apteki po towar to wiem co dostaję i dobrze znam działanie. Przy czym jestem pewien, że biorę to co na etykiecie podane.

    Ph- zabawa w rosyjską ruletkę z wątrobą. Może wysiądzie może nie wysiądzie

  2. #17
    Ale przeciez ph to zwiazki ktore od dawna czesto byly stosowane w medycynie-jedynie zostala jakas grupa dodana zeby lekko zwiazek sie roznil zeby obejsc prawo i tyle...a wiec czesto mozna ciekawe perelki spotkac z ph. Poczytajcie o histori ph kazdego osobno....

    A co do sylwetki no tak mozna zrobic na zawody na tesciu i mecie...ale zeby to bylo godne podziwu to juz widze zabawe w hgh i inse...oczywiscie sa wyjatki ...

  3. #18
    zrobisz cykl zobaczysz, ja spasowałem i kilku moich kumpli też, do dzisiaj czuję skutki wątroby. kumpel niby jebał Epi , ale też żeniła go wątroba jakby kose dostał od cygana w bebechy

    po metce miałem raz jeden mały ból. no i tyle właściwie.
    Ostatnio edytowane przez kovacs ; 29-09-11 o 20:44

  4. #19
    Gwiezdna Gwardia
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    strefa 51
    Postów
    9 612
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Ale przeciez ph to zwiazki ktore od dawna czesto byly stosowane w medycynie-jedynie zostala jakas grupa dodana zeby lekko zwiazek sie roznil zeby obejsc prawo i tyle...a wiec czesto mozna ciekawe perelki spotkac z ph. Poczytajcie o histori ph kazdego osobno....
    Tylko ta modyfikacja daje nieprzewidziane efekty.

    A podawanie oralne czegokolwiek dużo bardziej ryje wątrobę, tyczy się wszystkiego.


    kovacs - tyle tylko, że wątroba nie jest unerwiona.

  5. #20
    no wiadomo, ale tak się mówi. wątroba natomiast promienuje na inne narządy i z tąd ten ból.
    Ostatnio edytowane przez kovacs ; 29-09-11 o 21:25

  6. #21
    a meta nie zawsze pewna.

    kostuszek ty myślisz że na lekach się wałków nie robi ? to grubo się mylisz
    Kłopot polega na tym, że jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej.
    J.B.

  7. #22
    Gwiezdna Gwardia
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    strefa 51
    Postów
    9 612
    Cytat Zamieszczone przez kovacs Zobacz posta
    no wiadomo, ale tak się mówi. wątroba natomiast promienuje na inne narządy i z tąd ten ból.
    Promieniował to Czarnobyl.

    Może uciskać sąsiadujące narządy, jeśli jest powiększona

    Co do leków, to ostatnia wpadka w JELFIE - najlepiej świadczy, co może być w aptece...

  8. #23
    artykuł swojego czasu czytałem jak wielkie przekłamania są co do leków i jaka kasa na tym jest znajdę to wkleję może ludziom się trochę oczy otworzą.

    w ogóle w PL to dobrego towaru nie ma za bardzo

    myślicie że dlaczego najlepsi kulturyści w stanach siedzą ? bo tam jest dojście do towcu pierwsza klasa ale tylko dla nie licznych

    tam nie wpiepszają hgh z chin ...
    Kłopot polega na tym, że jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej.
    J.B.

  9. #24

  10. #25
    Polproduktow pochodzi duzo z chin ale wazne jak pozniej dane firmy to tworza na produkt koncowy
    Co do ph to racja ze przez to ze musza przejsc dluzsza droga modyfikacji to bardziej moze obciazac watrobe ale trzeba znac swoj organizm i tyle...niektorzy potrafia jesc po 100mg ed mety ,a inni po 20mg ed maja problemy zdrowotne...
    Ryzyko jest ale tak jak juz pisano wyzej z apteka w Pl tez roznie bywa.

  11. #26
    usunięty
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Olsztyn
    Postów
    297
    ziki2000 u mnie ćwiczy pewny mistrz Polski weteranów w kategorii do 80kg. Powiem więcej- to moja bliska rodzina. Żeby było śmieszniej jedzie na samych oralach i to w ilości która by rozśmieszyła 90% koksów

    I dupa a nie genetyka- ponad 20 lat stażu, dieta dopięta do ostatniego grama i niesamowity upór...

    Knife możesz dać jakiegoś linka albo rozwinąć temat? Bo niedawno kupiłem dużą paczkę prolo

  12. #27
    Wiesz to ja znam kolesia co ma 20 lat a nigdy nie bral koksu a wyglada lepiej niz wiekszosc wielkich kolesi...np. byl zmasowany-cale wakacje zapierdalal na budowie i wrocil nie jak wiekszosc ze po spadkach -tylko z zajebista rzezba a wiec jak mowie sa genetycy ktorzy nawet bez koksu robia zajebiste postepy ale nie kazdy tak ma

    Kostuszek a czemu jedzie na samych oralach ? boi sie igly

  13. #28
    Dla mnie ph/ds = saa. IMO Antek, meta czy wino obciażaja wątrobe jeśli nie w równym to jedynie w niedużo mniejszym stopniu jak ph (zależnie które środki porównujemy ze sobą). Druga kwestią jest ilość substancji w tabsie.
    Do m-drola trzeba dorosnąć. Znać swój organizm, być świadomym konsekwencji i użyć osłonek. To tak jakbyś obwiniał dece za blok czy gino.
    Jeśli nie chcesz obciążać wątroby to ph dają jakistam wybór. Trena, 1,4 ad, 11-oxo, furazadrol itd możno juz cos z tych środków wybrać.
    Inteligentny, mądry, błyskotliwy moderator, usuwa posty tylko tych, którzy są innego zdania

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy