Strona 6 z 25 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 76 do 90 z 368

Wątek: 2 dniowe GVT wg WODYNa

  1. #76
    Trener Impersonalny Awatar WODYN
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Suwałki/Poznań/Manchester
    Postów
    12 413
    Zrozum ze na ksztalt masz znikomy wplyw, zbuduj wieksze lapy uzywajac powyzszych wskazowek.

    W GVT uzywa sie jednego cwiczenia. Wybierz wiec to ktore wymaga najwiecej uwagi. Najprawdopodobniej bedxie to uginanie nachwytem, w ktorym powinienes brac 80% tego co podchwytem. Cw moze nie jest bezposrednio na czubek, ale tak na prawde zadne z cwiczen nie jest ;-)
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

  2. #77
    no tak, zdaje sobie sprawe... zastosuję się do wskazówek,

    sztanga prosta czy łamana lepsza na to uginanie nachwytem ?

    dzięki z góry
    Ostatnio edytowane przez kovacs ; 04-12-11 o 22:31

  3. #78
    Trener Impersonalny Awatar WODYN
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Suwałki/Poznań/Manchester
    Postów
    12 413
    łamana, nie bedzie tak wyginała nadgarstków

    jesli jestes zainteresowany, Poliquin rozracował idealne proporcje sił w danych ćwiczeniach.... oto proporcje oparte o wąskie wyciskanie leżąc, tam gdzie z ćw na biceps wypadniesz najsłabiej - to ćwiczenie powinieneś dać w superserii:

    Close Grip Bench Press 100%
    Incline Barbell Press 91%
    Parallel Bar Dips 117%
    Supinated Chin Ups 87%
    Behind Neck Press 66%
    Preacher Barbell Curls 46%
    Lying Tricep Ext, EZ Curl 40%
    Standing Reverse Curls 35%
    Seated DB OH Press (8RM) 29%
    Trap 3 Exercise (8RM) 10.2%
    External Rotation (8 RM) 9.80%
    **tempo for all movements is 4010
    Ostatnio edytowane przez WODYN ; 04-12-11 o 23:55
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

  4. #79
    Trener Impersonalny Awatar WODYN
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Suwałki/Poznań/Manchester
    Postów
    12 413
    tu znalazłem jeszcze uginanie na lawie skos

    Parallel Bar Dips* 423 lbs 117 %

    Close Grip Bench Press 360 lbs 100%

    Scott Barbell Curls 166 lbs 46 %

    Incline Dumbbell Curls 160 lbs 44%

    Lying Triceps Extensions 144 lbs 40%

    Standing Reverse Curls 126 lbs 35 %
    Ostatnio edytowane przez WODYN ; 05-12-11 o 00:00
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

  5. #80
    Żagiel
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    49
    Czy można w tym planie z pierwszej strony zastąpić czymś wyciskanie z kaptura? Chodzi mi o to żeby mniej angażować barki ( dostają mocno w inne dni w innej dyscyplinie sportowej ) a nie rezygnować z zaangażowania czworobocznego grzbietu itp. Cel planu recomp.
    Ostatnio edytowane przez Booger ; 07-12-11 o 00:47

  6. #81
    Trener Impersonalny Awatar WODYN
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Suwałki/Poznań/Manchester
    Postów
    12 413
    nie sądzę żeby to miało sens, czworoboczny raczej wyrabiałbym Martwy ciągiem ZE SZRUGSEM chyba ze chodzi Ci o dolną część

    to ze inna dyscyplina obciąża barki - nie znaczy ze od niej rosną.

    Skarżył mi sie pewien malarz że barki ma mocno obciążane w pracy ... jasne, pędzlem

    albo słyszałeś o łokciu tenisisty od pracy na klawiaturze?
    wiesz jak moza zapobiegać?
    otóż ćwicząc Z CIEZARAMI mięśnie które rzekomo przepracowujemy na klawiaturze

    powiedz co to za sport, to Ci moze coś doradze konkretniej
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

  7. #82
    Żagiel
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    49
    Argument z malarzem do mnie trafił

    No to może trochę inaczej zapytam: szukam planu na 2 dni w tygodniu, z naciskiem na rozwój nóg, rozwój górnych partii ciała nie jest priorytetem. GVT odpowiada mi ze względu na używanie przez większość czasu niedużych ciężarów w stosunku do maksa na 1 powtórzenie co wydaje mi się że jest mniej obciążające dla stawów. Celem jest wszechstronne przygotowanie lekkoatletyczne że tak to określę i recomp ( zbilansowana dieta na 0 ) Dyscyplina mało popularna: speedball Wchodzenie w specyfikę sportu nie jest konieczne, w skrócie tak jak wspomniałem wystarczy dobre przygotowanie lekkoatletyczne i ogólna sprawność. Jakie ćwiczenia byś polecał do takiego, myślę dość uniwersalnego celu treningowego przydatnego w sumie w różnych dyscyplinach?
    Ostatnio edytowane przez Booger ; 07-12-11 o 01:16

  8. #83
    Trener Impersonalny Awatar WODYN
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Suwałki/Poznań/Manchester
    Postów
    12 413
    no wlasnie ze powinienes zdradzic cos o specyfice sportu, jak chcesz nieprofesjonalnego podejścia to ... to mnie nie zaczepiaj

    trennig typu GVT u lekko atlety?
    faza 10x10 to jest raczej trening hipertroficzny, moze byc na poczatku dla wyrobienai bazy mięśniowej i technicznej i tyle

    mysle tez ze przeceniasz szkodliwosc wiekszych ciezarow i nie doceniasz tego ze odpowiednia technika czyni niemal niezniszczalnym
    Dorzeźbionych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz Silnego Nowego Roku

  9. #84
    Żagiel
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    49
    Hmm w takim razie ja przemyślę sprawę zanim znowu zapytam No może jedno pytanie teraz mi się nasuwa do głowy: jaki trening byś polecił na 2 dni w tyg do celu jak wyżej: wszechstronne przygotowanie lekkoatletyczne? Co przez to rozumiem: chcę biegać szybko czyli potrzebuję siły nóg jako bazy, nie ma silnych nóg bez silnych pleców itd, nie ma siły bez masy ale w takich granicach żeby nadal szybko biegać Wiadomo że to pewne uproszczenie co napisałem ale mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi. Jeśli odpowiedź bardzo odbiega od tematu to może być Pw oczywiście żebym nie śmiecił dalej w temacie
    Ostatnio edytowane przez Booger ; 07-12-11 o 01:39

  10. #85
    odliczywszy proporcje ciężaru, wyszło że najsłabszy jestem na uginaniu nachwytem, co nie dziwi bo nie robiłem tego ćwiczenia.

    robiłem z zapasem na 3 powtórzenia

    CG Bench 80 kg x 10
    Chins - ciało x 10
    Preacher curls 37kg x 8
    Incline curls 36kg x 9
    Reverse curls 28kg x 6

    więc uginanie nachwytem. chyba że coś pokręciłem.
    Ostatnio edytowane przez kovacs ; 07-12-11 o 14:45

  11. #86
    Cytat Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    na 3 dni...

    PN
    wycisk z kaptura, przysiad [dla osoby bez stojaków hack przysiad]

    SR
    drazek podchwytem , wyciskanie na skosnej [jesli nie masz to na poziomej]

    PT
    MC ze szrugsem , pompki na poręczach[jesli nie masz to wąski 40cm z mostkiem lub głową w dół]
    Plan idealny jak dla mnie na teraz, tylko nie jestem pewny czy te zestawy robimy na zasadzie super serii czy najpierw jedno ćwiczenie a później następne. Czytałem artykuł z linka podanego przez WODYNA ale chcę się upewnić. Bo rozumiem że kolejność ćwiczeń jaką podał WODYN jest nie przypadkowa.Po świętach chcę zrobić tydzień zero i zacząć od nowego roku. Proszę o odpowiedź najlepiej samego WODYNA, ewentualnie kogoś kto się na tym zna.

  12. #87
    najpierw jedno potem następne.
    Ostatnio edytowane przez kondek ; 22-12-11 o 14:41

  13. #88
    Mam jeszcze pytanie odnośnie przerw między ćwiczeniami. Tu cytuję:
    Cytat Zamieszczone przez WODYN Zobacz posta
    tak, ustal sobie 2 minuty, ale dla MC i przysiadu 3 minuty
    a w artykule http://www.sfd.pl/Oryginalny_Niemiec...a-t736573.html jest mowa o przerwach 60 sekundowych jeśli wykonujemy ćwiczenie w sekwencji. Jak już wcześniej pisałem mam zamiar zacząć od Nowego Roku 3 GTV wg WODYNA i nie wiem jak ustalić przerwy między seriami.

  14. #89
    Pytanie odnośnie przerw nieaktualne. Wczoraj robiłem pierwszy trening GTV 3dniowy wg WODYNA i zrobiłem przerwy 2min dla przysiadu 3, i myślałem że się porzygam Trening zajebisty, dziś ledwo chodzę i wcale nie dlatego że mam zakwasy bo ich nie mam Bolą mnie mięśnie po prostu i jestem zmasakrowany Mam jeszcze wątpliwości co do kolejności ćwiczeń bo niby najpierw powinno się ćwiczyć większą grupę mięśni a później mniejszą a w tym planie ta kolejność nie do końca jest zachowana. Niech ktoś mądry się wypowie, i wcale nie chodzi mi o to, że podważam wiedzę WODYNA tylko nie jestem pewny czy podał te ćwiczenia w kolejności w jakiej mają być ćwiczone czy tylko jakie się robi w danym dniu a kolejność sobie każdy sam ustala.

  15. #90
    hymmm pewnie siady sa po lawce albo cos w tym stylu...jesli tak to mysle ze w GVT po przysiadach nia mialbys ochoty na robienie czegokolwiek dlatego najpierw jest "latwe i lekkie" cwiczenie

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe