Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Wątek: Optymalny posiłek potreningowy

  1. #1

    Optymalny posiłek potreningowy

    Witam,

    czy mutant 30 min po treningu , bedzie lepszy od ryżu z makrelą/tuńczykiem.?

    oczywiście wiem że co jedzenie to jedzenie a nie praktycznie "chemia" ale
    patrząc ze strony czysto praktycznej jak jest.
    czy miał ktoś doczynienia z taką i taką dietą i widział jakieś róznice.

    i zachęcał bym mądzrzejszych panów , np pana "_Knife_" do załorzenia tematu
    poświęconemu posiłkowi potreningowemu, co jeść po rannym treningu, co gdy
    trening mamy krótko przed snem. czy warto carbo po treningu czy lepiej ryż, czy
    warto zainwestować w białko w posiłek potreningowy czy zająć się dietą.
    zmniejszyło by to liczbę tematów takich jak mój
    Ostatnio edytowane przez flinster ; 01-11-09 o 21:17

  2. Szukasz odpowiedniej odżywki?

  3. #2
    Ścięgno sarny Awatar Szafek
    Dołączył
    Jul 2009
    Lokalizacja
    Śląsk
    Postów
    217
    Po treningu ryba niet, bo tłuszcze spowalniają wchłanianie makroskładników, a tego po treningu nie chcemy. Dobra opcja to ryż + kurczak + warzywa. Ja daje vitargo + bcaa i jest gut Gainerów nie polecam, po co płacić za cukier?

  4. #3
    Taki mintaj tłuszczy praktycznie nie ma, podejrzewam że są też inne ryby z małą ilością tłuszczu.
    Dobre przyprawy i ryba na parę, do tego ziemniaczki i dobra sałatka- znacznie smaczniejsze i pewnie lepsze rozwiązanie niż gainer.

  5. #4
    Umiarkowanych ilości tłuszczów w posiłku po siłowni nie ma się co obawiać. Z praktycznego punktu widzenia gainer zaraz po jest najwygodniejszy. Lepszym rozwiązaniem jest jednak białko + owoce a później normalny posiłek złożony z mięsa/ryby/drobiu i węglowodanów. Odżywka białkowa jest bardziej uniwersalnym suplementem i ma wiecej zastosowań a w większości gainerów węglowodany są podłe lub gdy są dobrej jakości uszczuplają niepotrzebnie portfel. Chyba, że pieniądze nie stanowią problemu i ogólnie lubimy suplojadztwo

  6. #5
    gainer jest najwygodniejszy i najszybszy, szybkie bialeczko, szybkie wegle i to zaraz po treningu w bidonie...i masz z glowy posilek na godzine

  7. #6
    Ścięgno sarny Awatar Szafek
    Dołączył
    Jul 2009
    Lokalizacja
    Śląsk
    Postów
    217
    Ile ludzi tyle opinii. Gainera bym nie tykał, jeśli masz tendencje do łapania tłuszczu, to tym bardziej. Po tr chuda rybka moze być, np tuńczyk
    ale makrela do chudych nie należy
    kurczak/wół/tuńczyk+ ryż/makaron/kasza
    vitargo + paści
    nwx pije po tren tylko białko i rośnie
    Możesz kupić jakiegoś małego gainera i obserwuj co się będzie robiło. Jak zacznie cie podlewać wywal/oddaj/sprzedaj i wybierz coś z powyższego
    no chyba że tluszcz ci nie przeszkadza to możesz nawet kebaba zakąsić

  8. #7
    po treningu gainer lub cos co zawiera duzo glukozy (napewno nie owoce jak niektorzy ci tu radza) wafle ryzowe z miodem itp + szybkie bialko czyli wpc/wpi/wph lub aminokwasy, wg mnie lepsza druga opcja, potem jedz to na co masz ochote

  9. #8
    Dlaczego nie owoce?

  10. #9
    Cytat Zamieszczone przez Mexyk Zobacz posta
    po treningu gainer lub cos co zawiera duzo glukozy (napewno nie owoce jak niektorzy ci tu radza) wafle ryzowe z miodem itp + szybkie bialko czyli wpc/wpi/wph lub aminokwasy, wg mnie lepsza druga opcja, potem jedz to na co masz ochote
    Banany czy np. rodzynki nie zawierają Twoim zdaniem glukozy (a owocami są)? I jednocześnie polecasz miód, który składa się głównie z fruktozy... Jeśli chcesz za wszelka cenę udowodnić czyjąś niewiedze to przynajmniej upewnij się co do spójności swoich poglądów.

  11. #10
    czyli jedząc białko + owoc a pozniej dopiero ryż + mięcho , zauważyliście znaczącą poprawe wzrostu mięśni tak?
    pytam ponieważ jestem nie pracujący i to co kupie musi dać mi konkretne rezultaty, czyli znacząco zwiększyć swoją posturę bez zbędnego tłuszczu na brzuchu.
    chciałbym by ktoś kto przebrnął już przez okres 90 kg przy ~180cm o podpowiedz.
    warto kupować białko, carbo na okres potreningowy, czy sie warto sie 'cackać' i jeść odrazu ryż
    z kurczakiem/rybką.
    bo gainera jak widze warto tylko jako uzupełnienie diety, co zresztą popieram własnymi spostrzerzeniami
    Ostatnio edytowane przez flinster ; 04-11-09 o 14:51

  12. #11
    jak robi masę to ja bym się nie cackał tylko 1g/kgmc carbo/glukozy etc etc i do tego białko 0,5g/kgmc
    za godzinę normalny posiłek typu pierś+ryż

    gainer też jest ok
    Ostatnio edytowane przez zbyleq ; 04-11-09 o 16:41

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe