Strona 1 z 190 1231151101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 2839

Wątek: Orzeł w Coronie czyli poradnik preppersa

  1. #1

    Orzeł w Coronie czyli poradnik preppersa

    Sprawy nabierają tempa i nie wnikając w faktyczne zagrożenie niesione przez Coronawirusa jest jeszcze zagrożenie paniką przez hype w mediach.

    Ja wczoraj kupiłem trochę niepsującego się żarcia w Selgorise za 600zł tak na wszelki wypadek jakby ludziom odjebało i rzucili się na sklepy.

    Ryż, mąką i wszelkiego rodzaju konserwy z długą datą przydatności żeby mogły sobie leżeć, masło, olej cukier, mleko UHT, suche drożdże.

    Ktoś jeszcze czy tylko ja?
    Ostatnio edytowane przez papsi ; 28-02-20 o 10:24

  2. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu
  3. #2
    tylko Ty.

  4. #3
    Mieszkam w landzie NRW - 20 przypadków.
    Nie ma jako takiej paniki, ale ludzie wykupują wodę i produkty z długim terminem przydatności.
    Koledzy z biura zaopatrzyli się też w NRG-5 (Emergency Food Compact Ration).

  5. #4
    Rozumiem ze jak wybuchnie panika to mi catering przestana przywozić ?

    Mam prochu wpc na pare miesiecy a wiec bede żył

  6. #5
    ps.dzis mówili ze koronawirus to moze byc wirus typowo sezonowy jak grypa itp zapewne a wiec w wakacje moze bedzie po wszystkim ?
    20% umieralnośc głównie ludzi po 80tym roku zycia a więc może damy rade

  7. #6
    poki co, to rzucili sie na rekawiczki i mydlo antybakteryjne - bo w niektorych sklepach tylko cena zostala

  8. #7
    Jak ktos chce sie doedukowac w temacie to w komentarzach dodaja newsy na bierzaco https://www.bogaty.men/coronavirus-n...te-sytuacyjny/

  9. #8
    Cytat Zamieszczone przez papsi Zobacz posta
    Sprawy nabierają tempa i nie wnikając w faktyczne zagrożenie niesione przez Coronawirusa jest jeszcze zagrożenie paniką przez hype w mediach.

    Ja wczoraj kupiłem trochę niepsującego się żarcia w Selgorise za 600zł tak na wszelki wypadek jakby ludziom odjebało i rzucili się na sklepy.

    Ryż, mąką i wszelkiego rodzaju konserwy z długą datą przydatności żeby mogły sobie leżeć, masło, olej cukier, mleko UHT, suche drożdże.

    Ktoś jeszcze czy tylko ja?
    Ogólnie to już dawno temu Merkel mówiła że warto byłoby mieć zapasy na ok. 10 dni w kontekście tych huraganów których przybylo a ostatnich latach. Ja patrzę ile mam strączków, kasz itd., to bym na luzie pociągnął i dwa tygodnie. Gorzej z woda, jakby brakło w kranie to jest koniec.

  10. #9
    Ja sobie kupiłem składany baniak 40l z kranikiem na allegro na razie za grosze i jak będzie coraz gorzej to będę go trzymał napełniony

  11. #10
    Cytat Zamieszczone przez siwy800 Zobacz posta
    Ogólnie to już dawno temu Merkel mówiła że warto byłoby mieć zapasy na ok. 10 dni w kontekście tych huraganów których przybylo a ostatnich latach. Ja patrzę ile mam strączków, kasz itd., to bym na luzie pociągnął i dwa tygodnie. Gorzej z woda, jakby brakło w kranie to jest koniec.
    A czy w jakims kraju gdzie jest obecnie zle odcieli wode ze tak sie o to martwisz ?

  12. Wybierz suplementy dla siebie

  13. #11
    Sztywny Pal Azji Awatar Stud
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    KOS / RZ
    Postów
    1 472
    Jestem w trasie.

    W Lidlu w Baden Baden kupiłem ostatnie kilka sztuk płynów do dezynfekcji rąk. Maseczke też mam w razie w. Na Włochy szeryf nikogo nie posyła. Chociaż, wirus już jest prawie wszędzie. Tutaj w Badenii już kilka przypadków.
    Ostatnio edytowane przez Stud ; 28-02-20 o 11:45

  14. #12
    Te maski to nie pic na wodę ? gdzies mowili ze mało co to pomaga...moze ktos bardziej w temacie ?
    Jutro jade po ryż/makaron itp...platki owsiane,pancakes i inne prochy białkowe mam na x miesięcy zapasu

  15. #13
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    A czy w jakims kraju gdzie jest obecnie zle odcieli wode ze tak sie o to martwisz ?
    Na pewno nie z powodu coronawirusa. Ale mogę sobie wyobrazić, że w kraju z najgorsza retencja wody w Europie i z debilami chcącymi betonować Wiśle i Odrę u władzy może jej wkrótce brakować. Jak w zeszłym roku w Skierniewicach.

  16. #14
    Sztywny Pal Azji Awatar Stud
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    KOS / RZ
    Postów
    1 472
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Te maski to nie pic na wodę ? gdzies mowili ze mało co to pomaga...moze ktos bardziej w temacie ?
    Jutro jade po ryż/makaron itp...platki owsiane,pancakes i inne prochy białkowe mam na x miesięcy zapasu
    Picem jest używanie maski jako zabezpieczenia przed zachorowaniem. Słyszałem jednak, że niektóre firmy sobie życzą, że kierowca ma być w maseczce, więc wolę być przygotowanym.

  17. #15
    Maskę powinni nosić chorzy, bo wirus ten może przedostać się także przez kanaliki łzowe.
    Umiernalność wśród ludzi do 39 r.ż. wynosi ok. 0,2%, podobnie jak przy grypie.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy