Strona 28 z 41 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 406 do 420 z 608

Wątek: Laby , co bijemy, co polecamy, a co na pewno NIE !

  1. #406
    Exportmed ktoś coś wie jakość itd na PW

  2. #407
    Jaszczomp BF
    Dołączył
    Aug 2010
    Lokalizacja
    Górny Śląsk
    Postów
    7 400
    Przecież poprzednia strona o tym jest i nawet jeden temat specjalnie założony z testem.

  3. #408
    Cytat Zamieszczone przez paulsenior Zobacz posta
    I u mnie ba cypio mocno syfi plecy.
    Chociaż ja to poczatkujacy amator jestem.
    Zamowilem atd, gw i t3.
    Myslem czy sprobowac innego producenta.
    Tiromel zaczac od 12.5 i tak co 4 dni zwiekszac czy od razu na 25 wejsc a za tydzien na 50?
    Dziekuje za rzeczowe odpowiedzi.
    Ja bym zaczął od 12,5 i zwiększał. Pod kątem substancji nie ma to znaczenia ale może się okazać że masz jakąś alergie itp na choćby wypełniacze.

    Ps to można jeszcze kupić legit ATD? Wydawało mi się że sam wałki latają. Rozumiem że tego cypka ciągniesz cały czas, do t3 to z 500mg/ew potrzebujesz.
    Ostatnio edytowane przez log ; 10-01-19 o 08:38

  4. #409
    Cytat Zamieszczone przez nasser06 Zobacz posta
    Exportmed ktoś coś wie jakość itd na PW
    B.dobra jakoś za tą kasę - szamali u mnie h-drola, madola, sustę, metę i wszystko śmigało

  5. #410
    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    Ja bym zaczął od 12,5 i zwiększał. Pod kątem substancji nie ma to znaczenia ale może się okazać że masz jakąś alergie itp na choćby wypełniacze.

    Ps to można jeszcze kupić legit ATD? Wydawało mi się że sam wałki latają. Rozumiem że tego cypka ciągniesz cały czas, do t3 to z 500mg/ew potrzebujesz.
    Atd hadesa. Naiwnie wierzę, ze siedzi tam atd. Jak dojdzie i stestuje, moge napisać czy warto.
    Tak cypek od około roku.
    Styknie co 4 dni zwiekszac t3?

  6. #411
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 670
    Cytat Zamieszczone przez nasser06 Zobacz posta
    Exportmed ktoś coś wie jakość itd na PW
    suste wbilem flakon i dzilala jak susta, wyniki testa wysokie - wyzsze niz na cypku na na takiej samej dawce oraz wiecej wody podskornej niz na cypku, a libido wyzsze niz na enanie
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 10-01-19 o 12:31
    Konsultacje dietetyczne i suplementacyjne, układanie cykli dopingowych ----> PRIV

  7. #412
    Kiedyś wspominałem, że przerzuca się z bolda PB na Alchemie pro (rzut z chologramem i zdrapka) odstawilem AI i po dwóch tygodniach zadałem estro, trzyma w ryzach w przeciwieństwie do PB. Waskularyzacja na ac też na plus.

  8. #413
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 614
    Cytat Zamieszczone przez emdzej88 Zobacz posta
    Kiedyś wspominałem, że przerzuca się z bolda PB na Alchemie pro (rzut z chologramem i zdrapka) odstawilem AI i po dwóch tygodniach zadałem estro, trzyma w ryzach w przeciwieństwie do PB. Waskularyzacja na ac też na plus.
    Potwierdza To moje odczucia tyle że organoleptyczne bez badań

  9. #414
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 670
    Cytat Zamieszczone przez emdzej88 Zobacz posta
    Kiedyś wspominałem, że przerzuca się z bolda PB na Alchemie pro (rzut z chologramem i zdrapka) odstawilem AI i po dwóch tygodniach zadałem estro, trzyma w ryzach w przeciwieństwie do PB. Waskularyzacja na ac też na plus.
    bo z pb tylko testy smigaja z tego co wiem. tam nawet deca i bold jebany jest. na czyms zarabiac musza. widac ze w alchemil jest bold, ciekwe ile bo jak badalismy to juz np 15mg trenu ace czystego podawanego co 2 dni podbijalo prolke i falszowalo estro, w starym cyberze kozaku co kazdy sie jaral w acecie bylo 30mg trenu zamiast deklarowanych 100 i juz klepal. porobie badania i dobre rozeznanie i bede tez wiedzial jaka dawka bolda juz trzyma estro
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 10-01-19 o 14:30
    Konsultacje dietetyczne i suplementacyjne, układanie cykli dopingowych ----> PRIV

  10. #415
    Cytat Zamieszczone przez prosekto Zobacz posta
    suste wbilem flakon i dzilala jak susta, wyniki testa wysokie - wyzsze niz na cypku na na takiej samej dawce oraz wiecej wody podskornej niz na cypku, a libido wyzsze niz na enanie
    Susta dobra poszly z 4 flaszki i wszystko cacy, dawka 750mg ew

  11. #416
    Cytat Zamieszczone przez prosekto Zobacz posta
    bo z pb tylko testy smigaja z tego co wiem. tam nawet deca i bold jebany jest. na czyms zarabiac musza. widac ze w alchemil jest bold, ciekwe ile bo jak badalismy to juz np 15mg trenu ace czystego podawanego co 2 dni podbijalo prolke i falszowalo estro, w starym cyberze kozaku co kazdy sie jaral w acecie bylo 30mg trenu zamiast deklarowanych 100 i juz klepal. porobie badania i dobre rozeznanie i bede tez wiedzial jaka dawka bolda juz trzyma estro
    Super jakby były takie badania co do bolda bo wieksza dawka bolda u mnie odpada bo takie drętwienie konczyn mam ze co chwila sie budze w nocy ;/

    Deka pb wbijałem pare miesiecy temu -dawka 750mg ew i tak średnio, działac działa ale chyba wcześniej lepiej czułem dekie innych firm na tej dawce

  12. #417
    Cytat Zamieszczone przez paulsenior Zobacz posta
    Atd hadesa. Naiwnie wierzę, ze siedzi tam atd. Jak dojdzie i stestuje, moge napisać czy warto.
    Tak cypek od około roku.
    Styknie co 4 dni zwiekszac t3?
    Tak.

  13. #418
    Cytat Zamieszczone przez Poki Zobacz posta
    Jaki cyp pakowany w solo ampy po 1ml?
    Alpha Pharma

  14. #419
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 670
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Super jakby były takie badania co do bolda bo wieksza dawka bolda u mnie odpada bo takie drętwienie konczyn mam ze co chwila sie budze w nocy ;/

    Deka pb wbijałem pare miesiecy temu -dawka 750mg ew i tak średnio, działac działa ale chyba wcześniej lepiej czułem dekie innych firm na tej dawce
    chuj a nie deca ziom, wbijalem dece apteczna 3 rodzaje w tym Polaka w pojebanej cenie wiec wiem co to deca. nigdy nie przekroczylem dawki 250mg co 5 dni bo juz na takiej czulem sidy

    co prawda i na szczescie nie kazy musi miec takie same odczucia, ale na dece jest charakterystyczny koksiarki wyglad - wypelnione miesnie - mocna sylwetka. przy 750/tydzien nie da sie tego nie zauwazyc
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 10-01-19 o 18:02
    Konsultacje dietetyczne i suplementacyjne, układanie cykli dopingowych ----> PRIV

  15. #420
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    May 2010
    Lokalizacja
    dolina muminków
    Postów
    2 399
    ciekawe rzeczy piszecie. mam na probe po 2 flaszki deki trenu e i mastera e z pb i mam zamiar na tym przeleciec caly tegoroczny sezon + t400 ze starego cybera. to widze ze bede zadowolony

    co moze siedziec w tych srodkach?wlasciwe substancje zanizone czy raczej jakis test enan?

    odechciewa sie zabawy... wszedzie tylko waly. czas zostac na solo tesciu chyba albo rzucic ten sport w diably.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy