Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 194

Wątek: Siła w TS i szczypta masy - DT

Siła w TS i szczypta masy - DT

Cześć wszystkim. Zakładam ten dziennik, żeby wziąć się za siebie jeszcze bardziej.
    Mam na imię Aaron (rocznik 99) i trenuję pod trójbój od marca tego roku. Wcześniej parę lat judo, jeszcze wcześniej kyokushin i pływanie. Jednak dopiero w tym roku znalazłem coś, co mi całkiem fajnie idzie.
    Obecna waga to około 101 kg, wzrost 185 cm. Jem około 3700 kcal.
    We Wrześniu odbyłem swoje pierwsze zawody z wynikami:
    przysiad 200 kg
    wyciskanie 130 kg
    martwy 230 kg
    Co dało mi 3 miejsce w kat. wagowej open. Treningowo szło oczywiście więcej, niestety od sierpnia nie jestem w formie, przez paskudne bóle w odc. lędźwiowym. Zawsze mc wykonywałem klasykiem, ale mimo miesięcznej przerwy w jego robieniu, na zawodach musiałem spróbować sumo.
    Na dniach prawdopodobnie wybieram się na Mistrzostwa Polski, ale jeszcze nie jestem pewien w stu procentach, ponieważ plecy bolą coraz mocniej, co uniemożliwia mi choćby zwykłe schylenie się. Dzisiaj idę do fizjoterapeuty (wiem, w czas), może coś pomoże. Ogólnie od Kwietnia mam zakaz ćwiczeń na siłowni od ortopedy, ale w końcu znalazłem coś dla siebie i już mam zrezygnować? Jebać, skończę dopiero jak zdechnę

2. Chcesz spalić tłuszcz?

spalacz tluszczu
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    W tym sezonie dużo młodych i silnych dzienników

Cajmer, trenowałeś może kiedyś w Platinium, w GK?

Dzisiejszy trening:
    Przysiad low bar 1x10 140kg, kolejna seria przerwana po piątym powtórzeniu.
    Wyciskanie 1x6 i 1x5 ciężar 100kg (zupełny brak siły)
    Martwy nie zrobiony. Silny ból przy 70 kg(których nawet nie oderwałem z ziemi)
    Rozciąganie i lekkie rolowanie.