Strona 1 z 17 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 247

Wątek: MarcinM - "If I didn't have a job and lifting was my job..."~J.W.

Sezonowiec

MarcinM - "If I didn't have a job and lifting was my job..."~J.W.

Hejka!

O mnie:

Na imię mam Marcin, mam 19 lat, i studiuję na kierunku lekarskim na łódzkim UMEDzie. Od ponad roku śledzę forum - trafiłem tutaj śledząc dziennik Griega, z którym kiedyś chodziliśmy na tę samą siłownię (pozdrawiam ). Z żelaznym sportem jestem związany od 5 lat, zaczynając od nieogarniętych splitów z półprzysiadami i tak dalej Potem przez jakiś czas trenowałem sztuki walki i siłownia zeszła na drugi plan, starałem się jedynie utrzymać siłę i dynamikę. Od grudnia trenuję już tylko na siłowni, obecnie na Fit Fabric 8 (Teofilów).

Wróciłem właśnie z wakacji, przed którymi kończyłem zmodyfikowany trening Billa Stara, udało mi się osiągnąć na nim jakieś tam wyniki siłowe, niestety nie mogłem szaleć z ciężarem na przysiadach i martwych ciągach z powodu naderwania więzadła pobocznego piszczelowego lewego w grudniu zeszłego roku - jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, zacząłem trenować przysiady przednie, dokładałem 2,5kg tygodniowo i przebiłem poprzednie wyniki Nauczyło mnie to też porządnego planowania i stosowania długofalowej progresji.

Wyniki siłowe z końca lipca:

Fronty - technika jest chyba okej, jedynie muszę walczyć z pronującą się lewą stopą (w najbliższym czasie idę do znajomego fizjoterapeuty):
    https://www.youtube.com/watch?v=Y2u4EiS-tSE

Dipsy - wiem, że juz się klata zaokrągliła, wina ciężaru:
    https://www.youtube.com/watch?v=pI5OYx9FP94

Żołnierz - 62,5kg stabilnie, 65kg zahuśtało, 67,5kg juz nie poszło:
    https://www.youtube.com/watch?v=fT01D1XQc20
    https://www.youtube.com/watch?v=cTR4C98I_hA

Martwy ciąg - 25x110kg (nie chciałem dorzucać ciężaru ze względu na więzadło to cardio robiłem )

Podciąganie chwytem neutralnym - 3xcc+40kg

Cele i plan treningowy: