Strona 110 z 112 PierwszyPierwszy ... 1060100108109110111112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 636 do 1 650 z 1680

Wątek: [CUT] Podaj cegłę yyy albo deskę - budujemy dom, b-f: budowlane forum

  1. #1636
    Uuuu.. Będzie miała miękko..

  2. #1637
    Zwierzokoks Awatar fosa
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    ביילסקו
    Postów
    3 791
    panowie, moze ktos z was mial podobnie.
    kwadrat w cenie rynkowej 170tys do wyrwania za 120.
    co zr skarbowka zeby sie nie obraziła?

  3. #1638
    Trener Personalny Awatar Mawashi
    Dołączył
    Mar 2009
    Lokalizacja
    Wiórkowo
    Postów
    10 348
    Cytat Zamieszczone przez fosa Zobacz posta
    panowie, moze ktos z was mial podobnie.
    kwadrat w cenie rynkowej 170tys do wyrwania za 120.
    co zr skarbowka zeby sie nie obraziła?
    jak kupujesz to co ma miec skarbowka?

  4. #1639
    jeśli stary lokal to: wysoki nakład prac uwzględniający wymiany i remonty instalacji, podłóg, okien itp. całkowite zużycie obecnego wyposażenia i elementów stałych .
    to sprawiło, że sprzedający musiał zejść z ceny.

  5. #1640
    Zwierzokoks Awatar fosa
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    ביילסקו
    Postów
    3 791
    Cytat Zamieszczone przez Mastif Zobacz posta
    jeśli stary lokal to: wysoki nakład prac uwzględniający wymiany i remonty instalacji, podłóg, okien itp. całkowite zużycie obecnego wyposażenia i elementów stałych .
    to sprawiło, że sprzedający musiał zejść z ceny.
    dzięki.

    Cytat Zamieszczone przez Mawashi Zobacz posta
    jak kupujesz to co ma miec skarbowka?
    jakie adnotacje zawrzec w umowie aby nie dojebali sie do niskiej ceny.
    podobnie jak z zakupem używanego pojazdu

  6. #1641
    Podłogi z mikrocementu? Ktoś robił, użytkował, widział?

  7. #1642
    Trener Personalny Awatar Mawashi
    Dołączył
    Mar 2009
    Lokalizacja
    Wiórkowo
    Postów
    10 348
    Cytat Zamieszczone przez fosa Zobacz posta
    dzięki.


    jakie adnotacje zawrzec w umowie aby nie dojebali sie do niskiej ceny.
    podobnie jak z zakupem używanego pojazdu
    Do remontu generalnego

  8. #1643
    Cytat Zamieszczone przez fosa Zobacz posta
    dzięki.


    jakie adnotacje zawrzec w umowie aby nie dojebali sie do niskiej ceny.
    podobnie jak z zakupem używanego pojazdu
    Najlepiej przed jakimkolwiek remontem zrób też zdjęcia poglądowe stanu mieszkania. Miałem to samo jak kupiłem moje 50m2 za 90k. Z tego co pamiętam to do 5 lat wstecz mogą grzebać.

  9. #1644
    Jaszczomp BF
    Dołączył
    Aug 2010
    Lokalizacja
    Górny Śląsk
    Postów
    7 615
    Tylko właśnie to chyba mieszkanie które nie jest do remontu.

  10. #1645
    Każde jest.

  11. #1646
    Sztywny Pal Azji Awatar P4TRYK
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    1 859
    upierdol sciany farbkami i zrób zdjęcia, napisz ze do remontu xd

  12. #1647
    Zwierzokoks Awatar fosa
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    ביילסקו
    Postów
    3 791
    jest po kapitalnym ale na dniach będą rury na PCV wymieniać w całym pionie wiec zrobię foty, panele stare do zerwania i kolejne foty.
    wykipie mleko i powiem ze nowa kuchnie trzeba
    Ostatnio edytowane przez fosa ; 09-09-19 o 15:32

  13. #1648
    spytaj robotników w którym mieszkaniu w pionie był najgorszy syf.
    następnie idź Pan tam i zrób Pan tam foty
    albo w klatce obok, aby się układ zgadzał.
    hasztag onion king.

  14. #1649
    Trener Personalny Awatar Mawashi
    Dołączył
    Mar 2009
    Lokalizacja
    Wiórkowo
    Postów
    10 348
    Cytat Zamieszczone przez Mastif Zobacz posta
    spytaj robotników w którym mieszkaniu w pionie był najgorszy syf.
    następnie idź Pan tam i zrób Pan tam foty
    albo w klatce obok, aby się układ zgadzał.
    hasztag onion king.
    widac, że cebularz
    profeska

  15. #1650
    Lubelskie

    Proste

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy