Strona 2 z 28 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 412

Wątek: Condor / Jak trenujesz tak będziesz walczyć ...

  1. #16
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Będe pisał ostatnie serie bo niema sensu sie rozpisywać


    Zarzut na klatke ze zwisu bez podsiadu 100kg x 3

    Przysiad ''przedni'' 120kg x 3

    Drążek chwytem neutralnym wąskim 40kg x 3

    Martwy klasyczny 190 x 2

    Wyciskanie żołnierskie ze stojaków 80kg x 1 + regresja 60kg x 10

    Siła chwytu - kilka serii po kilka sekund (pogrubione uchwyty specjalne do treningu chwytu) 100kg

    Takie ćwiczenie gdzie sie dzwiga tylko tułów do góry a nogi sa zablokowane (pod ukos) 100kg x 8

    Rozciąganie pleców i masaż na maszynie .

    Waga miedzy 93 a 95kg
    Ostatnio edytowane przez Condor ; 30-11-16 o 21:47

  2. #17
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    W tym wieku to ja nie wiedziałem jak sztanga wygląda ... smutne ale co zrobić . Nie wiem skąd w tych dzieciach taka siła .

    https://www.youtube.com/watch?v=Cb8jooKmzss
    Ostatnio edytowane przez Condor ; 02-12-16 o 18:26

  3. #18
    te dzieci prawdopodobnie ćwiczą odkąd potrafią chodzić

  4. #19
    Zwierzokoks Awatar fosa
    Dołączył
    May 2011
    Lokalizacja
    ביילסקו
    Postów
    3 769

  5. #20
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Oct 2012
    Postów
    1 149
    Ktoś kiedyś dobrze napisał, że w krajach dawnego RWPG (i u nas za komuny) pakowali bo to była szansa na karierę i lepsze życie - teraz można po prostu wyjechać na Zachód Co poradzić, u nas siłownie stawiają na panelowej podłodze a 18-latkowie zastanawiają się czy cardio na rowerku czy bieżni, bo mięśnie popali... Martwy ciąg? Po co, plecy wybuchną, lepiej dostać przepukliny przy wnoszeniu pralki na piętro. Ostatnio znalazłem zdjęcie wypasionej siłki w USA, wcale nie ciężarowej czy uniwersyteckiej - 12 klatek, 5 pomostów, bieżnia lekkoatletyczna, ławeczki. I tak można ćwiczyć, aż się chce iść na trening

    Condor, z ciekawości, używanie dużych ciężarów nie spowalnia Cię na MMA, nie masz zakwasów po których jesteś zdrętwiały i ruszasz się wolniej? Ja u siebie coraz mocniej zauważam że jak zbliżam się do 90% to koniec, klops, CUN pada, organizm łapie przeziębienia, nie mam na nic ochoty ani siły. Z że sw priorytet i zbudowanie masy to czy nie olać tego bawienia się w robienie siły i iść w kierunku act/treningów obwodowych jak German Bodycamp Composition od POliquina

  6. #21
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Co do siłowni w usa to widze codziennie na vlogach od ludzi tam trenujących. Pozostawie to bez komentarza bo az mnie skręca jak widze tą polska biedote . Nazwa dziennika to tylko cytat od Bruce Lee ,nie trenuje sztuk walki bo uważam że nie jestem jeszcze na to gotowy . Dopiero jak będe miał wydolność pozwalająca na przebiegnięcie 3km w przyzwoitym czasie to wtedy pomyśle o treningu sztuk walki bo teraz to niema sensu bo na co mi ta siła jak nie mam wydolności . Oczywiście jestem w trakcie robienia interwałów ale ile wytrzymie to niewiem . Tak wogóle jak byś był na soku to miałbyś łatwiej bo jest o niebo lepsza regeneracja tylko znowu jest minus bo jem jak mała świnia czyli sok działa ale nie za darmo Jeżeli trenowałbym sztuki walki to wogóle olałbym siłke i robił to co tajscy czyli setki kopnięć i uderzeń i codziennie bieganie po pare kilometrów i ogólnie wytrzymałość. Zobacz sobie co potrafi Buakaw Benchamek - chyba mistrz WBC . Wybacz ale programów poliquina nigdy nie czytałem (aż wstyd) więc niestety nie pomoge .
    Ostatnio edytowane przez Condor ; 03-12-16 o 01:37

  7. #22
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Zarzut ze zwisu 60x5 70x4 80x4 90x2 100x2

    Zołnierskie 60x5 70x5

    MC klasyk 100x3 130x3 160x2 190x2 (1 powt. w zapasie)

    Drążek chwyt wąski neutralny 20x5 40x3 + przytrzymanie w połowie ruchu w dół w ost. powt.

    Przysiad 60x4 100x3 120x3 140x3 + od razu 100x15

    Dipsy na dojechanie 30kg kamizelka 15 powt.

    Barki unoszenie rąk na boki stojąc 24x8

    Rozpiętki 27,5x8 - tak dla sprawdzenia czy dam rade i poszło

    Nie obyło sie bez uszczypliwych komentarzy że niby ''jak mu coś je...nie kiedyś to zobaczy'' staram sie unikac takich ludzi ale nie jest to łatwe bo ich pełno jest . Jeden suchoklates do mnie na ''Pan'' aż mi sie głupio zrobiło bo mam przeciez 29 lat dopiero hehe oj oj

    Tak buszuje po judupie i patrze a tu taki najf mi wyskakuje https://www.youtube.com/watch?v=Y65uR6aI0NM
    Ostatnio edytowane przez Condor ; 05-12-16 o 19:24

  8. #23
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Oct 2012
    Postów
    1 149
    Kurde, ja chyba na inne siłki chodziłem bo w moim osiedlowym TKKF było paru co robiło siady na grubo ponad 200 kg, wyciski na 160 kg, o podciąganiu z 2 talerzami nie wspominając. No bez żartów, przecież znowu taki chudy nie jesteś, skąd to zdziwienie że duży chłop dźwiga dużo. Przecież jak ktoś robi ładnie technicznie serię to co tu mówić że coś jebnie, co ma jebnąć? No chyba że Tobie rączki i nóżki latają przy tych powtórzeniach to ludzie się zwyczajnie o Ciebie martwią

    Dobre filmy znajdujesz, motywacyjne. Siłka wygląda jak ta od Knife'a, może nawet na którymś filmiku naszego kapitana uchwyciło

  9. #24
    przecież Knife jest na tym filmie po prawej, w czarnych powerliftach

  10. #25
    Sztywny Pal Azji Awatar BESTIA12345
    Dołączył
    May 2014
    Lokalizacja
    Okolice Częstochowy
    Postów
    2 412
    Sztuki walki fajnie wygladaja ale maja male przelozenie na obrone.
    Za to sporty takie jak boks czy ogolnie mowiac mma juz maja duze.

    kiedys mnie trenowal taki grubasek mial czarny pas w czyms tam i po latach treningu otworzyl swoj klub i naucza samoobrony,i zawsze mowil gdy ktos cie napadnie nie liczy sie styl liczy sie efektywnosc i takie stylowe obrony nadgarstkiem jak w karate kid mozna miedzy bajki wlozyc.


    Trening silowy nie przeszkadza w amatorkim trrningu sw a nawet zawodowycy ostro dzwigaja.

    sorki za bledy.
    Ostatnio edytowane przez BESTIA12345 ; 05-12-16 o 22:17
    “Każdy człowiek umiera, nie każdy naprawdę żyje.“ William Wallace

  11. #26
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Gats nie zrozumiałeś mnie. Ja robie wszystko technicznie tak jak mnie mistrz najf nauczył ale oni nie sa jeszcze na tym poziomie :d stąd te dogryzanie no ale z litości nie dyskutuje z nimi . Bestia no jasne ze tak dlatego Bruce nie na daremno wyszedł poza ''system'' i style , zrozumiałem to po wielu latach dopiero . A KSW to nie jest walka tylko cyrk i to jeszcze nie mozesz tego tamtego a na ulicy mozesz nawet butelka przywalic byle sobie zycie uratowac . Dlatego nigdy nie bede walczył bo w ringu masz zasady a na ulicy niema zasad i sedziego , moge nawet podejsc i od tyłu zaatakować i wtedy jak sie ktos wybroni jak brechą dostanie oczywiscie napisałem to dla beki ,bez spiny

  12. #27
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Oct 2012
    Postów
    1 149
    Cytat Zamieszczone przez BESTIA12345 Zobacz posta
    Sztuki walki fajnie wygladaja ale maja male przelozenie na obrone.
    Trening silowy nie przeszkadza w amatorkim trrningu sw a nawet zawodowycy ostro dzwigaja.

    sorki za bledy.
    Oczywiście że nie przeszkadza, ale nie wyobrażam sobie kulturystycznie zrobić nogi na te standardowe 20 serii i iść nast dnia zrobić 200 wyniesień partnera na barki. Więc siłą rzeczy trening taki musi być okrojony i nie będzie nastawiony na hipertrofię. Zresztą, mamy na forum Jarheada, można zobaczyć jakie u niego zestawy lecą, to nie jest kulturystyka. A bez solidnego przećwiczenia danej partii z chudzielca nie zrobisz byka, chlip Widzę po sobie jak mi dwugłowy ruszył kiedy robię zwykłe durne ciągi na prostych. Odstających partii nie da się załatwić bez ukierunkowanego treningu. Za dużo rzeczy by się chciało na raz, co poradzić, i to nęci, i to kusi. I zmasować by się przydało, i jednak radzić sobie lepiej na macie też. Ale jak tu bica pompować kiedy 2 dni temu ci dźwignię przeciągnęli i teraz boli

  13. #28
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Rwanie ze zwisu 3x40 3x60 3x70 3x75

    Zarzut ze zwisu 3x80 3x100 Bardzo dynamicznie aż byłem zaskoczony że tak dobrze poszło,mogłem nawet 4 raz zrobić

    Siady ATG 8x100 8x100 8x100 8x100 8x100 8x90 Uda twarde jak kamienie

    Drążek chwyt wąski nautralny 8x15kg 8x15 8x15 8x10 8xCC

    Dipsy 10x30kg

    Wiosło jednorącz 4x45 z 2 sek. przytrzymaniem na górze - niechciało mi sie układać sztangi pod wiosło więc wziąłem hantel

    Chwyt kilka razy po kilka sekund sztanga 100kg . Takie gumy pogrubiające chwyt zakładasz i jedziesz ...

    Waga 98.3 ale i tak myśle ze te wagi są mega niedokładne (łazienkowe) .

  14. #29
    Moderator: mma Awatar delta
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Piekiełko
    Postów
    5 312
    Cytat Zamieszczone przez Gats Zobacz posta
    Oczywiście że nie przeszkadza, ale nie wyobrażam sobie kulturystycznie zrobić nogi na te standardowe 20 serii i iść nast dnia zrobić 200 wyniesień partnera na barki. Więc siłą rzeczy trening taki musi być okrojony i nie będzie nastawiony na hipertrofię. Zresztą, mamy na forum Jarheada, można zobaczyć jakie u niego zestawy lecą, to nie jest kulturystyka. A bez solidnego przećwiczenia danej partii z chudzielca nie zrobisz byka, chlip Widzę po sobie jak mi dwugłowy ruszył kiedy robię zwykłe durne ciągi na prostych. Odstających partii nie da się załatwić bez ukierunkowanego treningu. Za dużo rzeczy by się chciało na raz, co poradzić, i to nęci, i to kusi. I zmasować by się przydało, i jednak radzić sobie lepiej na macie też. Ale jak tu bica pompować kiedy 2 dni temu ci dźwignię przeciągnęli i teraz boli
    Przy sportach walki, siłka jest treningiem pomocniczym/dodatkowym. Tyle w temacie

  15. #30
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Wczoraj trening regeneracyjny :

    Odwrotne pompki z tym że stopy i ręce na tej samej wysokości a ręce bardziej skierowane ku nogom niż barkom więc takie małe utrudnienie

    3x8 powt. przy ostatnim powtórzeniu mocne spięcie u góry na kilka sekund

    Drążek rózne chwyty 3x8 powt. to samo u góry spięcie przy ost. powtórzeniu

    Dipsy 3x10

    Wszystko oczywiście dynamicznie na pełnym wkurwie i mocy

  16. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy