Strona 1 z 109 1231151101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 1629

Wątek: .Cajmer endo. - Siła, Wielostawy, Kabanosy i Mocny Alkohol - .IF/LC.

  1. #1
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539

    .Cajmer endo. - Siła, Wielostawy, Kabanosy i Mocny Alkohol - .IF/LC.

    Witam serdecznie wszystkich. Postanowiłem założyć sobie w końcu jakiś DT dzięki, któremu będę miał gdzie wpisywać sobie swoje wyniki siłowe i treningi aby mieć podgląd na to co tam z tygodnia na tydzień odpjerdalam.

    Aktualnie jestem, że tak powiem w końcowej fazie wycinki (przynajmniej tak mi się wydaje),
    polecę jeszcze pare tyg a nast reverse.

    Wiek 23lata
    Wzrost 180
    waga 86kg (w marcu była prawie seta)
    (wymiary podam jak porobie)

    Aktualna suplementacja, t5 i nieduzo testa antykatabolicznie +witaminy/minerały, acard, hepatil i takie tam pierdoły aby dmuchać na zimne.

    Aktualna dieta to ok 2400kcal, poniżej 100g węgla, około 250białka reszta tłuszcze.

    Trening na dużym obciążeniu 3x w tyg + 3x cardio po i od czasu do casu w dn jakieś areoby, interwał (np. wlatuje jednoręki morderca ). Na razie wdrażam się w Texas method jak to wygląda z grubsza i jak wchodzi aby na masie już zacząć to z odpowiednią wiedzą i techniką. Wcześniej ćwiczyłem typowo "kulturystycznie" czyli duzo powt, jakieś tam dropsety, linki i inne pierdoły ale po przeczytaniu parunastu artykułów _Knife_ pomyślałem, że za dużo czasu straciłem na takich treningach.

    Aktualnie na redukcji wyniki siłowe nie są jakieś specjalne siła niestety pospadała :<, dlatego nie mogę doczekać się masy i wrócić do formy siłowo. Na razie nie rzucam się na jakieś większe ciężary, na to będzie czas gdy wejdę w końcu na wyższe kalorie.

    Dzisiejszy trening

    Przysiad ATG dupsko do ziemi z przytrzymaniem
    (3s rozgrzewkowe)
    8x 60kg
    5x 90kg
    5x 90kg

    (5s właściwych)
    5x5 125kg

    MC
    (z odłożeniem bez odbijania)
    10x 80kg
    8x 100kg
    5x 120kg
    5x 140kg
    5x 160kg

    5x 180kg

    Brzuch ławka skos głowa w dół z kettlem 25kg na klacie
    5 x 15powt

    cardio jakies 30min


    zdj z przed 2tyg, muszę coś nowego dorzucić, ryj niewyjściowy ale z tym już nic nie zrobie.

    http://oi66.tinypic.com/nv4c2b.jpg
    http://oi68.tinypic.com/oj4f2x.jpg
    Ostatnio edytowane przez Cajmer ; 19-07-16 o 16:55

  2. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu
  3. #2
    nie jest źle z tą siłą skoro takie siady wchodzą

    też miałem niewyjściową gębę, ale zapuściłem brodę i teraz trochę zasłania. polecam, Zbigniew Wodecki

    ciekaw jestem ile siły wchodzi na pierwszym cyklu na teściu; wszyscy moi znajomi którzy weszli na test mówią że jest szaleństwo, zwłaszcza na klacie - +20 kg ława w jednym cyklu

  4. #3
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Już kawałek czasu na teściu siedzę, zarzucilem go pod koniec masy i powiem Ci, że siła bardzo fajnie podskoczyła i nawet po tych paru miesiącach redukcji za dużo nie spadła. Najwięcej podbiłem w martwym.

    A co do brody to niestety genetyka i najprawdopodobniej właśnie niski poziom testa nie pozwala mi na jej zapuszczenie xd chociaż powiem, że na cyklu bardzo mi się poprawiło
    Ostatnio edytowane przez Cajmer ; 20-07-16 o 15:36

  5. #4
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Dziś wszedl jednoreki morderca, na razie nie rzucam się na wielkie hantle bo lewy bark ssie, skromne 28kg skończyłem 13 powt na jedną łapę. Następnie 40min cardio

  6. #5
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Dzisiejszy dzień średni wysiłek

    Przysiad low bar speed pull

    3s rozgrzewkowe
    60kg x 8
    80kg x 8
    90 kg x 8

    5x5 s właściwych 100kg

    OHP

    5x5 60kg

    Wiosło sztanga

    60kg x 10
    90kg x 10
    100kg x 8

    110kg x 8
    120kg x 5

    Podciąganie na drążku szeroko

    2s x 10powt

    Podciąganie na drążku podchwyt


    3s x 8powt

    Unoszenie hantli na boki

    5s 2x14kg 15/15/15/12/10 powt

    Łydki maszyna

    4x 25powt

    30min cardio

  7. #6
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Dzisiaj

    Jednoręki morderca 30kg hantle, skończyłem na 10powt na łape.

    45min cardio

    5 trening pod rząd i myślę,że należy mi sie dzis kurva kebab

  8. #7
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Dzisiejszy trening, lekko przysiad ciężej mc

    Przysiad speed pull, podwójne dno

    3s rozgrzewka 60kg 10powt

    5s właściwych 95kg x 5 powt

    MC rampa

    90kg x 8
    110kg x 5
    135kg x 5
    155kg x 5
    180kg x 3
    135 x 8

    Wyciskanie leżąc

    3s rozgrzewki 70kg 7powt

    80kg x 5
    90kg x 5
    100kg x 5
    115kg x 5
    135kg x 3
    100kg x 8

    Hammer z góry na plecy

    4s 90kg x 8-10powt

    Cardio 30min


    Chujowe te wyniki ale cóż zrobie na 2300kcal. Chodzę od paru dni wkurwiony jak osa bo zastój nic nie chce spadać, kobieta mi mówi żem popierdolony. Cardio kręce codziennie, dziś pożarłem troche więcej węgla to jest lepiej


    Zostało mi jeszcze z połowa t5, żrem z 2-3 kapsy przed treningiem. Na początku kopała jedna sztuka, teraz lipa.
    Dlatego też dokupiłem lipodren, zobaczymy jak będzie gdy dorzuce

    Jadł to ktoś? Opinie działania są podzielone, jakaś ephedra kij wie co to jest.


  9. #8
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Dziś z rana cardio 60min na orbitreku.

    Przed zapodałem 1 kaps lipo,

    Pobudzenie: średnie prawie niezauważalne
    Hamowanie łaknienia : chuja, na czczo robione cardio nie polecam
    Potliwość : bardzo fajna, po 10 minutach juz zaczeło grzać

  10. #9

  11. #10
    do jakiego %bf Ty właściwie chcesz zejść? z tego co czytam szykujesz się do IFBB pro

  12. Wybierz suplementy dla siebie

  13. #11
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Cytat Zamieszczone przez _Knife_ Zobacz posta
    Chuj tam jest, nie efedra Tak na 99.9%

    Cardio na czczo - polecam, fajna metoda na spieprzenie kompozycji sylwetki, składu mięśni, profilu hormonalnego i osiągów:

    http://potreningu.pl/articles/4847/c...ki-tluszczowej
    http://potreningu.pl/articles/2604/t...czy-sie-oplaca
    http://forum.bodybuilding.com/attach...mentid=5193843

    _Knife_, czytałem większość Twoich artów i propsy za nie, na prawdę wiele się z nich nauczyłem. Wiem, że cardio na czczo to gówno ale akurat tak się zdarzyło, że miałem po drodze z rana to podbiłem na szybki trening nie chciałoby mi się wracać do chaty żeby zjeść i potem znów na siłownie. Pierwszy i ostatni raz.

    Cytat Zamieszczone przez HaraldBluetooth Zobacz posta
    do jakiego %bf Ty właściwie chcesz zejść? z tego co czytam szykujesz się do IFBB pro

    kurva XD jakie IFBB , chce po prostu raz w zyciu się w miare dociąć, może z 10-12% BF tak żeby krata wyszła,spalić do zera oponke i zacząć potężną silną mase. Scena mnie nie jara i nigdy jarać nie będzie, wole jednak piwnice pot i ciężar. Poza tym z moim genem to sie ani do jednego ani do drugiego nie nadaje ;f
    Ostatnio edytowane przez Cajmer ; 24-07-16 o 12:35

  14. #12
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Jak widać do zrzucenia jeszcze prawie z dycha, ale nie wiem czy dotrzymam bo już mi łep wariuje.


  15. #13

  16. #14
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Cytat Zamieszczone przez _Knife_ Zobacz posta
    Cardio na czczo to nie takie gówno, jak leci w tle farmakologia. Wtedy podejrzewam, kwestia kortyzolu i IL-6 nie ma większego znaczenia. Dlatego kulturysty ciągle promują podobne metody
    U mnie aktualnie leci enan solo kocie dawki ale tak czy siak już drugi raz na głodnego nie pójdę biegać.

    Ten lipodren mowisz, że straszne gówno? Za grosze dostałem bo kumpel z usa sprowadzał więc już go zjem jak jest. Ale patrząc po cenach na alledrogo (180zł) no to

  17. #15
    Sztywny Pal Azji Awatar Cajmer
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    2 539
    Mam jeszcze jedno pytanko do Cb _Knife_ , czy robienie cardio po jednorekim mordercy sens? Wbijam 30kg hantle i mój max wynosi 10 powt na łapę, wtedy dobijam zawsze z 30-40min cardio bo po takim interwale już fajnie pali od samego wejścia.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy