Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 76

Wątek: Trening pod BJJ/MMA

  1. #1

    Trening pod BJJ/MMA

    Siemanko tak jak w temacie chciałbym jak na razie porzucic zwykłą siłke,a zacząc taką,która pozwoli mi sie rozwinąc właśnie pod kątem BJJ/MMA. Jaki trening polecacie ? Czytałem,że dużo zawodników cwiczy podrzut/rwanie itp więc może jakis plan dla 2boistow ( oczywiscie poczatkujacych ) Posiadam jeden : Artykuł własnie z SFD...
    Prosze o pomoc

  2. Chcesz spalić tłuszcz?

    spalacz tluszczu
  3. #2
    Moderator: grappling Awatar _Luk
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    W-wa
    Postów
    13 981
    cześć, ogólnie przejrzyj dział Trening, tam masz sporo tematów np. http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=654;
    osobiście stosuje FBW - siłowo ćwiczę 2 razy w tygodniu, trudno pogodzić jest treningi sw i siłownie, właściwa dieta i możliwie dużo snu to podstawa
    pozdro
    Zero gniewu, zero złości
    Wyjebane po całości

  4. #3
    Dzieki Luk A mam jeszcze jedno pytanko jakie cwiczenia stosujesz w swoim FBW ? Podstawowe jak na silowni czy właśnie takie pod SW bardziej ?

  5. #4
    Witam!
    Zależy na czym ci zależy
    -siła --> 5x5
    -dynamika -->olimpijskie
    -kondycha --> obwód

  6. #5
    Najlepiej wszystko po trochu hehe Ale myśle,że dynamiki mi troche brakuje i kondychy przede wszystkim...Znalazłem plan juniora FBW jak kolega wyżej pisał tez stosuje FBW wiec może akurat : Trening A
    1 Wymachy hantlą 2x15
    2 Przysiad 5x6 (progresja)
    3A Wiosłowanie hantlą 4x8
    3B Wyciskanie skos 4x8
    4A Wyciskanie francuskie hantlami 3x10
    4B High pull 3x10


    Trening B
    1 Push press 2x15
    2 Martwy cišg 5x6 (progresja)
    3A Podciąganie nachwytem 4x6
    3B Wyciskanie wąsko 4x6
    4A Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x10
    4B Szrugsy hantlami 3x15

    Co mysłicie ?

  7. #6
    Robiłem i jest spox, kolega jedzie 2 miecho na tym widać efekty (zmienił trening ze zwykłego splita).

  8. #7
    Ja właśnie też robilem Split Wiec zaczne sobie to FBW zobaczymy ) Dzieki Panowie za pomoc ! Pozdro

  9. #8
    Turysta Awatar _YEAH_
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Łódź/Radom
    Postów
    12
    Także stosuję FBW i zauważyłem bardzo duży postęp siłowy oraz kondycyjny ( zwłaszcza na macie ).

  10. #9
    Właśnie na tym mi zależy wiec zaczne sobie FBW zobaczymy co wyjdzie pzdr

  11. #10
    1 Wymachy hantlą 2x15
    2 Przysiad 5x6 (progresja)
    3A Wiosłowanie hantlą 4x8
    3B Wyciskanie skos 4x8
    4A Wyciskanie francuskie hantlami 3x10
    4B High pull 3x10


    Trening B
    1 Push press 2x15
    2 Martwy cišg 5x6 (progresja)
    3A Podciąganie nachwytem 4x6
    3B Wyciskanie wąsko 4x6
    4A Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x10
    4B Szrugsy hantlami 3x15

    nie kumam o co chodzi w tej kolejnosci jak powinien wygladac dokladnie po kolei trening A
    Jestem weganem czwartego stopnia nie jem nic co rzuca cień

  12. Wybierz suplementy dla siebie

  13. #11
    1:wymachy hantlą(swing) 2x15 (rozgrzewka i 2x15 stałym cieżarem ,przechodzisz dalej)
    2rzysiad 5x6 (progresja czyli co serię dokładasz ciężar a ilość powtórzeń się nie zmienia,zrobiłeś 5 serii przechodzisz dalej)
    3a/b:wiosłowanie hantlą i wyciskanie na skosie(robisz serie rozgrzewkowe i dochodzisz do ciężaru roboczego i wykonujesz 1 seria wiosłowania x 8 powtórzen odpoczywasz 10sek- 2minuty i przechodzisz do wyciskania na skosie i tak powtarzasz 4 razy tymi samymi ciężarami,przechodzisz dalej)
    4a wyciskanie franc./high pull tak samo jak powyżej

    zaliczyłeś wszystkie boje to dokładasz ciężar na następnym trenigu

    drugi dzień podobnie

  14. #12
    Sztywny Pal Azji Awatar GSPII
    Dołączył
    Jan 2009
    Lokalizacja
    Siedlce/Warszawa
    Postów
    1 705
    A żeście odkopali

  15. #13
    Czesc ja stosuje taki plan ktorego nauczylem sie rzucajac mlotem za lebka dzis trenuje bjj i na prawde dzieki temu treningowi sila idzie mocno do przodu
    1. Rwanie
    2. Przysiad
    3. Zarzut
    +dodatki (pompki na poreczach, podciaganie, brzuch)
    i to wszystko 5 serii 5 powt do tego dobre jedzenie regenaracja i podstawowe suple
    trener zawsze nam mowil ze te 3 cwiczenia sa najwazniejsze i mial racje

  16. #14
    Moderator: grappling Awatar _Luk
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    W-wa
    Postów
    13 981
    Cytat Zamieszczone przez sebson_11 Zobacz posta
    Czesc ja stosuje taki plan ktorego nauczylem sie rzucajac mlotem za lebka dzis trenuje bjj i na prawde dzieki temu treningowi sila idzie mocno do przodu
    1. Rwanie
    2. Przysiad
    3. Zarzut
    +dodatki (pompki na poreczach, podciaganie, brzuch)
    i to wszystko 5 serii 5 powt do tego dobre jedzenie regenaracja i podstawowe suple
    trener zawsze nam mowil ze te 3 cwiczenia sa najwazniejsze i mial racje
    martwy ciąg jest też dobrym cwiczeniem na siłe ogólną

    ja z powodzenie stosuje FBW od Knifa

    TRENING A:
    POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
    PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 X 10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
    SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 X 5 (=> PLECY - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
    PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 (=> PLECY)
    POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)


    TRENING B:
    CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi, ręce;, barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
    PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
    WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
    WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 (=> PLECY)
    SEKWENCJA A,B,A
    Zero gniewu, zero złości
    Wyjebane po całości

  17. #15
    ciekawy jest ten plan - tylko pytanie czy za mocno nie rozbudowuje nóg, które w bjj mile widziane są w miare szczupłę ( w zależności oczywiście jak ktoś walczy)
    ja znalazłem przeróbkę tego planu również od knife
    A
    Podrzut jednorącz 5s x 4-6powt, 80-90%CM
    Przysiady ze sztangą na barkach 5s x 4-8powt, 75-85%CM
    Wyciskanie sztangielkami leżąc 5 x 6-8 powt., 80-90% CM
    Wiosłowanie sztangą 5s x 4-8powt 80-90% CM

    B
    Zarzut siłowy 3-6 x 3-6 powt, 80-90% CM
    MC 5s x 4-6powt 80-90%CM
    Podciąganie podchwytem lub chwytem neutralnym 3-5 x 4-8 powt, 80-90% CM
    Pompki na poręczach 3 x 4-6 powt, 80-90% CM

    planuje się na nim skupić jak dojdę do maxów w treningu juniora.
    oba planu (knifa i juniora) są dość podobne i szukam obecnei treningów tego typu

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy