Strona 274 z 281 PierwszyPierwszy ... 174224264272273274275276 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4 096 do 4 110 z 4209

Wątek: SARM:Mk,GW, Ostaryna , Lexogenin

  1. #4096
    Trest aka ment bardzo milo wspominam, wedlug mnie taki tren ale bardziej na mase ,pewnie przez estro i wtedy troche wody wchodzi ale plus taki ze nie mialem zadnych sidow typowych dla trenu a nawet samopoczucie bylo bardzo dobre jak i libido
    Ment mialem jako ph w kapsach i tez inj ale nie pamietam juz jaka firma moze androchem ? dawno to bylo juz i jestem zaskoczony ze zadna firma inj u nas tego nie robi ,ale moze problem z destepnoscia do surowca

  2. #4097
    U mnie lata ment z Bayer.

  3. #4098
    Bayer zrazilem się do tych podjebek jak mieli nawet hujowa metke hehe ale teraz może ktoś inny gotuje

  4. #4099
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 357
    W necie z opisu środka wynika że buduje suchą masę i dobrze sprawdza się przy redukcji więc u Ciebie chyba dieta jak zawsze była dopięta
    W kapsie jest 15mg,zalecane dawki minimalne to 5-15,czy jeden kaps na pierwszy raz na pewno wystarczy?

  5. #4100
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Bayer zrazilem się do tych podjebek jak mieli nawet hujowa metke hehe ale teraz może ktoś inny gotuje
    Latają dwie wersje bayera jakiś czs temu miałem metke i była git.

  6. #4101
    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    W necie z opisu środka wynika że buduje suchą masę i dobrze sprawdza się przy redukcji więc u Ciebie chyba dieta jak zawsze była dopięta
    W kapsie jest 15mg,zalecane dawki minimalne to 5-15,czy jeden kaps na pierwszy raz na pewno wystarczy?
    Ale jak pamiętam estro up na tym a więc łatwo o masę

  7. #4102
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 875
    Cytat Zamieszczone przez emdzej88 Zobacz posta
    U mnie lata ment z Bayer.
    bayer i phoenix mieli metylotestoteron w oxie, takze ten tego...
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 17-11-19 o 14:41
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  8. #4103
    Tak jak pisalem jeżeli hujowa metke mieli to nie chce myśleć jak reszta hehe

  9. #4104
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 357
    Cytat Zamieszczone przez prosekto Zobacz posta
    bayer i phoenix mieli metylotestoteron w oxie, takze ten tego...
    A wiesz coś na temat dawkowania tego MENT'a?

  10. #4105
    Cytat Zamieszczone przez ziki2000 Zobacz posta
    Trest aka ment bardzo milo wspominam, wedlug mnie taki tren ale bardziej na mase ,pewnie przez estro i wtedy troche wody wchodzi ale plus taki ze nie mialem zadnych sidow typowych dla trenu a nawet samopoczucie bylo bardzo dobre jak i libido
    Ment mialem jako ph w kapsach i tez inj ale nie pamietam juz jaka firma moze androchem ? dawno to bylo juz i jestem zaskoczony ze zadna firma inj u nas tego nie robi ,ale moze problem z destepnoscia do surowca
    Mój dill mówił że squibb na przyszły rok wrzuci ment inj w dobrej cenie.
    Prowadzenie i rozpisywanie diet : https://www.facebook.com/nutribalancelublin/

  11. #4106

  12. #4107
    Oo to sq sie rozwija oby tak dalej

  13. #4108
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 875
    Cytat Zamieszczone przez spike Zobacz posta
    Mój dill mówił że squibb na przyszły rok wrzuci ment inj w dobrej cenie.
    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    A wiesz coś na temat dawkowania tego MENT'a?
    u mnie chlopaki walili roznie, ale Ci tacy co miska zapieta na ostatni guzik i znaja dobrze swoj organizm najlepsz efekty mieli na codzinnych injekcjach 50mg rano, dzilanie jak turbo prima sylwetkowo, a power cos jak antek na treningu ze niesmiertelnosc. ja sam mam odlozone 200tabletek i jesli faktycznie znow sie pojawi i to w promocji o ktorej pisze spike to przy powrocie do sportu stestuje 50mg inj z co 2 dni a miedyz dniai 20mg tabletki.
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  14. #4109
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 357
    Cytat Zamieszczone przez prosekto Zobacz posta
    u mnie chlopaki walili roznie, ale Ci tacy co miska zapieta na ostatni guzik i znaja dobrze swoj organizm najlepsz efekty mieli na codzinnych injekcjach 50mg rano, dzilanie jak turbo prima sylwetkowo, a power cos jak antek na treningu ze niesmiertelnosc. ja sam mam odlozone 200tabletek i jesli faktycznie znow sie pojawi i to w promocji o ktorej pisze spike to przy powrocie do sportu stestuje 50mg inj z co 2 dni a miedyz dniai 20mg tabletki.
    To ten ph jeden kaps 15mg ed raczej mało będzie?

  15. #4110
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 875
    Cytat Zamieszczone przez log Zobacz posta
    To ten ph jeden kaps 15mg ed raczej mało będzie?
    jaki ph?? 10mg ment acet, ten sam co w injekcjach siuwax. minimum 30mg dziennie. zwlaszcz ze wiem ze na Ciebei slabo dziala towar to nie ma co zalowac
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 18-11-19 o 14:11
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy