Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Skakanka CF,MT,stalowa ?

Jaszczomp BF

Skakanka CF,MT,stalowa ?

Wie ktoś może gdzie(czy) można kupić skakankę "do muay thai" ? nie znalazłem nigdzie w Polsce ,a nie mam doświadczenia ze ściąganiem z USA, skakałem na takiej od znajomego i mega fajnie się skacze.

Do tej pory skakałem na skakankce mastersa ze stalową liną ale po 5 miesiącach linka cała popękana (w miejscu styku z ziemią już nie ma 10cm tego pcv pancerza i iskrzy nawet ) , pare dni temu z jednej rączki wystrzeliła mi linka (zerwała się w środku i prawie plastikowy klosz z lampy na silce pękł) co prawda naprawiłem ją ale będę musiał kupić coś innego i tak.

I jeszcze pytanie czy ktoś skacze na takiej "do cross fitu" ?

Bo zastanawiam się nad zakupem znów tej ze stalową linką ,a tą powyżej ,jeśli nie uda mi się w PL kupić takiej jak do muay.

2. Chcesz spalić tłuszcz?

spalacz tluszczu
    bierz z mastersa staową. Skakanka jak skakanka co z tego ze napiszą ze do MT, nie opłaca sie wydawać kokosów bo bedzie pisac twins imo

A sry, nie doczytalem miales mastersa to nie wiem, mi tam sie sprawuje dobrze.
    Ostatnio edytowane przez maciek55555 ; 11-05-14 o 13:27

normalnie na ebay kup, zrobisz przelew i Ci wyśle, jak na allegro

Mi się najlepiej skakało na gumowej takiej jak z kabla, z obciążnikami w rączkach. Latała jak zła, cena 10-30zł
    When tyranny becomes a law,
    rebellion becomes a duty.

Moderator: uderzane Awatar mkd
    dla mnie ta mastersa stalowa jest najlepsza, choć w jednym klubie jest stalowa innej firmy stalowa taka o średnicy kabla w przekroju ze dwa razy większa, jak się ją rozpędzi to super buczy

Jaszczomp BF
    Właśnie ta mastersa nie była zła, ta z Twinsa ma średnice tej gumowej linki 8mm czy 10mm teraz nie pamiętam , skakać się ciężej skacze niż na stalowej (czuć obciążenie w łapach i barkach mocno) i też jak się rozbuja to leci jak szalona.