Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 46 do 52 z 52

Wątek: [tren] push- pull

  1. #46
    A_I, mogę dać zamiast WL dipsy, a zamiast dipsów w asyście wycisk wąsko? o wiele lepiej czuje klate przy ciężkich dipsach.

  2. #47
    Czysto poglądowo:
    Waga: 75kg, SQ: 130kg BP: 100kg DL: 170kg, chciałbym teraz urosnąć, nie skupiając się czysto na sile (na początku leciało Starting Strength i plany typowo pod trójbój).

    Mam zamiar wziąć się za ten plan po wyjściu z redukcji. Chciałbym na nim zrobić kilka cykli, tylko zastanawiam się, w jaki sposób dokładać obciążenie z cyklu na cykl. Czy robić jakiś deload po 8 tygodniach i później startować po tygodniu lżejszych treningów z obciążeniami liczonymi z ostatniego tygodnia treningowego, czy po prostu +5/10 kg po jednym cyklu i próbować dalej?

  3. #48
    Czy nie będzie za ciężko jeżeli trening czwartkowy będzie w środę? Inaczej nie mogę, tylko i wyłącznie PN, WT, ŚR, PT.

  4. #49
    Żagiel
    Dołączył
    Jun 2016
    Lokalizacja
    Poznan
    Postów
    47
    Odwaliłem coś takiego w tym tygodniu. Jednorazowo może się udać ale i tak wyjdzie coś kosztem czegoś. W dłuższej perspektywie absolutnie nie ma to sensu. Spróbuj, przekonaj się sam.
    Ostatnio edytowane przez BlackAdder ; 09-11-16 o 19:59

  5. #50
    Zaczynam tym planem pytanko mam.

    D-E1: wyciskanie wąsko 3x10
    D-E2: wspięcia siedząc 3x15
    D-F : Rotacja zewnętrzna 2x20

    1) De1,e2 to jedno ćwiczenie za drugim odpoczynek i dopiero jakby kolejna seria tych dwóch ćwiczeń?
    2) Nigdzie nie mogę znaleźć co to jest ta rotacja zewnętrzna. Co to takiego?


    D-F1: unoszenie talerzy na bok 3x15
    D-F1: unoszenie talerzy na bok w opadzie 3x15
    D-G: Plank & Side plank 3x20

    3) D f1,f1 to superseria?
    4) 3x20, 20 to sekundy mam rozumieć?

  6. #51
    Okej, już mam odpowiedzi. Leciał ktoś tym planem i progres zauważalny?

  7. #52
    Sam jestem na ostatnim tygodniu, powiem wam, że plan sztos. Pierwszy raz w życiu widzę gołym okiem progress.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe