Strona 1 z 38 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 568

Wątek: Witaminki

  1. #1
    Zwierzokoks Awatar neox210
    Dołączył
    Jul 2011
    Lokalizacja
    okolice 3miasta
    Postów
    3 528

    Witaminki

    Myślę, że warto taki temat założyć.

    O witaminach, dawki, co z czym dlaczego itp.
    No i warto też wspomnieć o produktach dostępnych na rynku.

    Ostatnio była rozmowa o Wit C i jej właściwościach (przeciw zapalne?) i wit D(?) o tym że pomaga spalać (?)/trzymać w ryzach tłuszcz.
    Jeśli może niech ktoś poruszy temat bo warto a kopałem w internecie i znajduję tylko coś w stylu naturalnego występowania itp ...

    Może też ktoś się wypowie na temat stosowania witamin. Czy okresowo większe dawki czy cało rocznie małe?

  2. Szukasz odpowiedniej odżywki?

  3. #2
    ja okresowo wieksze , okresowo takie co daja 100% zapotrzebowania i okresowo zero witamin.
    z godnych polecenia wg mnie
    olimp multiple i te vita-min zwykle w dawce 2x1
    wiadomo orange triad, jakies adamy, special two to juz konkret ale tez cenowy niestety

    dosc ciekawe sa z universala uni-vite to jakas nowosc

  4. #3
    Sezonowiec Awatar Mahler
    Dołączył
    Sep 2011
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    511
    W sumie dobrze, że powstał taki temat, bo kwestia witaminek "pałętała się" w różnych tematach i ciężko było coś z tego wyłowić.

    Mam pytanie dot. niacyny. Wyczytałem, że może ograniczać metabolizm tłuszczu (spotkałem też relacje osób, które brały 2g nicyny i notowały spadek wydolności i mniejszą utratę tkanki tłuszczowej np. TU). Z drugiej strony może kilkukrotnie podbić poziom hormonu wzrostu (KLIK). Czy dodatkowa suplementacja niacyną może być w jakiś sposób przydatna w bb?

  5. #4
    To ja poruszę znowu temat witaminy C po treningu, jeśli tak to kiedy ? 4h 8h 12h? czy brać tylko w dnt?

  6. #5
    Biotech-one a day....obecnie wcinam

  7. #6
    Jak to jest z tym czy witaminy/minerały powinno się przyjmować na czczo czy po posiłku?
    Bo już różne wersje słyszałem.

    Ogólnie zawsze brałem w trakcie lub po posiłku, ale jak np. odczuwałem niedobory magnezu i brałem go na czczo to najszybciej czułem poprawę.

    Oczywiście wiadomo, że ADEK trzeba brać z tłuszczami, ale co z resztą?
    When tyranny becomes a law,
    rebellion becomes a duty.

  8. #7
    jem Orange Triad 3 opakowanie
    dla odmiany zrobię albo całkowity OFF albo sam Olimpowe Multiple

    zobaczymy czy poczuje jakąś różnice

  9. #8
    jesli sie miche porzadna trzyma, a w niej warzywa, miechi itd bez shitow bo nie bedzie roznicy mysle bo duzo sie dostarcza wlasnie z pokarmu

  10. #9
    Sezonowiec
    Dołączył
    May 2013
    Lokalizacja
    WWA
    Postów
    421
    zobacz ile Orange Triad ma dodatków, być może zauważy różnice po dłuższym czasie

  11. #10
    Cytat Zamieszczone przez Matek93 Zobacz posta
    To ja poruszę znowu temat witaminy C po treningu, jeśli tak to kiedy ? 4h 8h 12h? czy brać tylko w dnt?
    No właśnie? A może przed snem ed 1000mg?

  12. Wybierz suplementy dla siebie

  13. #11
    Cytat Zamieszczone przez maly mis Zobacz posta
    olimp multiple
    Pojęcia nie mam po co komu takie dawki?

  14. #12
    Triad ma większe dawki w porcji - 6 tabletek.
    zawsze można brać mniej 4 lub 3

  15. #13
    Strata pieniędzy.

  16. #14
    piszesz tak bo to syntetyki ?
    ogólnie jesteś na NIE jeśli chodzi o witaminy z supli?

  17. #15
    Pisze tak ,bo nie widzę sensu brania dużych dawek, bo w większości (jako to ma miejsce w mineralno-witaminowych produktach dla sportowcow) nie ma to żadnego uzasadnienia w badaniach. Niedobory określonych zwykle wynikają ze złej diety,a nie kosmicznym zapotrzebowaniom organizmu.
    A co do syntetycznych to generalnie (w niektórych przypadkach nie ma różnicy) są gorzej przyswajane (choć nie zawsze), szczególnie związki polifenolowe, które znacznie lepiej wchłaniają się w obecności szeregu innych związków występujących natualnie jako kompleksy z polisacharydami czy białkami. Często też pod nazwą konkretnej witaminy kryje się szereg związków w naturze o różnym działaniu, choć o cechach wspólnych. Dość dobre są suplementy naturalne ,ale w sensie suszone czy w formie wyciągów itp.
    Ostatnio edytowane przez KowalX ; 27-08-13 o 21:49

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu