Strona 824 z 828 PierwszyPierwszy ... 324724774814822823824825826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 12 346 do 12 360 z 12419

Wątek: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi

  1. #12346
    Panowie, prosba o namiar na maila do squibbow na priv.

  2. #12347
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Teraz bedzie 4 tydzien jak wbijam hcg solo i chcialem dzisiaj dołączyc clomid 50mg na noc i tak przez miesiac moze dłuzej, ma to sens ? Proviron tez kupiłem - oczywiscie clom i provi od sq wiec spoko tylko na co ten provi to nie wiem, nic po nim nie odczułem ^^ Ogólnie dziwnie sie czuje, spac mi sie chce non stop , normalne to ?

  3. #12348
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    3 768
    Cytat Zamieszczone przez Condor Zobacz posta
    Teraz bedzie 4 tydzien jak wbijam hcg solo i chcialem dzisiaj dołączyc clomid 50mg na noc i tak przez miesiac moze dłuzej, ma to sens ? Proviron tez kupiłem - oczywiscie clom i provi od sq wiec spoko tylko na co ten provi to nie wiem, nic po nim nie odczułem ^^ Ogólnie dziwnie sie czuje, spac mi sie chce non stop , normalne to ?
    proviron pozwala organizmowi przebrnac przez utrudnienia w czasie niedoboru testosteronu, zwieksza odpornosc na stres oraz regeneracje psychiczna i fizyczna, utrwardza miesnie, poprawia parametry spermy pogorszone przez uzywanie saa

    a czy to normlane to pytanie do dr Housa, a nie do nas na forum
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 20-10-19 o 21:47
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  4. #12349
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 601
    Cytat Zamieszczone przez Condor Zobacz posta
    Teraz bedzie 4 tydzien jak wbijam hcg solo i chcialem dzisiaj dołączyc clomid 50mg na noc i tak przez miesiac moze dłuzej, ma to sens ? Proviron tez kupiłem - oczywiscie clom i provi od sq wiec spoko tylko na co ten provi to nie wiem, nic po nim nie odczułem ^^ Ogólnie dziwnie sie czuje, spac mi sie chce non stop , normalne to ?
    Nie wiem czy non stop, ale jak ja robilem mostek na hcg+provi to po ok 2 tyg zaczelem czuc o wiele mocniejesze zmeczenie i sennosc niz dotychczas.
    Tj trenuje rano przed 6. potem praca, w domu.2jka malych dzieci itp. Snu niby jest min. 6h i na bombie jest ok. Jestem w stanie przegzystowac , a czym dluzej na mostku tym praktycznie ok 17 mialem takie odciecie ze drzemka nieraz wpadala sama, tj oczy sie zamykaly z automatu .
    Nie wiem na ile to kwestia tego ze jednak podwyzszony test dosc mocno podwyzsza regeneracje i adaptacje do zycia rodzica , czy to sam fakt spadku hormonalnego.
    Jakkolwiek po 4tyg mostka , przeszla mi ochota na off bo bym chyba nie wyrobil na takich obrotach.

  5. #12350
    Poczciwy dzik Awatar Condor
    Dołączył
    Nov 2016
    Lokalizacja
    Ze Śląska
    Postów
    846
    Dziekuje za odpowiedzi. Po clomie tak normalnie sie zrobiło, jest lepjej. Wszystko razem połączyłem i jest ok. Teraz wezme sie za głębsze poznanie różnych srodków a tym czasem nie męcze juz was.

  6. #12351
    Mozna chodzic na saune na clenie? Chodze regularnie i sie zastanawiam jak na clenie

  7. #12352
    Jaszczomp BF Awatar Poki
    Dołączył
    Mar 2011
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    7 171
    Jak jesteś kardiologicznie zdrowy to tak.
    ....:::: HeaVeN....HeaVeN'S BoDieS..WhIrL ArOunD Me..MakE Me WoNdeR::::....

  8. #12353
    squib, Exportmed ktoś coś pomoże

  9. #12354
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 153
    Drugie podejście do epi sq 30/ed i znowu po tygodniu czuję się jak szmata. Energia na poziomie ujemnym, wybranie się na siłownię to jest wyczyn a co dopiero zrobienie treningu. Nie wiem czy czekać czy odpuścić bo tak się nie da całego cyklu.

  10. #12355
    Zmniejsz dawkę i zobacz jak będzie, druga sprawa nie dla wszystkich są te same saa... Szczególnie w oralach.
    Prowadzenie i rozpisywanie diet : https://www.facebook.com/nutribalancelublin/

  11. #12356
    Poczciwy dzik
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    1 153
    Możliwe że mi tak estro zbija, do tego jest 400 cypka. Nie chcę mi się badać bo to i tak nic nie zmieni. Ma sens schodzić do 20 mg ed?

  12. #12357
    Możliwe że zbija, każdy inny jest. Co do wchodzenie nią na mniejszą dawkę jest sens.
    Prowadzenie i rozpisywanie diet : https://www.facebook.com/nutribalancelublin/

  13. #12358
    U mnie epi dawalo taka zgagę jak zaden oral a wiec specyficzny srodek

  14. #12359
    Ktos bil primke sq ? jakie wrażenia i dawki??

  15. #12360
    Ja bije jak wyredukuje dam znać , fajnie zaczyna się dziać jeśli chodzi o kształt mięśni .
    Prowadzenie i rozpisywanie diet : https://www.facebook.com/nutribalancelublin/

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu legginsy