Strona 879 z 889 PierwszyPierwszy ... 379779829869877878879880881 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 13 171 do 13 185 z 13333

Wątek: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi

  1. #13171
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 657
    Epi a kobieta.
    Ktos ma jakies opinie?
    cel ruszenie opornego brzucha i dociecie.
    Rozważamy dawki 5, maks 10mg 6-8tyg.

    Dzieci urodzone to mozna ryzykować ze jej fiut urosnie. Moze tez bedzie fajnie

  2. #13172
    GW polecam.

  3. #13173
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 657
    GW też będzie ale mam wrażenie że ciezko o dobre GW teraz. kiedyś jadlem 14mg i grzało mnie jak cholera, dziś 30mg i jest tak sobie..

  4. #13174
    Jaka firma? Pro nutrition do tej pory trzymalo poziom

  5. #13175
    Z SA cały czas jest ok według mnie

  6. #13176
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 657
    Cytat Zamieszczone przez maly mis Zobacz posta
    Jaka firma? Pro nutrition do tej pory trzymalo poziom
    WXN/Dark Labs

  7. #13177
    Działania GW nie czuć oprócz poprawy wydolności i naprawy lipidów, więc jeśli czułeś jakieś grzanie to nie było GW albo GW z bonusem.

  8. #13178
    U mnie tez pierwszy cykl najlepszy potem jakby slabiej no ale dzialalo. Najlepiej wspominam endurashred z olympusa czyli gw z osta. Teraz bede testowal gw+rad w nowosci pro nutrition shred stack

    Dark laba sam virus polecal
    Ostatnio edytowane przez maly mis ; 27-12-20 o 00:27

  9. #13179
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 657
    Cytat Zamieszczone przez maly mis Zobacz posta
    U mnie tez pierwszy cykl najlepszy potem jakby slabiej no ale dzialalo. Najlepiej wspominam endurashred z olympusa czyli gw z osta. Teraz bede testowal gw+rad w nowosci pro nutrition shred stack

    Dark laba sam virus polecal
    no nie jest tak ze nie działa bo wydolnosc/lipidy jak i dociecie na GW na mega plus.
    Chodzi bardziej o subiektywne odczucia ze jedzac pierwszy raz 30mg nie zauwazylem roznicy na plus wzgledem tego co jadlem kiedys 14mg.

    wiadomo ze to ocena subiektywna.

    Dark Labs to marka WXN z naszego forum tylko wygląda i nazwa brzmi bardziej amerykańsko.
    Ostatnio edytowane przez Vaadeer ; 27-12-20 o 10:21

  10. #13180
    Bo zwiekszanie dawki nie daje tubzwiekszenia efektow. Ja ogolnie jadlem z 5razy. Zawsze startuje z ok 10mg zaleznie ile tam w kapsie i po czasie zwiekszam

  11. #13181
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    4 037
    Cytat Zamieszczone przez Vaadeer Zobacz posta
    Epi a kobieta.
    Ktos ma jakies opinie?
    cel ruszenie opornego brzucha i dociecie.
    Rozważamy dawki 5, maks 10mg 6-8tyg.

    Dzieci urodzone to mozna ryzykować ze jej fiut urosnie. Moze tez bedzie fajnie
    epi jest dla kobiet dobrym wyborem - duzo lepszym niz oxa i prima nawet. wiec jak w cos bym celowal to wlasnie to. co do dawek dla kobiet to nie odgadniesz trzeba zaczac od 1 tabl i dodawac co jakis czas po pol, bo jedna porobi 10mg epi czy wina a inne fitnesiary biara takie dawki anapolonu bez zadnych ubocznych, ze ja bym nie przerobil

    co do libido tez roznie bywa jedym skacze a drugim spada, zycze Ci pierwszej opcji
    Ostatnio edytowane przez prosekto ; 27-12-20 o 15:18
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

  12. #13182
    Zwierzokoks Awatar Huskyman
    Dołączył
    Sep 2008
    Lokalizacja
    Rz-w
    Postów
    4 046
    Tak swoja droga duzo lasek leci na towarze? Jestem ciekawy jak powszechne jest to zjawisko.

  13. #13183
    Sztywny Pal Azji
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    1 657
    Cytat Zamieszczone przez Huskyman Zobacz posta
    Tak swoja droga duzo lasek leci na towarze? Jestem ciekawy jak powszechne jest to zjawisko.
    z tego co wiem to u lasek które startują nawet o Puchar Pks kielce to zawsze coś leci, "trenerzy" faszerują T3 , winem i oxą z czego i tak połowa jest czymś innym, potem masz sytuacje;
    1. laska się mega przygotowuje, pelno postów na FB jakie to mega itp.
    2. zmienia nazwe na "Ania Xyz - IFBB BIKINI etc"
    3. startuje, jest relacja jakie to mega
    4. w kilka tyg po starcie posty ustają, waga wyjebana o 10kg bo jak leptyna zassała to rano wyciągała przescieradło z dupy, a organizm juz mega zasuszony to od lodówki i zarcia nie szło by ją Tirem odciagnąc.
    Nagła de-transformacja z Lei w Jabbe = depresja + brak okresu, triady sportsmenek i ogólnie haos po towarze będą siac spustoszenie jeszcze 2 lata ..

    taki smutny obraz dużej ilości polskiej sceny.
    Co debiuty mamy w kat. kobiecych mega objawienie jak mloda laska zdobywa zloto, potem polroczne tournee po zawodach Pl/EU/ME i wiekszosci na drugi rok już nie widac nigdzie.

    jest taki Straszny blog - kobieta na Bombie (google it) po jego lekturze nic już nie jest takie samo....
    Ostatnio edytowane przez Vaadeer ; 27-12-20 o 22:40

  14. #13184
    Panowie jestem po 4 strzałach HCG. 1250 j. co 4 dni. Testosteron troszke ponizej normy. Samopoczucie o dziwo super, waga sie 3ma, wygląd w miarę też. Biore to jako mostek. W czym problem? Za mało?

  15. #13185
    Zwierzokoks Awatar prosekto
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    wwa
    Postów
    4 037
    Cytat Zamieszczone przez maras88 Zobacz posta
    Panowie jestem po 4 strzałach HCG. 1250 j. co 4 dni. Testosteron troszke ponizej normy. Samopoczucie o dziwo super, waga sie 3ma, wygląd w miarę też. Biore to jako mostek. W czym problem? Za mało?
    nie ma problemu, u wiekszosci osob to jest norma na mostku z hcg
    «Czy On jest grzesznikiem, tego nie wiem. Jedno wiem: byłem niewidomy, a teraz widzę»

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Dołącz do nas na FB

Partnerzy

MMA odzywki sklep plany treningowe spalacz tłuszczu